Pagina 1 din 4

C3 Picasso facelift

Scris: Mar 28-Aug-2012 09:20
de Adi78
Dragi posesori de C3 Picasso, vreau sa va anunt cu o oares'care invidie, ca, la Salonul auto de la Paris, va aparea C3 Picasso facelift, asadar, masinile noastre vor deveni... "modelul anterior" :(

nu am gasit inca poze, sunt curios de schimbarile ce vor aparea

Scris: Mie 29-Aug-2012 00:21
de MikePop

Scris: Mie 29-Aug-2012 09:13
de mihai ham
Ce ai dat tu link este vorba de C3 Picasso produs pentru America de Sud de ceva timp pe piata lor.
Uite poza cu modelul cu facelift:

Imagine

Scris: Joi 30-Aug-2012 07:40
de Adi78
pai... din fata, in cazul asta, imi pare rau doar dupa existenta luminilor de zi (care nu ma dau pe spate ca aspect) si, sigla cea noua (chevrons-urile), per ansamblu fata imi place mai mult la ale noastre :)
Daca tot nu au modificat farurile, eu as fi pus luminile de zi in interiorul farului, acolo unde exista loc pentru asa ceva, sub faza scurta este inca un loc pregatit pentru bec, care are si reflector. La asta ma gandesc eu, sa imi pun acolo un bec pentru lumini de zi :)

oare asta este chiar poza finala, oficiala? Eu din ce am citit aici: http://news2zest.blogspot.de/2012/05/ci ... facon.html, si din cata franceza stiu, inteleg ca asta e viziunea tipului care a scris articolul, sau, ma insel

Scris: Joi 30-Aug-2012 08:48
de mbc
Plus ca asta e rosie, e din aia cu probleme.

Scris: Joi 30-Aug-2012 12:39
de mihai ham
Cred ca asta e varianta finala.La fel cum ai zis si tu si mie imi place mai mult versiunea noastra.
Am vazut locul de DRL din far si eu,dar am mai vazut ca cei de la Carlsson au scos o varianta pentru C3Picasso cu leduri puse in grilele alea negre de sub proiectoare,si dau bine si asa.
Imagine

Scris: Vin 31-Aug-2012 09:39
de Adi78
dau chiar foarte bine, eu le-am vazut la musketier (sau cum s-o scrie), se pot cumpara de acolo cu vreo 300 de euro. M-am gandit si la varianta asta, dar, legislatia din Romania... inca nu permite doar utilizarea DRL-urilor pe timp de zi, trebuie neaparat faza scurta. Eu ma gandeam la economie pe timp de zi (chiar daca este infima).

Scris: Lun 17-Sep-2012 19:12
de mihai ham

Scris: Mar 18-Sep-2012 13:41
de Adi78
da, l-am vazut ieri. Mie mi se pare ca in afara de bara fata si usor cea din spate, nu sunt modificari. Au mai introdus o tapiserie de piele si... cam atat.
Totusi, asta inseamna ca masina era destul de actuala, nu a avut nevoie de mari modificari :) si, in Franta este pe primul loc la vanzari, bineinteles, in clasa lui :)

Scris: Mar 18-Sep-2012 13:53
de mihai ham
:D :D

Scris: Dum 06-Ian-2013 17:52
de Vasea30
la noi sunt 2 perioade de lansare: ianuarie / mai. pe site-ul importatorului este scris NOUL C3 PICASSO, o fi deja varianta facelift?

Scris: Dum 06-Ian-2013 18:03
de mihai ham
Da este cel cu facelift,poți da la configurare și vezi poza mașinii :D

Scris: Dum 06-Ian-2013 18:22
de Vasea30
Super! m-am jucat putin si mi-am ales, MINIMUL necesar pentru familia mea:

C3 PICASSO SEDUCTION 1.6 HDi 90
Pret total 17.834,00 € Cu TVA

Pretul versiunii de baza(Cu TVA)
C3 PICASSO SEDUCTION 1.6 HDi 90- 16 475,00 €

Culori & tapiterii(Cu TVA) 370,00 €
- ALBASTRU (BLEU BELLE-ILE) 370,00 € Cu TVA
- TAPITERIE TEXTIL MIXOU MISTRAL Inclus in pretul versiunii Cu TVA
OPTIUNI(Cu TVA) 989,00 €
- RADIO CD MP3, USB SI BLUETOOTH 519,00 €Cu TVA
- ESP + ASR 470,00 €Cu TVA

Pret total(Cu TVA) 17.834,00 €

SERVICII (NU ESTE INCLUS IN PRET) (Cu TVA) = 380,00 € ( am explicat la finalul mesajului )
- Cu exceptia manoperei

FUNCTIONALITATE SI CONFORT
- AER CONDITONAT MANUAL
- AVERTIZOR ACUSTIC PENTRU LUMINI/USI DESCHISE
- COMPUTER DE BORD
- DETECTOR APA IN MOTORINA
- GEAMURI ELECTRICE FATA
- ILUMINARE HABITACLU
- INCHIDERE CENTRALIZATA CU TELECOMANDA
- LIMITATOR / REGULATOR DE VITEZA
- ROATA DE REZERVA DE DIMENSIUNI REDUSE
- SCAUN SOFER REGLABIL
- SERVODIRECTIE CU VOLAN REGLABIL
- STERGATOR LUNETA
- PRIZA 12 V
- OGLINZI RETROVIZOARE ELECTRICE INCALZITE
- FARURI DE ZI CU LED
SIGURANTA ACTIVA SI PASIVA
- ABS + EBD
- AIRBAG-URI FRONTALE (SOFER + PASAGER)
- AIRBAG-URI TORACE SI CORTINA
- A TREIA LAMPA STOP
- CAROSERIE GALVANIZATA
- CENTURI DE SIGURANTA CU PRETENSIONARE PENTRU TOATE LOCURILE
- PROIECTOARE CEATA
- SISTEM DE DEZACTIVARE AIRBAG PASAGER FATA
- TETIERE FATA / SPATE
- TETIERE SPATE (3)
DESIGN
- BARE DE PROTECTIE IN CULOAREA CAROSERIEI
- PACK LOOK
JANTE
- JANTE OTEL 16" AIRFLOW

Caracteristici tehnice:
Motor:
Capacitate cilindrica (cm3) 1560
kw/cp la trmin 68/92 LA 4000
Cuplu maxim in Nm la rot/min 230/1750
Carburant
Capacitatea rezervorului (litri) 50
TIP -

Performante:
Viteza maxima (in km/h) 173
0 la 100 km/h (in secunde, numai conducatorul) 13.3
Vehicul Ecologic
Label (Airdream) -

Consumuri:
Consum urban 4.9
Consum extra-urban 3.7
Consum mixt 4.2
Emisii de CO2 (mixt) - g/km 112

Consum urban mod GNV/Bio Flex -
Consum mixt mod GNV/Bio Flex -

Mase:
Sarcina utila (VU) -
Masa maxima total admisa (tone) -

Volume:
Volum util (VU) -
Numar de locuri asezat -
Volum portbagaj = 500 l
Volum portbagaj sub tableta spate = 285 l
Volum portbagaj sub plafon, rand 3 = 1506 l

Dimensiuni:
Lungime exterior (mm) -
Ampatament (mm) = 2540
Latime intre oglinzile retrovizoare (mm) = 1766

=========================



Garantie Extinsa - Essential Drive - 5 ani / 100 000 Km = 380,00 €


Alegand Contractul de Garantie Extinsa Essential Drive, beneficiati de avantaje care va garanteaza mai mult, mai multa recunoastere, mai multa asistenta si mai multa protectie pentru vehiculul dumneavoastra. Contractul este exclusiv destinat tuturor vehiculelor Citroen cu o vechime mai mica de 2 ani (exceptie taxiuri, scoli auto, vehicule transformate sau de curse). Contractul acopera repararea sau inlocuirea pieselor recunoscute ca defecte, manopera fiind inclusa, cu exceptia intretinerii periodice, accesoriilor, pneurilor si pieselor de uzura, precum si de depanare/remorcare si alte servicii oferite de Citroen Asistenta in caz de pana sau urgenta, in Romania si Europa.

=======================

Este bine ? este ceva in plus sau in minus ? trebuie sa fac mici modificari? multumesc !

Scris: Dum 06-Ian-2013 18:25
de mihai ham
Bravo,ai configurat corect,Începând de la culoare....... :D

Scris: Lun 07-Ian-2013 09:33
de Adi78
foarte bine, eu as avea o singura obiectiune:

daca nu faci mai mult de 20.000 km/an, nu iti vei amortiza, probabil niciodata, diferenta de pret intre un vehicul pe benzina si unul pe motorina.

Si inca 2 chestii, nu renunta la ESP, este de vis, mie imi pare rau ca nu il am, si, as face tot posibilul sa imi pun AC automat

daca ai de gand sa iti pui portbagaj deasupra, neaparat sa iti comanzi bare longitudinale din fabrica - 155 euro. Dupa aceea costa in jur de 2000 de lei!!!