1.1 Punte faÞã:
- se reface presiunea pneurilor;
- se mĂŁsoarĂŁ raza R1 (ĂŽn lipsa dispozitivelor adecvate se pot improviza unele astfel ĂŽncât sĂŁ se determine exact raza mĂŁsuratĂŁ din central roĂžii – la sol);

- Se mĂŁsoarĂŁ H1M ĂŽn punctul indicat ĂŽn imagine Âşi sol;

1.2 Calculul valorii ÎnãlÞimii faÞã:
H1C (valoarea calculatĂŁ sau ĂŽnĂŁlĂžimea corectĂŁ a punĂžii) = R1 - 140 mm
- cu motorul pornit;
- se slĂŁbeÂşte surubul 1 al colierului 2;
- se roteÂşte de colier astfel ĂŽncât H1M = H1C (R1 - 140 mm) ± 2 mm. ;

2.1 Punte spate:
- se reface presiunea pneurilor;
- se mĂŁsoarĂŁ raza R2 (ĂŽn lipsa dispozitivelor adecvate se pot improviza unele astfel ĂŽncât sĂŁ se determine exact raza mĂŁsuratĂŁ din central roĂžii – la sol);
- Se mĂŁsoarĂŁ H2M ĂŽn punctul indicat ĂŽn imagine Âşi sol;

2.2.Calculul valorii ÎnãlÞimii faÞã:
H2C (valoarea calculatĂŁ sau ĂŽnĂŁlĂžimea corectĂŁ a punĂžii) = R2 + 68 mm
-cu motorul pornit;
- se slĂŁbeÂşte surubul 3 al colierului 4;
- se roteÂşte de colier astfel ĂŽncât H2M = H2C (R2 + 68 mm) ± 2 mm;
