Pagina 1 din 3

clarificare gsa

Scris: Dum 11-Feb-2007 21:33
de low
am cartile tehnice dar sunt nu prea am timp sa caut in cele peste 1.000 de pagini despre gsa.
daca stiti plz help me...pe gsa sunt bare antiruliu sau nu?

Scris: Dum 11-Feb-2007 21:50
de low
am gasit in cartea tehnica ceva referitor la bara antiruliu fata....insa despre cea din spate nici o vorba...sa inteleg ca pe spate nu e?

Scris: Lun 12-Feb-2007 00:01
de eugenro2001
Are bare de torsiune si pe fata si pe spate.
Cea din spate se gaseste in interiorul axelor bratelor spate si se conecteaza cu bratele prin caneluri. Cauta la capitolul referitor la puntea spate.

Scris: Lun 12-Feb-2007 13:47
de low
poi e bun ca are si pe puntea spate. saptamana viitoare vreau sa ma apuc de modificari. stiu ca o sa imi sariti toti in cap ca vreau sa pun suspensie de tabla dar e ultima solutie. plz tineti-mi pumnii

Scris: Lun 12-Feb-2007 16:00
de jgr1001
Decat sa pui suspensie de tabla, mai bine cauti alta masina (cu suspensie de care vrei); nu ca as avea ceva impotriva, dar cred ca te vei chinui prea mult si nu cred ca merita. In afara de suspensie trebuie sa mai pui si frana clasica...prea complicat
Este destul de greu sa repari / restaurezi masina si cand ai piesele originale la dispozitie...dar sa mai si modifici...vorbesc din experienta

Scris: Lun 12-Feb-2007 17:52
de low
stiu ca va fi dificil si ca o sa fie enorm de mult de munca...mai ales la felul in care arata masina in momentul de fata. insa sunt f incapatanat, masina are valare sentimentala deoarece e prima mea masina, daca a-si da gsa-ul la remat + banii ptr reparatii si piese = alta masina sh in care trebuie sa mai bani ca sa o fac pe gustul meu....si cel mai mult vreau sa fac masina ca sa le inchid gura celor care au ras ca arata ca o barca si ca e defecta de f mult timp
si in afara de asta am vazut in afara ca e o moda sa se ia o vechitura si sa se transforme incat sa faca multe din masinile moderne de cacao. poate o sa imi reuseasca si mie.

Scris: Lun 12-Feb-2007 18:09
de eugenro2001
Pai daca e asa de "iubita" de ce nu o repari sa o faci originala?
Ce iti lipseste ca sa functioneze hidraulica?

Scris: Lun 12-Feb-2007 18:10
de low
sfere (toate) cilindrii si burdufurile spate, conducte tur si retur...si bani ca sa o duc pe platforma pana la bacau.

Scris: Lun 12-Feb-2007 18:26
de eugenro2001
Trebuie sa caut dar cred ca un rand de cilindri spate am eu cu tot cu burdufe.

Scris: Lun 12-Feb-2007 18:42
de low
@eugenro2001 sa inteleg ca tu nu esti de acord cu ceea ce vreau sa fac. ok o parte din piese le pot procura de la tine..sa zicem ca fac rost si de celelalte.dar totusi ramane spinoasa problema a ajunsului la bacau. de anul trecut din iunie pana la ora actuala am gasit un singur mecanic care s-a incumetat sa "faca" ceva la masina...si a tinut 2 saptamani....si mi-a schimbat alternatorul cu altul defect...si un asa numit "service" care de fapt era un garaj in curtea cuiva, si unde fostul proprietar mai repara masina si unde am ajuns aproximativ cu burta sus si cu frane si am plecat cu o conducta tot sparta, 2 conducte de la retur atarnand. In rest doar chestii de genul "nu ma bag" "citroen pe perna de aer? aaaaaaa...e dificil tare" si good old " las-o ba ca nu se merita, mai bine iti iei o dacie 1300 sau o dai pe asta si iti faci rata la logan"

Scris: Lun 12-Feb-2007 22:54
de eugenro2001
Sa schimbi un cilindru de suspensie nu e un lucru asa de complicat, il poti face singur cu sfaturi din partea noastra, a celor care stim si am mai facut asa ceva.
Ai impresia ca modificarea masinii pt a pune suspensie clasica ar fi mai usoara? Nu crezi ca s-ar putea sa iasa mai rau, sa fie periculos sa mergi cu ea? De unde stii cat de stabila va fi, cum se va comporta in curbe, etc?

Iti trimit eu un CD cu manualul de service complet, cel original, de fabrica.
Poti sa cauti si un Haynes pe ebay, sau un RTA, sunt f utile.

Daca vei citi cu atentie manualul, vei vedea ca nu e chiar atat de complicat.

Scris: Lun 12-Feb-2007 22:55
de low
ok...promit sa analizez ffffffffffffff. bine solutiile :oops:
oricum a fost extrem de periculos cand a picat hidraulica si m-am trezit fara frane in intersectie..indreptandu-ma inspre tramvai.
manuale am si eu pe un cd...inca mai sunt dator cu o bere fara alcool fata de cugino :wink:

Scris: Lun 12-Feb-2007 23:13
de cbx
e usor sa lucrezi daca ai un aparat foto,desfaci un surub...pasarica ...poza...la montare daca ai neclaritati cum vine montat ....fuga la fotografie . Metoda clasica :insiri piesele in ordinea desfacerii,montajul....invers.
De la ce masina vrei sa montezi arcurile si amortizoarele?Crezi ca reusesti sa adaptezi perfect.
Fara frane te poti trezi la orice masina....
Pierde tot farmecul masini....cand ploua si stazile sunt inundate....maneta,treapta superioara...ridica fusta si tup...tup pe unde alti se gandesc sa vasleasca.

Scris: Mar 13-Feb-2007 09:41
de low
de pe un peugeot 305. stiu ca a fost proiectat sa ocupe amotizor+ arc tot atata loc cat la un bx.
stiu chesita cu ridicatul fustei si cu "tup-tup" asta a fost principalul motiv pentru care am cumparat masina. ieri mi-a recomandat cineva un mecanic...si cica se baga sa repare absolut orice..sa vad ce iese...o sa va tin la curent.

Scris: Mar 13-Feb-2007 09:54
de eugenro2001
Suspensia de GSA nu are nimic comun cu BX sau cu 305, cel putin pe fata.
Seamana f mult cu cea de CX, adica pe fata are suspensie cu doua brate, de tip paralelogram.
Pe spate are acelasi gen de brat cu cilindrul de suspensie in interiorul puntii dar difera prinderea bratului pe punte si pozitionarea barii de torsiune.