RESETARE SONDA LITROMETRICA
Scris: Sâm 29-Mar-2014 12:33
RESETARE SONDA LITROMETRICA
Necesar:
- 1 rezistenta de 60 ohmi.
- 1 rezistenta de 180 ohmi.
- 1 rezistenta de 160 ohmi.
1. Se deschide bancheta spate si se ridica capacul de plastic care acopera sonda litrometrica.
2. Se scoate mufa din sonda (cea cu 4 pini).
ACUM E FOARTE IMPORTANT:
- deschideti usa soferului si asteptati 3-5 minute pana se inchide curentul remanent din masina!
- in mufa cu 4 pini aveti 2 fire groase si 2 fire subtiri.
3. bagati prima rezistenta de 360 ohmi in cei doi pini de la FIRELE SUBTIRI!
4. puneti contactul si asteptati 10-15 secunde. (indicatorul va arata full gas si dupa ce s-a calibrat se duce in minim, nu va speriati).
5. luati contactul si asteptati 3-5 minute, la fel pt curentul remanent. Usa soferului la fel deschisa.
6. bagati acum rezistenta de 180 ohmi, puneti contactul timp de 10-15 secunde. (indicatorul va arata jumatate de rezervor).
7. luati contactul si asteptati 3-5 minute. Usa soferului in continuare deschisa.
8. bagati acum ultima rezistenta cea de 60 ohmi, puneti contactul timp de 10-15 secunde. (indicatorul va arata minim si becul de LOW FUEL se va aprinde).
9. Opriti contactul si asteptati 3-5 minute.
10. montati la loc mufa in sonda litrometrica, puneti capacul si inchideti tot.
Porniti masina si sonda este acum resetata pe valorile bune!
ATENTIE! DE STIUT!
Cand deschideti capacul de la sonda veti vedea mai multe mufe conectate. ACELE MUFE SUNT DE LA ABS SI ESP!
Nu umblati la ele ca o sa va dea erori in bord!
Enjoy!
Necesar:
- 1 rezistenta de 60 ohmi.
- 1 rezistenta de 180 ohmi.
- 1 rezistenta de 160 ohmi.
1. Se deschide bancheta spate si se ridica capacul de plastic care acopera sonda litrometrica.
2. Se scoate mufa din sonda (cea cu 4 pini).
ACUM E FOARTE IMPORTANT:
- deschideti usa soferului si asteptati 3-5 minute pana se inchide curentul remanent din masina!
- in mufa cu 4 pini aveti 2 fire groase si 2 fire subtiri.
3. bagati prima rezistenta de 360 ohmi in cei doi pini de la FIRELE SUBTIRI!
4. puneti contactul si asteptati 10-15 secunde. (indicatorul va arata full gas si dupa ce s-a calibrat se duce in minim, nu va speriati).
5. luati contactul si asteptati 3-5 minute, la fel pt curentul remanent. Usa soferului la fel deschisa.
6. bagati acum rezistenta de 180 ohmi, puneti contactul timp de 10-15 secunde. (indicatorul va arata jumatate de rezervor).
7. luati contactul si asteptati 3-5 minute. Usa soferului in continuare deschisa.
8. bagati acum ultima rezistenta cea de 60 ohmi, puneti contactul timp de 10-15 secunde. (indicatorul va arata minim si becul de LOW FUEL se va aprinde).
9. Opriti contactul si asteptati 3-5 minute.
10. montati la loc mufa in sonda litrometrica, puneti capacul si inchideti tot.
Porniti masina si sonda este acum resetata pe valorile bune!
ATENTIE! DE STIUT!
Cand deschideti capacul de la sonda veti vedea mai multe mufe conectate. ACELE MUFE SUNT DE LA ABS SI ESP!
Nu umblati la ele ca o sa va dea erori in bord!
Enjoy!