Pagina 1 din 1

Adio masinii Renault de 2.500 dolari

Scris: Lun 18-Iul-2011 09:39
de adimfx
Compania indiana Bajaj s-a retras din proiectul de constructie a unei masini de 2.500 de dolari care sa concureze cu Tata Nano, cea mai ieftina masina din lume. In 2009 Bajaj si Renault anuntau ca pana in 2012 micul vehicul va fi pe piata, insa pana la urma s-a ajuns la parerea ca un astfel de automobil nu este viabil, scrie AFP, citandu-l pe seful Bajaj Auto.

http://0-100.hotnews.ro/2011/07/15/part ... n-proiect/

Scris: Lun 18-Iul-2011 10:15
de mbc
Unii (eu inclus) au probleme sa inteleaga rostul unei masini gen Logan pe piata, masina care este 6000 de euro aproximativ. O masina de 2500 de euro... mai greu.

Scris: Lun 18-Iul-2011 12:27
de dj01fad
da de ce ai probleme sa intelegi rostul loganului pe piata, adica o masina de 6000 euro? nu toata lumea doreste/are bani sa isi ia ceva nou si scump, si totodata sunt multi care nu agreeaza ideea de second. nici eu nu mi-ar lua un cazan de 6000 de euro nou gen logan, sau sa dau 5-6000 pe un second. in schimb, in fata unei coji de 2500 euroi as sta bine sa ma gandesc si nu as mai intoarce spatele de la primul contact.

Scris: Lun 18-Iul-2011 12:33
de mbc
Mor destui oameni in masini ieftine care ar fi scapat daca acele masini ar fi avut anumite elemente de siguranta. Din acest motiv nu inteleg rostul Loganului. Prefer sa dau 6000 de euro pe o masina de 10 ani care sa aiba chestiile elementare de siguranta, decat pe Logan care e varza la partea asta. Sau Aveo. Sau alte masini din gama asta.

Loganurile la inceput nu aveau nici macar ABS in serie si ca sa pui ABS trebuia sa iei cea mai tare varianta. Acum cred ca au ABS pentru ca e obligatorie. Dar ESP? tzapa! Dar cateva airbaguri? Unele loganuri aveau un singur airbag, respectiv cel din volan. Nu stiu exact care e situatia acum, dar mi s-ar parea logic sa fie macar 2 airbaguri (sofer + pasager) daca nu 4 (sofer, pasager + laterale).

Later Edit 1: http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx

Later Edit 2: Am verificat, Loganul are si acum doar 1 airbag in standard (airbag sofer).

Scris: Mar 19-Iul-2011 06:46
de Gozmin
Dacã tot aÞi luat-o cu Loganul eu vã spun cã am ºi Logan ºi C3. DiferenÞa dintre ele ? Loganul Îmi ia 100 euro ÎntreÞinere Într-un an, C3-ul 400. O am de 6 ani ºi Încã nu am murit la fel ºi ceilalÞi câteva milioane care o deÞin.

Scris: Mar 19-Iul-2011 06:56
de mbc
cate accidente grave ai avut cu dacia? probabil niciunul. E ok atata timp cat nu se intampla nimic, dar si cand se intampla...

Scris: Mar 19-Iul-2011 07:42
de mihai ham
Gozmin scrie:Dacã tot aÞi luat-o cu Loganul eu vã spun cã am ºi Logan ºi C3. DiferenÞa dintre ele ? Loganul Îmi ia 100 euro ÎntreÞinere Într-un an, C3-ul 400. O am de 6 ani ºi Încã nu am murit la fel ºi ceilalÞi câteva milioane care o deÞin.

Stima,alte diferente intre cele 2 masini nu sunt?decat de intretinere?
Si eu am logan 1.4 varianta full si c3 picasso asta nou si cel putin la mine sunt si alte diferente cum ar fi de comfort,de statibilitate in curbe,de siguranta,de consum,de faptul cum te simti pur si simplu in masina. :lol:

Scris: Mar 19-Iul-2011 07:45
de mihai ham
mihai ham scrie:
Gozmin scrie:Dacã tot aÞi luat-o cu Loganul eu vã spun cã am ºi Logan ºi C3. DiferenÞa dintre ele ? Loganul Îmi ia 100 euro ÎntreÞinere Într-un an, C3-ul 400. O am de 6 ani ºi Încã nu am murit la fel ºi ceilalÞi câteva milioane care o deÞin.

