GSA resurected
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Furtunul de vacuum intr-adevar se leaga undeva la talpa carburatorului. Nu stiu ce e "broasca carburatorului". Mai e posibil ca furtunul ala sa fie un epurator ceva.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
aha
asta era. merci. O alta belea. Azi am pornit-o dupa schimbarea galeriilor de admisie. Cum am zis.. curatat suflat carburator, reglat. ok. Schimbat galeriile de admisie, garniturile si cam atat. a pornit la sfert. am reglat-o un pic. si dupa vreo 5 minute de surubarit la carburator (sunt obisnuit cu masini normale ) constat ca masina nu s-a ridicat nici un sfert de mm. Verific martorul din bord.. Functioneaza normal. nu sta aprins dupa pornire. nu am frane si nu misca un deget.
Precizez ca dimineata am facut o idiotenie (nu am dormit azi noapte nici 5 min) Am pus bornele la baterie invers si am dat la automat. a invartit ce a invartit fara sa dea semne de pornire dupa care mi-am dat seama de prostie. am inversat polaritatea si a pornit la sfert. exista posibilitatea sa fii bulit ceva cu bornele puse invers.
P.S. Ce masina e asta de pui bornele anapoda si electromotorul invarte? Nu trebuia sa-mi sara o siguranta instant?
asta era. merci. O alta belea. Azi am pornit-o dupa schimbarea galeriilor de admisie. Cum am zis.. curatat suflat carburator, reglat. ok. Schimbat galeriile de admisie, garniturile si cam atat. a pornit la sfert. am reglat-o un pic. si dupa vreo 5 minute de surubarit la carburator (sunt obisnuit cu masini normale ) constat ca masina nu s-a ridicat nici un sfert de mm. Verific martorul din bord.. Functioneaza normal. nu sta aprins dupa pornire. nu am frane si nu misca un deget.
Precizez ca dimineata am facut o idiotenie (nu am dormit azi noapte nici 5 min) Am pus bornele la baterie invers si am dat la automat. a invartit ce a invartit fara sa dea semne de pornire dupa care mi-am dat seama de prostie. am inversat polaritatea si a pornit la sfert. exista posibilitatea sa fii bulit ceva cu bornele puse invers.
P.S. Ce masina e asta de pui bornele anapoda si electromotorul invarte? Nu trebuia sa-mi sara o siguranta instant?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu stiu cum ai pus bornele invers, ca intentionat una dintre ele e mai mica ca diametru si nu intra decit fortata rau. Asta presupunind ca fiind noapte rau, nu ai vazut polaritatile de pe borne... Daca ai aprindere electronica, atunci e posibil ca modulul de aprindere sa fie afectat.
Nu stiu ce se intimpla in cazul inversarii polaritatii cu bendixul de la electromotor (n-ar trebui sa cupleze?). Teoretic electromotorul ar trebui sa invirta in sens invers.
Care a fost succesiunea: intii ai inversat bornele si dupa aia ai pornit sau invers?
Nu stiu ce se intimpla in cazul inversarii polaritatii cu bendixul de la electromotor (n-ar trebui sa cupleze?). Teoretic electromotorul ar trebui sa invirta in sens invers.
Care a fost succesiunea: intii ai inversat bornele si dupa aia ai pornit sau invers?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Da . am inversat bornele si apoi am dat la automat.
Am verificat acum si pentru eventuale scurgeri.. Nimic. Lichidul e la locul lui verde si frumos. Martorul din bord se stinge dupa pornirea motorului dar ea nu face nimic.
Electromotorul nu are cum sa se invarta invers din cate stiu. invers e pe liber de fapt. deci explusa posibilitatea sa fi invartit motorul invers. Pana mea. Efectiv si brusc.. (acum 2 zile mergea bine, mai putin problema aia cu fata masinii pe care am semnalat-o) nu mai merge hidraulica. Cred ca o iau razna. Nu ma ajuta cerebelul.
Am verificat acum si pentru eventuale scurgeri.. Nimic. Lichidul e la locul lui verde si frumos. Martorul din bord se stinge dupa pornirea motorului dar ea nu face nimic.
Electromotorul nu are cum sa se invarta invers din cate stiu. invers e pe liber de fapt. deci explusa posibilitatea sa fi invartit motorul invers. Pana mea. Efectiv si brusc.. (acum 2 zile mergea bine, mai putin problema aia cu fata masinii pe care am semnalat-o) nu mai merge hidraulica. Cred ca o iau razna. Nu ma ajuta cerebelul.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
In primul rand, cand nu e motorul pornit si contactul pus, lampa "STOP" e aprinsa (impreuna cu alte lampi)?
Daca este si se stinge dupa ce pornesti motorul inseamna ca ai presiune hidraulica.
Daca nu se ridica si ai presiune in sistemul hidraulic uita-te daca parghiile de comanda ale corectoarelor de inaltime sunt la locul lor, daca maneta de inaltime este pe pozitia "ridicat" si daca surubul cu cap de 12 de pe disjunctor este strans 9ar fi trebuit sa ramana aprins becul de lipsa presiune hidraulica).
Nu aveai ce sa strici din cauza bornelor puse invers, decat cel mult modulul de aprindere si poate releul de incarcare in rest nu ai alta electronica pe masina.
Daca este si se stinge dupa ce pornesti motorul inseamna ca ai presiune hidraulica.
Daca nu se ridica si ai presiune in sistemul hidraulic uita-te daca parghiile de comanda ale corectoarelor de inaltime sunt la locul lor, daca maneta de inaltime este pe pozitia "ridicat" si daca surubul cu cap de 12 de pe disjunctor este strans 9ar fi trebuit sa ramana aprins becul de lipsa presiune hidraulica).
Nu aveai ce sa strici din cauza bornelor puse invers, decat cel mult modulul de aprindere si poate releul de incarcare in rest nu ai alta electronica pe masina.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eugen are dreptate.
Eu am zis ca electromotorul ar invirti invers, dar bendixul nu il cupleaza, deci nu e nici un pericol mecanic. Pericolele sint pe partea electrica, nu pe cea mecanica.
Eu am zis ca electromotorul ar invirti invers, dar bendixul nu il cupleaza, deci nu e nici un pericol mecanic. Pericolele sint pe partea electrica, nu pe cea mecanica.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Gata domnilor am rezolvat. Porcaria aia de "chestie" de la roata dreapta fata.
Mi-am adus aminte in cele din urma ca fostul proprietar mi-a specificat ca "chestia" se mai blocheaza. De curatat nu ma bag sa o curat asa ca pana la noi ordine stiu ce si cum. M-am alarmat aiurea si odata cu mine si pe voi. Scuze.
Acum sa ma intorc la prostia pe care am facut-o dimineata. Daca ar fi fost afectat modului credeti ca ar mai fi pornit?
Mi-am adus aminte in cele din urma ca fostul proprietar mi-a specificat ca "chestia" se mai blocheaza. De curatat nu ma bag sa o curat asa ca pana la noi ordine stiu ce si cum. M-am alarmat aiurea si odata cu mine si pe voi. Scuze.
Acum sa ma intorc la prostia pe care am facut-o dimineata. Daca ar fi fost afectat modului credeti ca ar mai fi pornit?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
DAN_tudor scrie:Daca ar fi fost afectat modului credeti ca ar mai fi pornit?
Cu siguranta nu. Verifica si incarcarea.
Nu am inteles ce anume s-a blocat la roata fata dreapta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
cred. din moment ce nu facea nimic... Am bagat mana acolo si am strans un pic de ala si gata. a luat-o instant. ce nu inteleg acum.. de ce nu aveam frane. presiune exista in instalatie. de ce nu mergeau franele? acel corector tine si de instalatia de franare sau cum? Eugen capacul de care pomenesti la mine nu exista. corectorul este expus.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu e bine sa fie expus corectorul pentru ca o sa iti apara probleme la el; incearca sa faci rost de un capac (de obicei meseriasii romani nu mai pun toate matzele la loc pentru ca 'merge si asa' ); in legatura cu franele, si la mine la una din masini daca las masina jos de tot nu mai are frane , dar nu cred ca este corect asta din moment ce la cealalta nu se manifesta asta; se poate sa fie incurcate conductele la dozator.
[URL=https://matchnow.life]Real-life Females[/URL]
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nicu, daca sunt incurcate intre ele circuitele de frana, se poate manifesta si asa; eu oricum intentionez sa ma uit la ambele masini sa compar 'legaturile' pentru ca si mie mi se pare ciudat;
@dan: incearca sa studiezi conectarea conductelor la dozator, sa vezi care de unde vin; poate ne ajuta cineva cu o poza a iesirilor de la dozator.
@dan: incearca sa studiezi conectarea conductelor la dozator, sa vezi care de unde vin; poate ne ajuta cineva cu o poza a iesirilor de la dozator.
[URL=https://matchnow.life]Real-life Females[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187664
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel