1. Utilaj preconizat

Figure : e5ap2f4c
[ 1] dispozitiv de blocare la rotire a cremalierei (-).0721.B.

Figure : e5ap2f5c
[2] cheie speciala cu role (-).0721.A.

Figure : e5-p01rc
[3] extractor de pivot de directie 1892-T.

Figure : e5ap21pc
[4] cleste pentru coliere "CLIC" (-).0172.Z.
2. Demontare
Ridicati si blocati vehiculul pe un elevator cu 2 coloane.
Demontati :
• Rotile fata
• Piulita de pivot de directie
Decuplati pivotul de directie, utilizand scula [3].
Demontati pivotul de directie.

Figure : b3ep15qc
Decuplati teava (1) de burduful elastic al cremalierei (2).

Figure : b3ep15rc
Demontati colierul (3), utilizand un cleste universal.

Figure : b3ep15sc
Demontati colierul (4) Utilizand o surubelnita subtire.

Figure : b3ep15tc
Demontati burduful de pe cremaliera (2).
Amener la crĂŠmaillère de direction en butĂŠe cĂ´tĂŠ gauche (vehicul cu directie pe stanga).
NOTA : Amener la crĂŠmaillère de direction en butĂŠe cĂ´tĂŠ droit (vehicul cu volan pe dreapta).
Tourner le volant de direction en sens inverse de 1/4 de tour environ.

Figure : b3ep15uc
PositionaĂži dispozitivul de blocare la rotire a cremalierei [1] pe cremaliera astfel incat suruburile sa se sprijine pe suportul motor.

Figure : b3ep15vc
Strangeti cele 4 suruburi “a” al dispozitivului [1].
Reglati cele 2 suruburi “b” sa fie in contact cu suportul motor.

Figure : b3ek0g1d
Demontati bieleta de directie Cu ajutorul instrumentului [2].
3. Remontare
Remontati bieleta de directie Cu ajutorul instrumentului [2].
Strangeti bieleta de directie la 9 ± 0,9 daNm.
Demontati calibrul [1].

Figure : b3ep15wc
Ungeti cu unsoare consistenta TOTAL N3924/N3945 :
• Suprafata de asezare a burdufului pe cremaliera, in " c "
• La denture de la crĂŠmaillère de direction
NOTA : Nu aplicati unsoare in "d".

Figure : b3ep15xc
Montati un burduf de cremaliera (2) nou.
Verificati pozitionarea burdufului pe cremaliera, in " e " si " f ".
Montati un colier (4) nou Cu ajutorul instrumentului [4].
Cuplati teava (1) pe burduful cremalierei (2).

Figure : b3ep15rc
Remontati : Colierul (3)
Pivotul de directie Strangeti la 3,5 ± 0,3 daNm
Remontati rotile.
Verificati si reglati paralelismul.
IMPERATIV : Executati calibrarea senzorului de unghi al volanului, Cu ajutorul unui instrument de diagnostic.
[s] [color=Font Color] [/color]