Nu cred... s-au fabricat doar putin peste 10.000 de bucati, iar masina a fost una exclusivista, chiar de la inceput. Face deliciul oricarui colectionar, de pe orice continent. Aparuta cu mult inaintea timpului ei, ca multe din modelele Citroen. Cea mai rapida masina cu tractiune fata la vremea ei. Si acum citeva features: geamuri electrice, servo total (inclusiv servodirectie DIRAVI), senzori de ploaie (in 1970!!!), trei rinduri de faruri, dintre care al treilea, cel de la interior urmeaza miscarile volanului (modelele americane au fost livrate doar cu 2 faruri fixe, datorita legistatiei din US), singurele optionale fiind aerul conditionat, livrat standard in US si cutia automata. Scaune de piele. Cupeu lung de 5m. Evident suspensia este hidraulica.
Motorul e versiunea V6 a unui Maseratti care initial avea 8 cilindri, dar a fost ciuntit, din motive de fisc. Oricum i-au mai ramas aproape 200 de cai.
Partea interesanta e ca se poate inmatricula legal de anul acesta ca masina de epoca, intrucit productia a incetat de 30 de ani, dar avind in vedere ca cel mai mic motor avea 2,7l probabil ca discutia incepe undeva de la 20.000 de euro. Eu, daca as avea banii nu as ezita nici o secunda, masina ar face senzatie oriunde, mai greu cu parcatul.
Pentru poze aruncati o privire aici:
http://62.95.94.132/gallery/album23 De asemenea google e un bun prieten.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!