C3 Picasso
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
este foarte greu sa cumperi o masina 2nd hand buna, este adevarat. c6, fiind din clasa premium ar trebui sa fie, cel putin teoretic, mult mai bine intretinuta decat un c3 2nd hand, de exemplu. Un c6 pe gustul meu ar fi din pacate cam 15 000 euro. si asta nu e tot, anual bagi destul de multi bani in ea pe revizii, consumabile, eventualele reparatii. la o asemenea masina nici macar consumul nu e de neglijat, mai ales la v6-le pe benzina.
"If in doubt, flat out!"
revin cu pozele promise ieri si cu detalii: a costat 350 euro kit-ul intreg care contine folia pentru faruri, faruri de ceata, bara din fata cu tot cu ornamentele negre din jurul farurilor de ceata, cam 20-25% din capota si tot cam atat din aripi, partea vopsita de la oglinzile retrovizoare si bara din spate pentru protectie la incarcarea portbagajului +30 lei mi-am pus folie pe pragurile din spate (folosite drept scarite de Aki - catelul meu)
folia pe bara, ornamentul nichelat nu e infoliat
capota
picasso pe calandru
in jurul siglei
pe bara din spate
pe far
tot pe bara, in partea cea mai joasa

folia pe bara, ornamentul nichelat nu e infoliat

capota

picasso pe calandru

in jurul siglei

pe bara din spate

pe far

tot pe bara, in partea cea mai joasa

lucrarea a durat cam 8 ore (nu stiu daca a lucrat in toate aceste ore), are garantie 5 ani, e garantata la bronzare, adica, daca vopseaua se va decolora, si cea de sub folie se va decolora, si, folia nu se ingalbeneste. Nu afecteaza eficienta farurilor desi are cam 0.3 mm grosime. Trebuie sa fi destul de atent si de aproape ca sa o observi. Alte poze facute de dimneata, inca sunt caldute:
folia pe oglinda
pe prag la usa spate
pe capota
la intersectia farului cu bara si aripa
pe capota, condens mai mare pe folie fata de tabla direct
pe farul de ceata si pe ornamentul din jurul acestuia

folia pe oglinda

pe prag la usa spate

pe capota

la intersectia farului cu bara si aripa

pe capota, condens mai mare pe folie fata de tabla direct

pe farul de ceata si pe ornamentul din jurul acestuia

pai da, tu iti dai seama ca nu mai trebuie dupa un drum lung sa ma duc prima data la spalatorie si deabia apoi acasa? ca iarna nu mai am treaba cu nisipul (pietrisul) aruncat pe strada de autoritati si aruncat de masinile din fata direct in "botu" meu?
Ei da, sunt fericit pentru asta
si va doresc tuturor sa va puneti - daca vopseaua mai este in stare buna
acum imi doresc barele longitudinale pe pavilion... cine stie cand... si jante
... pasarea malai viseaza 
Ei da, sunt fericit pentru asta

acum imi doresc barele longitudinale pe pavilion... cine stie cand... si jante


Adi78 scrie:pai da, tu iti dai seama ca nu mai trebuie dupa un drum lung sa ma duc prima data la spalatorie si deabia apoi acasa? ca iarna nu mai am treaba cu nisipul (pietrisul) aruncat pe strada de autoritati si aruncat de masinile din fata direct in "botu" meu?
Ei da, sunt fericit pentru astasi va doresc tuturor sa va puneti - daca vopseaua mai este in stare buna
acum imi doresc barele longitudinale pe pavilion... cine stie cand... si jante... pasarea malai viseaza
Bari nu sunt prioritate la mine,dar jante din primavara i-mi iau,am gasit niate Oz racing belea.
cu jantele... eu parca nu as merge pe altele decat cele orginale: clover, suzuka si mai este un model. Mi-as lua clover ca sunt cele mai potrivite si imi plac cel mai mult. Sunt cele cu care apare masina in toate pozele de pe net. Problema e ca sunt de 17 si... oricum scutura masina destul si cu astea de 16, daramite cu cele de 17... Si pretul... astea sunt undeva pe la 750 lei bucata, OZ-urile sunt tot pe acolo pe undeva, imi plac si mie cateva modele de pe la ei, dar, trebuie sa potriveasca J-ul, ET-ul, "4x108"-ul, gaura din mijloc si... or mai fi si altele?
mbc scrie:daca pui jante de calitate si cu aceleasi specificatii ca si originalele, nu are nici o treaba, se comporta la fel.
nu e vorba de asta, e vorba de cum arata

@Mihai - sa faci poze clare si detaliate, vreu sa vad bine ce e acolo, apoi si detalii: pret, montaj, pareri
Adi78 scrie:mbc scrie:daca pui jante de calitate si cu aceleasi specificatii ca si originalele, nu are nici o treaba, se comporta la fel.
nu e vorba de asta, e vorba de cum arata, cred ca am vazut vreo 3 masini care sa arate mai bine cu jante after market decat cu unele originale pentru respectivul model. Bineinteles, asta e doar opinia mea si, sunt convins ca exista jante de la oz sau sparco sau bbs sau ce o mai fi care sa fie efectiv mai performante decat cele originale, performanta pe care in viata de zi cu zi nu o simti.
@Mihai - sa faci poze clare si detaliate, vreu sa vad bine ce e acolo, apoi si detalii: pret, montaj, pareri
Cu siguranta.....intre timp....


hahaha, cand mi-am luat numerele provizorii de la Brasov, mi-am luat si eu de acolo de la reprezentanta, dar a mea este bleu belle ille, chiar culoarea noastra
, as vrea sa imi iau una mai mare, dar, nu am gasit decat 1/43 undeva in franta. Asta e 1/72 cred ca, e micutza tare. Am purtat-o si eu cateva luni cu masina
Ai observat ca si macheta are Clover?


Ai observat ca si macheta are Clover?

Înapoi la “Citroen C3 Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu