Mesajde nicum » Mar 01-Feb-2011 16:31
Motorul de 2.4l e dezavantajos doar prin prisma taxelor. Dar asa e intr-o tara cretina (si un continent asemenea - m--UE) unde e impozitatata capaictatea cilindrica si nu puterea.
Atit puterea cit si cuplul sint foarte bune pentru un 2.4 aspirat. Performantele gen sprint 0-100 sint relativ nerelevante pt ca vorbim de o limuzina, nu de o masina sport.
Trendul motoare mici si turbate e in final contra noastra a consumatorilor. Avem un singur avantaj: taxe si impozite mai mici, In rest, numai goodies: motoare mai complexe, deci mai predispuse la defectari, fiabilitate mai mica (sint motoare fortate pina la urma)., etc. Consumul si performantele ramin cam tot alea (nu ma refer aici la masuratul noxelor la relanti, unde ne furam singuri caciula).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!