Pagina 1 din 1

tije de gsa

Scris: Mie 21-Iun-2006 13:41
de low
cine imi poate face rost de o tija pentru pistonul din spate? k aia veche era ciobita...am fost cu ea shi a incarcat-o meseriashul cu sudura, a incalzit minunea aia in care intra shi a facut-o...dar nu a rezistat...apropo pedala de frana de ce e tare de parca e infipta in beton?

Scris: Joi 22-Iun-2006 00:09
de khan
in primul rind vezi ca tija aia are o anumita reteta de calire, daca o sudezi isi pierde calitatile, deci iti trebuie una originala.
frina asa trebuie sa fie, e ceva normal

Scris: Joi 22-Iun-2006 00:17
de low
poi tija sudata m-a tzinut 2 km....frana stiu ca era tare (doua am dat de 2 ori cu capul de volan)...dar acum are o cursa de catziva mm, hai sa zic un cm...dak merg asha cu ea pe strada mi-e sa nu franez prea puternic shi sa ma pupe vre-unu' in portbagaj. apropo se potrivesc pistoanele de la bx pe gsa? (pe spate ma refer)

Scris: Joi 22-Iun-2006 00:19
de khan
pai aveai o problema inainte si nu aveai frina, acum ai frina asa cum trebuie sa fie. trebuie doar sa plimbi piciorul deasupra ei ca sa frineze usor :lol:

Scris: Joi 22-Iun-2006 00:21
de low
oare s-or potrivi alea de la bx pe spate? gsa nu am gasit laa dezmembrari shi in colectzia mea de piese de rezerva am de toate numai ce imi trebuie nu am....

Scris: Joi 22-Iun-2006 00:23
de khan
daca stiam raspundeam de la inceput, nu stiu, dar daca nu gasesti nici o informatie in acest sens, pot sa ma interesez

Scris: Joi 22-Iun-2006 00:24
de low
merci mult

Scris: Joi 22-Iun-2006 15:04
de retro
Tijele de BX sunt mai scurte, au 135 mm. Cele de GSA au 205 mm. Cum spunea khan, tijele sunt supuse unor tratamente termice, daca tin minte bine au o duritate de 60 HRC.