GSA are pompa monopiston dar pt greutatea masinii si tinanad cont ca nu are servodirectie este suficienta.
Probabil ca cineva a umblat la tijele de comanda si nu mai sunt in regula.
Demonteaza corectorul de inaltime de pe fata si curata-l. Il gasesti dupa ce scoti roata dreapta fata sub un capac de plastic in partea de jos a puntii.
Trebuie sa mai verifici ceva: Tija de comanda a corectorului de pe fata este prinsa in bloculde aluminiu care fixeaza lagarul barei de torsiune de punte cu doua semilagare de poliamida cam de 10x20mm. Daca cineva umblat e f posibil ca acestea sa nu mai fie la locul lor.
De asemenea exista un arc care tine tija prinsa de partea de comanda a corectorului. Acesta e destul de greu de pus in pozitia corecta, poate un "meserias" nu l-a pus corect.
Pt carburator te sfatuiesc sa citesti in forumul Oltcit
www.oltcit.roDepinde si ce fel de carburator ai Weber sau Solex. De asemenea se poate ca masina sa fie adusa din Elvetia, modelul de carburator difera, are mai multe componente penumatico electrice pt reducerea noxelor.
In ceea ce priveste bordul, trebuie sa il scoti si sa verifici becurile. Din butonul de test ti se aprind doar lampile STOP, presiune ulei, presiune hidraulica etc.
Cutia de viteze - cel mai probabil ai uzura mare in nuca de pe tija schimbatorului, cea care se gaseste in consola centrala. Nu e vorba de nuca pe car pui mana ci de sfera de poliamida in jurul careia pivoteaza.