Pagina 1 din 1

sa-l modific sau sa-l las asha cum e el?

Scris: Vin 16-Iun-2006 21:13
de low
am shieu un gsa x1 din 84...are tot interiorul original...insa ma cam bate un gand sa-l modific. poate k nfs-ul e de vina sau poate "pimp my ride".voi ce credetzi? or fi toate originale in interior insa sunt un pic cam uzate. apropo stie cineva un mester priceput in ale hidraulicii? k imi pierde totzi 4 litri de lhm in maxim 2-3 ore, shi numai de la puntea spate...shi totzi "mesterii" la care am fost au privit-o....au gadilit-o un pic...shi nici un rezultat

Scris: Vin 16-Iun-2006 21:56
de retro
Parerea mea e sa nu-l modifici. Eugen are un interior de vanzare: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=2095
Apropo de semnatura :lol: : poti folosi trapa pe post de frana aerodinamica. A fost candva o idee a celor de la Citroen pentru un DS.
http://img119.imageshack.us/img119/4544/airbrake5es.jpg
Nu ai depistat pe unde pierde asa de mult?

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:06
de low
poi nush...pana la distribuitorul ala nu curge absolut nik....de acolo oale shi ulcele shi nici nu am unde sa il duc k zici e fantana arteziana....iar la un service de prin zona mi-a cerut 5 milioane dak e vb de conducte...k el tre sa dea rezervorul jos...shi toba....shi sa schimbe conductele...dak mai trebuie alamite shi vreo 2 conducte ma costa in plus. concluzia lui a fost k ori ii dau 5 milioane shi o sa vada ce poate sa faca, ori mai bine incerc sa scap de ea shi imi vinde el el un golf 1 diesel....

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:12
de low
apropo am verificat shi pe la cilindri nu curge nimic..de fapt curgea la unul shi i-am schimbat burduful shi acum nu mai curge...

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:19
de retro
In starea asta nu prea poti sa "scapi" convenabil. Ala ori vrea sa-ti vanda golful ori nu se pricepe la reparatia gsa-ului tau . Dar mai degraba amandoua. Pe forum mai sunt useri din Iasi. Ai putintica rabdare, o sa-ti recomande ei pe cineva mai talentat.

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:20
de dj01fad
nu te mai lua ma dupa ala ca vrea sa te faca. mergi si tu la un om calumea; cum vine asta??? nu stie ce are da vre 5 mil...

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:21
de low
sper sa gasesc pe cineva pricepu k in fiecare zi mai gasesc ceva in neregula cu el. am facut rost de un cd cu cartzi tehnice ptr el dar ma uit la navete spatziale.

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:28
de low
ink o intrebare. cum e cu treptele de inaltzime? am intzeles k la treapta cea mai de jos nu se ridica, dar la mine e in pozitzie de orash, pe treapta a doua e cam cat un aro 10, iar in treapta a 3-a nu am mai ajuns k in a 2-a zici k e izvorul nilului cu lichid hidraulic....

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:33
de retro
Gsa-ul are doar 3 pozitii. Nu poti sa o lasi jos in niciuna. Prima, maneta spre bord, este pozitia de mers, in care ai suspensia cea mai confortabila.

Scris: Vin 16-Iun-2006 22:46
de retro
Nu stiu de ce nu merge link-ul de mai sus. Si nici net nu mai am acum...:-(

Posted from a Sony Ericsson mobile phone

Scris: Sâm 17-Iun-2006 14:57
de low
apropo m-am hotarat sa o vand (aviz amatorilor) ptr piese sau ptr ce vretzi voi...pretzul este 550 de euro. de banii ajtia mai dau shi un parbriz o aripa fatza 2 portiere spate shi ink juma de sufragerie de piese...eu nu ma pricep deloc sa ma apuc s-o repar shi nici nu prea am timp....poze gasitzi pe www.gsax1.piczo.com ....am sa pun un anuntz shi la sectziunea vanzari

Scris: Mie 21-Iun-2006 15:57
de low
am gasit problema cu lichidul hidraulic... un tija de la piston...e ciupita bine...am rezolvat shi cu motorul...zici k am sub capota motor de avion:))

Scris: Mie 21-Iun-2006 16:28
de nicum
Felicitari! Acum nu o mai vinzi, nu?

Scris: Mie 21-Iun-2006 16:33
de low
am sa scot anuntzul cu vanzarea....se aude fenomenal motorul..shi dupa ce rezolv cu tija aia shi incarc sferele voi fi cel mai fericit shofer...