Stima,alte diferente intre cele 2 masini nu sunt?decat de intretinere?
Si eu am logan 1.4 varianta full si c3 picasso asta nou si cel putin la mine sunt si alte diferente cum ar fi de comfort,de statibilitate in curbe,de siguranta,de consum,de faptul cum te simti pur si simplu in masina. :lol:

P.S. La mine cea mai deranjanta ''diferenta'' e servodirectia......merg cu loganul in timpul saptamanii,iar in weekend cu picasso-ul.Si de fiecare data luni cand o iau la servici cu loganu zic ca sa stricat :lol:

Scris: Mar 19-Iul-2011 11:26
de Gozmin
Am Âştiut cĂŁ o sĂŁ sĂŁriĂži cu toĂžii. :razz:
DacĂŁ nu am bani de altceva ce sĂŁ fac ? :evil:
Hai sã fim totuºi serioºi, lumea aceasta nu s-a nãscut numai cu servo ºi ABS ºi etc.. FaÞã de Dacia 1300 care am avut-o (avea 34 de ani !!) pot spune cã un Logan e "naºpa" pentru mine ?
Nu, nici vorba. Dar cum românul a Început sã fie ºi snob nimic nu e bun dacã nu are "dã toate". Normal cã C3-ul meu merge de 10 ori mai bine ca ºi Loganul (Þinuta de drum, de ex.) dar eu fac doar 10-15 k pe an cu fiecare.
Referitor la stabilitate ºi curbe ºi restul vreau sã spun cã pe "drumurile" unde EU ºi SOÞIA umblãm sunt de toatã jena adicã nu existã. Pote fi numit eventual "drum bum" deºi e judeþean ºi o parte naþional.
Nu putem trĂŁi toatĂŁ viaĂža cu frica dacĂŁ vom avea accident. Nu ĂŽn asta constĂŁ o achiziĂžie de maÂşinĂŁ. DacĂŁ ar fi aÂşa atunci de ce nu ĂŽÂşi ia lumea numai apartamente care rezistĂŁ la 11 grade pe scara Richter, sau de ce ne facem case cu piscinĂŁ cĂŁ riscĂŁm sĂŁ ne ĂŽnnecĂŁm.
Eu nu apĂŁr Loganul ci spun doar cĂŁ nu toĂži au finanĂžarea sĂŁ-Âşi punĂŁ ĂŽn aplicare visele sau aspiraĂžiile.
O maºinã de 2500 euro aº spune cã ar fi nemaipomentã. Meritã mai mult ca un scooter ºi mãcar nu te plouã. Îþi va face treaba în oraº fãrã doar ºi poate.
Încã o datã repet, cine nu o vrea sã-ºi cumpere altceva, de aceea suntem diferiþi.
Numai bine hoveri.

Scris: Mar 19-Iul-2011 12:37
de mbc
dacia 1300 era mai usoara. greutatea pe rotile din fata era si ea mai mica. Si peugeot 309 de exemplu este fara servodirectie la motorizarile pe benzina dar e super ok. S-ar putea la cele mai performante sa aiba ceva, dar cel putin 1.6 carb nu are nimic.

Mai demult, nu exista atatea masini pe strada. Prin simplul fapt ca erau putine masini, riscul era scazut. In plus, masinile care erau, nu erau foarte performante (majoritatea) si oamenii conduceau mai normal. Astazi oricine poate sa isi ia un mondeo 2.0 din anglia si sa intre in tine.

Gandeste-te bine ca nu mai e ce a fost.

Scris: Mar 19-Iul-2011 14:55
de mesersmith
acum, mie mi-e greu sa cred ca masina aia de 2500 ar putea sa mearga cu cine stie ce viteza si ca oricum, scopul ei ar fi acela de a o folosi in oras.
asta presupune rulare cu viteze scazute, si riscurile sunt mai mici.
e drept ca si prin orase sunt idioti care merg cu suta la ora, si cu coaja aia poti sa stai si pe loc si tot te omoara.
totusi, exista acele masinute cu care se merge fara permis si care cred ca sunt cosciuguri pe roti.
astea de 2500 pot fi mai proaste decat alea? la securitate ma refer.

oricum, vom fi feriti de ele, nu cred ca au dotarile necesare sa fie admise in UE.
la indieni, se poate orice, nu prea isi pun ei problema sigurantei in transporturi.
a se vedea modul in care circula cu trenurile, unde acoperisurile lor sunt pline de pitici bronzati.