Constructorul auto francez Renault a inceput miercuri, 7 iulie, un “turneu” european cu doua dintre cele patru masini electrice pe care le va scoate pe piata in urmatorii ani, a anuntat compania. Caravana Renault este formata din modelele Fluence Z.E. si Kangoo Z.E. si va parcurge 16 tari din Europa pana la sfarsitul lunii februarie din 2011.
http://www.0-100.ro/2010/07/07/renault- ... electrice/
Renault a inceput un `turneu` european c
Moderator: Echipa Tehnica
Pacat ca nu e si Romania printre ele.
Oricum, daca se vor tine de cuvant cu pretul, adica aprox. 15000 euro, nu preturile astronomice care apar in articolul vostru, si se va construi macar o statie Quick-Drop in Bucuresti, Fluence ZE va fi viitoarea mea masina, in 2012, dupa Symbolul actual.
Au spus foarte clar intr-unul din clipurile de prezentare: masina va costa cat varianta ei diesel.
Oricum, daca se vor tine de cuvant cu pretul, adica aprox. 15000 euro, nu preturile astronomice care apar in articolul vostru, si se va construi macar o statie Quick-Drop in Bucuresti, Fluence ZE va fi viitoarea mea masina, in 2012, dupa Symbolul actual.
Au spus foarte clar intr-unul din clipurile de prezentare: masina va costa cat varianta ei diesel.
citroen - o pasiune permanenta
De unde ai aceasta informatie?
Chiar daca ar fi adevarat, ceea ce mi se pare absurd, dar sa nu uitam ca traim totusi in Romania, probabil se va schimba situatia in momentul cand aceste masini vor fi la vanzare.
Mai mult ma preocupa insa pretul, sper sa fie cel promis.
Altfel imi iau Subaru Impreza Ecomatic (pe gaz) de la reprezentanta din Germania.
In rest, vorbesc cat se poate de serios ca vreau un astfel de model. Autonomia redusa nu ma deranjeaza, pentru ca am ajuns la concluzia ca pentru distante lungi mai bine iau avionul. De asemenea, cred ca vor aparea la banzinarii, daca nu sistemul quick-drop, macar priza de incarcare la 380V, si nu ma deranjeaza sa stau 30 minute sa beau o cafea. Nu iti face probleme despre starea bateriei pe care o primesti, pentru ca peste 160 km o schimbi iar. Probabil ca in timp se vor gasi solutii pentru marirea autonomiei, sunt sigur. In principiu o voi incarca seara acasa, eu locuind la curte.
Chiar daca ar fi adevarat, ceea ce mi se pare absurd, dar sa nu uitam ca traim totusi in Romania, probabil se va schimba situatia in momentul cand aceste masini vor fi la vanzare.
Mai mult ma preocupa insa pretul, sper sa fie cel promis.
Altfel imi iau Subaru Impreza Ecomatic (pe gaz) de la reprezentanta din Germania.
In rest, vorbesc cat se poate de serios ca vreau un astfel de model. Autonomia redusa nu ma deranjeaza, pentru ca am ajuns la concluzia ca pentru distante lungi mai bine iau avionul. De asemenea, cred ca vor aparea la banzinarii, daca nu sistemul quick-drop, macar priza de incarcare la 380V, si nu ma deranjeaza sa stau 30 minute sa beau o cafea. Nu iti face probleme despre starea bateriei pe care o primesti, pentru ca peste 160 km o schimbi iar. Probabil ca in timp se vor gasi solutii pentru marirea autonomiei, sunt sigur. In principiu o voi incarca seara acasa, eu locuind la curte.
citroen - o pasiune permanenta
Pai va fi mai scumpa de 15.000 euro sigur. Ai am si argumente. Cei de la Renault au spus ca versiunea electrica va fi cat o masina diesel compacta bine echipata. Asta poate trece de 20.000 euro DDP lejer.
Pretul de 15.000 de euro e fezabil daca vei cumpara masina fara baterie, urmand ca pe aceasta sa o achiti in rate. Din cauza lipsei de statii de schimbare a bateriei (quick drop), masinile vor fi oferite cu tot cu baterie in prima faza, deci vor fi scumpe la achizitie. Si inca ceva... pretul de 15.000 euro e fezabil daca statele vor da si ele unele bonusuri. Nu uita ca traiesti in Romania.
Si mai e o problema.... desi costurile de rulare sunt aparent mai mici decat la benzina sau diesel, la cativa ani (6-7 ani/100.000 km) trebuie sa inlocuiesti bateria. Si costa mult. De exemplu, la Tesla Roadster pe care am si condus-o (e fantastica!) e vorba de 9.200 euro. Adica ar trebui sa pui 100 de euro pe luna deoparte doar ca sa schimbi bateria peste 7 ani. Plus leasingul pentru masina.
Si eu sunt un sustinator al masinii electrice, dar pur si simplu nu cred ca va fi mai ieftina de 20.000 euro nicicum...
Pretul de 15.000 de euro e fezabil daca vei cumpara masina fara baterie, urmand ca pe aceasta sa o achiti in rate. Din cauza lipsei de statii de schimbare a bateriei (quick drop), masinile vor fi oferite cu tot cu baterie in prima faza, deci vor fi scumpe la achizitie. Si inca ceva... pretul de 15.000 euro e fezabil daca statele vor da si ele unele bonusuri. Nu uita ca traiesti in Romania.
Si mai e o problema.... desi costurile de rulare sunt aparent mai mici decat la benzina sau diesel, la cativa ani (6-7 ani/100.000 km) trebuie sa inlocuiesti bateria. Si costa mult. De exemplu, la Tesla Roadster pe care am si condus-o (e fantastica!) e vorba de 9.200 euro. Adica ar trebui sa pui 100 de euro pe luna deoparte doar ca sa schimbi bateria peste 7 ani. Plus leasingul pentru masina.
Si eu sunt un sustinator al masinii electrice, dar pur si simplu nu cred ca va fi mai ieftina de 20.000 euro nicicum...

-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
@adimfx: norocosule...
@balanel: Am vazut filmul "Who killed the electric car" si de atunci am o pasiune pentru masinile electrice. Sa luam pe rand avantajele, care nu sunt putine deloc: e foarte ieftin sa mergi cu masina (consum redus de curent); fiind un sistem mult mai simplu, intretinerea masinii va fi mult mai ieftina, inafara de baterii care sa speram ca se vor ieftini si vor creste in calitate si duratata de viata; uzura redusa a componentelor, ceea ce se traduce prin o viata mult mai lunga a masinii.
In Marea Britanie se vinde Citroen C1 full electric la http://www.eccplc.com/ la un pret de aprox 20 000 euro.
@balanel: Am vazut filmul "Who killed the electric car" si de atunci am o pasiune pentru masinile electrice. Sa luam pe rand avantajele, care nu sunt putine deloc: e foarte ieftin sa mergi cu masina (consum redus de curent); fiind un sistem mult mai simplu, intretinerea masinii va fi mult mai ieftina, inafara de baterii care sa speram ca se vor ieftini si vor creste in calitate si duratata de viata; uzura redusa a componentelor, ceea ce se traduce prin o viata mult mai lunga a masinii.
In Marea Britanie se vinde Citroen C1 full electric la http://www.eccplc.com/ la un pret de aprox 20 000 euro.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh