Salutare tuturor!
Ma numesc Tavi si desi am cont de ceva vreme pe acest forum si sunt de multi ani proprietar de Citroen si Peugeot, este prima oara cand postez!
Am decis sa o fac pentru a impartasi cu voi bucuria de a fi in sfasit posesorul unui DS! A fost intotdeauna masina pe care o doream, dar neavand posibilitatea de a achizitiona una in stare perfecta, ma temeam oarecum de a ma apuca sa restaurez una! Dar, dupa ce vreme de 1 an jumatate am restaurat vechea masina a tatalui meu, la sfarsitul anului trecut, mi-am facut un frumos cadou: un DSuper din 1972!
Povestea e putin mai lunga! Practic aceasta masina nu era in plan momentan! Eram decis sa cumpar o Lancia Beta Coupe, masina care imi place enorm si pentru care am deja un motor facut bucatele, asteptand sa fie reasamblat cu piese noi! Gasisem una in Grecia la un pret foarte bun, am dus tratative cu proprietarul si eram la un pas sa o iau! Singurul impediment erau niste probleme cu actele, care trebuiau rezolvate pentru a putea merge sa iau masina! Cu actele s-a rezolvat, dar proprietarul vazand ca insist si avand si timp de gandire, a decis sa nu mai vanda masina! Probabil s-a gandit ca o vinde prea ieftin, desi oferindu-i mai mult, a refuzat in continuare sa o vanda, motivand ca s-a razgandit si o tine pentru el! Desi de fiecare data cand ma uitam dupa masini vechi DS-ul era cam primul printre cautari, macar pentru a mai vedea preturile, ramanea ca un vis indepartat de genul...poate candva...
In timp ce asteptam sa se rezolve cu actele pentru Lancia, am gasit anuntul cu acest DSuper de vanzare in Ungaria! Probabil pentru ca masina se afla in Ungaria, deci oarecum departe de tarile europene cu mai multi potentiali clienti (Franta, Italia, Olanda, Germania), pretul era mai mic decat normal pentru o masina functionala (oarecum)! Deci, dublu avantaj pentru mine: mai aproape si pret mai mic!
Asadar, am decis sa iau legatura cu proprietarul sa cer mai multe detalii! Intamplarea a facut ca sotia proprietarului sa vorbeasca romaneste, fiind nascuta in Romania! Deci tratativele au decurs fara probleme, femeia informandu-ma ca a sunat cineva din Polonia care vrea sa vina sa ia masina, dar peste doua saptamani! Asa ca am hotarat, practic fara sa ma gandesc prea mult sa ma duc sa o iau! Am rugat un prieten care are platforma si permis cat. C sa mearga cu mine si am plecat la Budapesta!
Deci, pentru a scurta povestea, masina se afla in curtea unchiului meu in Ploiesti, asteptand inceperea restaurarii!
Masina m-a costat dublu decat Lancia, este in stare mai proasta, dar nu regret nici o secunda!
Dar, greul abia incepe!
Multumesc pentru interes si sper ca nu v-am plictisit!
Restaurare DSuper
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Să o stăpâneşti sănătos şi sperăm ca ne vei ţine la curent cu proiectul.
Cred că userul retro (Cătălin) te poate ajuta cu partea de cauciucuri (el fabrica asa ceva), cv2adi iti poate împărtăşi din experianţa sa în restaurări ale acestui model şi, de asemenea, poţi apela si la cei de la TotCitro care sunt la tine în zonă.
Succes!
PS: Eu post să-ţi furnizez ceva documentaţie pentru acest model
Cred că userul retro (Cătălin) te poate ajuta cu partea de cauciucuri (el fabrica asa ceva), cv2adi iti poate împărtăşi din experianţa sa în restaurări ale acestui model şi, de asemenea, poţi apela si la cei de la TotCitro care sunt la tine în zonă.
Succes!
PS: Eu post să-ţi furnizez ceva documentaţie pentru acest model
Multumesc!
Va voi tine la curent! De cei de la TotCitro am tot auzit si chiar aveam de gand sa iau legatura cu ei!
Orice sfat si ajutor este binevenit si apreciat! De documentatie chiar am nevoie, chiar daca am citit o gramada despre acest model! Ai ceva in format electronic?
Cand spui ca userul retro ma poate ajuta cu partea de cauciucuri, banuiesc ca te referi la chedere nu la anvelope! De chedere cam am nevoie peste tot la aceasta masina! Cele de pe ea sunt praf!
Pun si doua poze cu masina!

Va voi tine la curent! De cei de la TotCitro am tot auzit si chiar aveam de gand sa iau legatura cu ei!
Orice sfat si ajutor este binevenit si apreciat! De documentatie chiar am nevoie, chiar daca am citit o gramada despre acest model! Ai ceva in format electronic?
Cand spui ca userul retro ma poate ajuta cu partea de cauciucuri, banuiesc ca te referi la chedere nu la anvelope! De chedere cam am nevoie peste tot la aceasta masina! Cele de pe ea sunt praf!
Pun si doua poze cu masina!


-
- pasionat
- Mesaje: 173
- Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
- Localitate: TARGOVISTE, DB
Va multumesc!
Motorul este DY3, cel de 2 litri si 105cp daca nu ma insel! Cutia este manuala cu 4 trepte!
Baza e buna, de aceea m-a si incantat masina! Practic trebuie refacut total podul portbagajului, cateva petice pe la podea si praguri, partle inferioare ale usilor! Asta ca si tabla la prima vedere! Interiorul trebuie total refacut, canapelele desi la prima vedere arata decent, se farama practic tapiseria! Cred ca e coapta de vreme! Sau soare, tinand cont ca masina a stat in Italia cel putin din 1987 pana in 2006 cand a fost radiata de acolo! Cel de la care am luat-o din Ungaria mi-a spus ca a luat-o direct de la cel care era ultimul proprietar in Italia, in ianuarie 2014! Motorul merge, chiar bine la o prima impresie! Am pus bujii noi dupa ce am bagat-o in curte si porneste foarte bine, chiar si pe frig! De mers, n-am mers cu ea decat 100 de metrii, de la coltul strazii de unde am dat-o jos de pe platforma pana in curte! Dadea rateuri si mergea cand in 2, cand in 3! Primul gand a fost la bujii defecte, de aceea m-am dus sa iau un set nou ca sa scap de grija! Probabil mai trebuie facute reglaje la carburator, aprindere, dar in principiu la motor nu trebuie umblat deocamdata! Suspensia functioneaza, se ridica, se lasa, dar nu prea are ulei cat trebuie! Oricum acolo va trebuii sa umblu sa o pun la punct! Probabil spalat bine circuitul, pompa, inlocuite sferele, etc
Daca cineva are idee pe unde pot gasi piese, accesorii, elemente de caroserie la preturi decente, as ramane indatorat! Siteurile de prin Franta, Germania, Olanda, deja le stiu!
Motorul este DY3, cel de 2 litri si 105cp daca nu ma insel! Cutia este manuala cu 4 trepte!
Baza e buna, de aceea m-a si incantat masina! Practic trebuie refacut total podul portbagajului, cateva petice pe la podea si praguri, partle inferioare ale usilor! Asta ca si tabla la prima vedere! Interiorul trebuie total refacut, canapelele desi la prima vedere arata decent, se farama practic tapiseria! Cred ca e coapta de vreme! Sau soare, tinand cont ca masina a stat in Italia cel putin din 1987 pana in 2006 cand a fost radiata de acolo! Cel de la care am luat-o din Ungaria mi-a spus ca a luat-o direct de la cel care era ultimul proprietar in Italia, in ianuarie 2014! Motorul merge, chiar bine la o prima impresie! Am pus bujii noi dupa ce am bagat-o in curte si porneste foarte bine, chiar si pe frig! De mers, n-am mers cu ea decat 100 de metrii, de la coltul strazii de unde am dat-o jos de pe platforma pana in curte! Dadea rateuri si mergea cand in 2, cand in 3! Primul gand a fost la bujii defecte, de aceea m-am dus sa iau un set nou ca sa scap de grija! Probabil mai trebuie facute reglaje la carburator, aprindere, dar in principiu la motor nu trebuie umblat deocamdata! Suspensia functioneaza, se ridica, se lasa, dar nu prea are ulei cat trebuie! Oricum acolo va trebuii sa umblu sa o pun la punct! Probabil spalat bine circuitul, pompa, inlocuite sferele, etc
Daca cineva are idee pe unde pot gasi piese, accesorii, elemente de caroserie la preturi decente, as ramane indatorat! Siteurile de prin Franta, Germania, Olanda, deja le stiu!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot