Pagina 1 din 3

Citroen DS5

Scris: Sâm 25-Aug-2012 23:55
de avbercu
Salutare tuturor

Ce parere aveți despre DS 5?

Scris: Dum 26-Aug-2012 09:12
de mbc
DS5 trebuia sa fie un C5 "Premium". Cand a iesit, teapa... de fapt e bazat pe C4. Am fost dezamagit de chestia asta.

Scris: Vin 31-Aug-2012 21:15
de avbercu
Observ cu surprindere ca subiectul nu genereazĂŁ prea mult interes si, oricum, nicio dezbatere, nici mĂŁcar printre cei care sunt pasionati ai mĂŁrcii.

Scris: Sâm 01-Sep-2012 00:01
de cos76
Subiectul "DS 5" mai bine spus o dezbatere despre acest model sigur ca este interesanta. Nu cred ca este vorba de lipsa de interes ci mai degraba de faptul ca modelul este putin cunoscut la noi. Dupa parerea mea aceasta masina se adreseaza unui segment restrans de clientii, si nu sunt multi cei care ar fi dispusi sa plateasca aproape 30.000 Euro pe un Citroen, fie el si DS5.
Din ce stiu DS 5 sunt doar cateva exemplare comercializate efectiv in Romania, la fel cum este si cazul modelului DS4.
Gama DS de la Citroen se vrea a fi (si chiar este) una premium ce se adreseaza unor clienti cu posibilitati financiare peste medie si care in general sunt dispusi sa plateasca peste 25.000 Euro pentru un autoturism.
Insa, la automobile al caror pret depaseste 25.000 Euro, cumparatorii prefera marci consacrate care au facut parte din totdeauna din clasa premium in care din pacate Citroen de ceva timp incearca sa patrunda.
Cred ca aici nu este vorba de o lipsa de interes a colegilor de pe forum in cazul acestui model ci doar faptul ca nu se poate discuta foarte mult despre aceasta masina mai ales pt faptul ca sunt foarte putin care detin acest model.
Din punctul meu de vedere iti pot spune ca din materialele vazute pe net nu am reusit sa-mi dau seama ca acest model are suspensie clasica si nu una specifica Citroen.
Eu personal as cumpara un DS 5 doar ca masina second hand cand probabil pretul va fi semnificativ mai redus fata de pretul de vanzare al autoturismului nou. Afirmatia o sustin prin faptul ca nu mai sunt dispus sa iau o masina noua si sa constat ca dupa 4-5 ani de utilizare resusesc sa iau cca o treime din pretul initial.
Scuze pt lungimea mesajului.

Scris: Lun 03-Sep-2012 12:37
de MariusP
DS5 nu are suspensia Hydractive. Nici o masina din seria DS nu are suspensia asta, care din ce stiu eu, e prezenta doar pe C5 si C6.
DS5 are suspensie MacPherson pe fata, si Flexible transverse beam pe spate. Modelul hibrid are Multilink pe spate.

Si ce parere sa ai despre DS5? :) E masina presedintelui Frantei, nu e cunoscuta in Romania decat de foarte putini oameni, fani ai grupului PSA.

Mi se pare foarte tare interiorul, in special consola centrala. Pozele vorbesc de la sine.
Personal eram fan al consolei de la 3008, dar DS5 e ceva deosebit.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Un review elocvent mi se pare asta, facut de un roman:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=STwBQMhX83Y&feature=player_embedded[/youtube]

Despre DS5...

Scris: Lun 03-Sep-2012 12:48
de brls
mbc scrie:DS5 trebuia sa fie un C5 "Premium". Cand a iesit, teapa... de fapt e bazat pe C4. Am fost dezamagit de chestia asta.


Buna!
Va asigur ca nu este in nici un caz o "tzeapa"...este o masina deosebita, caracterizata si prin performanta, nu doar prin design...Din cat am auzit e bazata pe Peugeot 3008/RCZ ca si platforma si motorizare/ cutie de viteze. Fata de C5 e mai scurta cu vreo 25 cm, ceea ce o aduce la lungimea maxima pe care o poti manevra acceptabil prin orasele aglomerate. Fata de C4 este atat mai lunga cat si mai lata, si cu un portbagaj net superior ca si volum si acces.
Singurul punct slab, spun majoritatea testerilor din afara(partial subscriu), este lipsa posibilitatii dotarii acestui model cu suspensiile hidropneumatice, disponibile pe C5. Motivul principal din cate am inteles era costul, care si asa se ridica, dupa cum spune si cos76, mult peste ce sunt dispusi sa dea pe o masina clientii obisnuiti ai acestei marci. Probabil vor oferi aceasta optiune pe DS9(?)...Ce va pot spune din experienta personala este ca masina nu te "scutura" prin oras, asa cum spun unii testeri. Eu o consider suficient de confortabila(e drept pe jante de 18", nu de 19" ca si majorit. masinilor testate de ei). Iar stabilitatea pe curbe e exceptionala, practic masina nu se inclina deloc indiferent de viteza.
Tot referitor la pret ii dau dreptate lui cos76 in ceea ce priveste cauza lipsei de succes comercial pe care acest model il are deocamdata in Romania(si il va avea probabil pe viitor)...Varianta medie/top, care de altfel si merita achizitionata(sa iti iei aceasta masina fara piele, navigatie sau cu o motorizare de baza anuleaza practic esenta modelului), trece de 35 000 euro. Astfel, cel putin la noi, cei care pot da atat pe o masina, in marea lor majoritate se indreapta spre marcile germane consacrate. De vina aici as zice ca sunt prejudecatile si lipsa de traditie a Citroen-ului in acest sector, pt. ca masina, comparata cu orice concurent german dintr-o clasa asemanatoare, la acelasi pret, depaseste cu mult prin design si dotari. In final totul ar trebui sa se rezume la preferinte personale...
Imagine

Scris: Lun 03-Sep-2012 17:32
de mihai ham
Ma batea gandul sa-mi iau unul,dar am renuntat la idee in favoarea unui C6.
Masina arata foarte bine,cea pe care vrea sa o vanda avbercu a fost vanduta de la reprezentanta din Valcea,unde am avut ocazia sa o pipai pe toate partile.Clar masina este din alta era....dar cum am spus visez de mult la un ''covor fermecat'' C6 pe care vreau sa il achizitionez cat de curand

DS

Scris: Dum 11-Noi-2012 17:56
de cypryan2009
Primele modele modele DS au avut suspensie Hydractive. Au fost printre primele masini cu suspensie Hydraactive ca si de altfel si masinile recente de exemplu C5, C6, XM, Citroen DS (1955 Citroen DS: Suspension, power steering, brakes and gearbox/clutch assembly powered by high pressure hydraulic assistance. A belt driven 7-piston pump, similar in size to a power steering pump, generates this pressure when the engine is running.), GS, SM. O seara buna
[url=http://postimage.org/image/xxqmnh66z/][img]http://s17.postimage.org/xxqmnh66z/Citroen_DS_blu.jpg[/img][/url]

Scris: Dum 11-Noi-2012 19:29
de autoclasic
CITROEN este un brand premium,cand astia erau premium ,cei care acum se tin scai de aceasta eticheta aveau in modelele pe care le produceau plansa de bord din tabla ambutisata vopsita ,sau aveau in oferte 2 modele fara design si fara confort care semanau foarte mult sau aveau ca elemente distinctive doar dimensiunile diferite.Citroen in general este o marca putin inteleasa chiar si de catre proprii utilizatori,DS5 in particular se poate numi spectacol sau sculptura pe roti,am avut ocazia sa o analizez si sa o 'incalec',este superba din orice unghi,are detalii frumos desenate care in poze nu prea se observa,e perfect insonorizata,singurul neajuns sa-i spun asa,desi nu deranjeaza foarte mult, este lipsa unui motor pe benzina ceva mai performant,cel de 1.6 THP 200,pe care l-am condus e ok,suna frumos,chiar sportiv uneori ,dar ar mai cere ceva caluti,daca l-ar fi facut de 2000 cmc,cu aproximativ 250 CP,folosind aceeasi tehnologie,cred ca ar fi fost mai potrivit. Modelele Citroen din gama superioara cum este in cazul de fata DS5 nu vor avea succes in Romania pentru ca se adreseaza cunoscatorilor brandului,putini la numar si afectati de criza,nu consumatorilor de snobism :wink:

Scris: Mar 18-Feb-2014 17:26
de mihai ham
Citroen DS5 Coupe Design Concept
http://www.topgear.ro/masini/concepte/c ... -6956.html
:D

Scris: Mie 14-Ian-2015 22:36
de danny29
cred ca urmeaza sa fac un update din iunie si intrebarea mea este daca sunt utilizatori de DS 5 Hibrid, plusuri minusuri, care este diferenta dintre cutia hidramata si cutia pilotata?
Vad ca nu prea sunt utilizatori de masini de genu asta in Romania, le vezi mai putin ca si C5 X7 pe drum.

Re: Citroen DS5

Scris: Dum 09-Oct-2016 18:53
de Mael
De o saptamana mi-am luat un ds5 hibrid diesel. Inca nu am avut timp sa citesc mare lucru despre ea. Consumul dat de ei ,parerea mea , e ca imposibil de scos.Cutia automata nu stiu de care este, cert e ca nu imi place asa mult ca tiptronicul de pe audi, mi se pare ca ar semana cu dsg-ul.

Re: Citroen DS5

Scris: Lun 10-Oct-2016 08:18
de mbc
Cat timp merge pur electric?

Re: Citroen DS5

Scris: Lun 10-Oct-2016 11:46
de calorifer4
in modul ”ZEV” aproximativ 3 km full-electric depinde de traseu, coborarare-urcare
in modul ''auto'' 2m-30km.... pana la max 2000rpm adica stai pe loc sau mergi in trafic

Re: Citroen DS5

Scris: Joi 20-Oct-2016 22:34
de Mael
Nu imi merge camera de pe spate,aveti idee ce poate fi si ce presupune repararea? Senzorii merg.