Vreau sa cumpar C-Elysee!

Forum de discutii generale despre Citroen C-Elysee. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.
RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Vreau sa cumpar C-Elysee!

Mesajde RUTHLESS » Mar 12-Mai-2015 21:16

Salutare dragi colegi de forum!
Revin dupa o indelunga absenta pe forum.
Doresc sa adaug langa C1-ul pe care il detin si un C-Elysee. Am testat pana acum 1.2-ul Seduction si 1.6 Hdi-ul Exclusive, motorizare care m-a impresionat maxim prin felul in care face masina sa accelereze. Nu zici ca are doar 92 cp. Mai putin placut e zgomotul motorului care patrunde destul de mult in habitaclu.. Deh..la banii astia n-ai cum sa ai si o insonorizare/antifonare de masina premium..
Mai am de testat 1.6 Vti-ul care am inteles ca este o motorizare destul de performanta atata timp cat face suta in 9,4 secunde.
Am citit pe net toate testele facute de publicatiile auto de la noi+video teste, tot de la noi.
Singurele critici ar fi legate de faptul ca este zgomotoasa incepand de la 60 la ora dupa unii(asta dupa cei ce scriau pe forumuri),respectiv de la 80-100-110 dupa altii.. Unii se plang de nu stiu ce suieraturi pe la usi/chedere, altii de cursa lunga a schimbatorului de viteze+acel zgomot/clinchet metalic facut de catre acesta la fiecare schimbare de viteza..
Eu am sesizat acest zgomot/clinchet doar la versiunea 1.2 Vti Seduction, zgomot pe care nu l-am mai sesizat la 1.6 Hdi.., dar la care am auzit ceva suierat la coltul de sus al usii soferului..ceva gen geam neanchis de tot..
Mai exista si alte probleme pe langa acestea?
Eu as dori sa iau 1.6 Vti-ul Exclusive cu jantele pe 16, dar ce m-a cam ingrijorat in privinta consumului..este faptul ca am vazut intr-un test video ca la 130 la ora constant in treapta a 5-a, turometrul sta la aprox. 3600 rpm..ceea ce mi se pare cam mult..consumul variind intre 7-7,5 la suta.. Stiu ca are cutia de viteze treptata scurt, ca doar de aceea si accelereaza asa bine+din cauza masei proprii reduse.
Mai citeam pe aici ca ar fi ceva zgomote la suspensie daca se opteaza pt. jantele Boston pe 16.. S-a manifestat la mai multi sau a fost un caz izolat? Io n-am auzit ninic la 1.6 Hdi-ul Exclusive pe care l-am testat.
Astept cu mare interes sfaturile si parerile voastre si v-as foarte recunoscator daca ati fi cat mai multi!
Multumesc anticipat!

Cu stima.
Esentele tari se tin in sticlute mici.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mar 12-Mai-2015 21:28

Daca te intereseaza economia, nu lua jante mari.... ia versiunea minima.

Cred ca cel mai indicat ar fi sa faci tu un drivetest, si la viteze mari si mici si sa iti faci singur o parere. Eu unul nu prea pun baza in testele facute de altii, mai ales de pe la reviste.

In privinta motorizarii, probabil dieselul ar putea fi tunat si dus la peste 120CP. Nu stiu foarte sigur, insa daca este o versiune cu hardware identic cu cea de 110 probabil si doar restrictionat din soft atunci ar putea ajunge probabil pe la 135CP. Plus ca probabil de asta si pare ca trage foarte bine in teste, de obicei motoarele care "natural" sunt mai puternice insa restrictionate din soft ating puterea maxima foarte repede (am avut si eu unul de la Hyundai restrictionat la 88CP, cu hardware identic cu versiunea de 110CP. Aia 88CP pe care ii atingea insa de la 2900rpm pe dyno)

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mar 12-Mai-2015 22:17

Deci zici sa merg pe cele de 15 cu care vine Exclusive-ul.. Nu sunt fan economie de combustibil, dar ziceam ca mi se pare mare consumul raportat la faptul ca este un motor de 1.6 benzina de 115 cp. De vina este in mod sigur cutia de viteze treptata scurt. Chiar si 1.2-ul cu care m-am dat, mi-a facut impresia ca trage mai bine decat C1 si nu-s diferente asa mari de cp si Nm.. Cred ca tot din cauza cutiei, ca doar n-au modificat cutia pt. fiecare motorizare in parte.
Stiu ca la orice autorurism daca optezi pt. jante mai mari decat cele cu care vine standard modelul respectiv..te cam indepartezi de 0-100-ul oficial scos de fabricant si probabil ca si timpii pt. reprize sunt ceva mai maricei. Dar arata prea bine C-Elysee-ul cu jantele Boston pe 16. Hai ca treaba cu acceleratia si reprizele nu-i o tragedie, dar sa nu strice prea mult confortul oferit de suspensie.. Desi din ce am observat cat am testat 1.6 Hdi-ul Exclusive dotat cu jantele respective..comfortul a fost ok.
Tare ce-mi spui in legatura cu Hdi-ul! E naspa ca nu se aduce decat pe Seduction, echipare care are cateva chestii lipsa si cateva care nu-mi plac..
Sa vad cum o fi benzinarul de 1.6.., daca o putea persoana respectiva sa ma ajute cu un drive test..
Merci mult pt. informatii si sfaturi!
Esentele tari se tin in sticlute mici.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mie 13-Mai-2015 09:25

Jantele mai mari care vin in mod necesar cu pneuri mai late si cu cu talon mai ingust te vor penaliza si la zgomot, nu doar la confortul suspensiilor. Astea si fac zgomot mai mult, si il si transmit intr-o masura mai mare caroseriei. Diferenta poate fi destul de mare, am vazut undeva niste masuratori facute de unii si pot ajunge la 3Db. Iar 3Db poate fi diferenta dintre un Mercedes si un Renault....

Toata lumea da in gat dupa jante mai mari, for some reason, pentru ca asa e moda. Insa in mare aduc mult mai multe dezavantaje decat avantaje.

Si pretul pneurilor e altul. In mare la fiecare 2" se dubleaza pretul.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 13-Mai-2015 15:41

Ai mare dreptate in tot ceea ce spui...din pacate.. Sa mai dau si 306 euro ca sa-mi produc mai mult zgomot si discomfort..parca nu merita. Le-as fi luat pt. ca mi se pare ca schimba total aspectul masinii overall.
Apropos, am vazut in semnatura ta ca ai o Superba cu 1.8 TSI. Banuiesc ca este cel de 160 cp, nu? Cum se descurca motorul vis-a-vis de greautatea caroseriei Superbe?
Off topic ca sa zic asa...gasisem pe olx.ro o Octavia 2 1.8 TSI din 2010 cu cca. 87.000 km la 8750 euro..si ma tot gandeam/gandesc daca e vreo afacere sau nu la km respectivi. Masina arata bine in poze, iar omu mi-a zis ca n-ar necesita investitii ulterioare achizitiei.., da' poti lua de bun tot ce zice lumea.. Sunt fascinat de acest 1.8 TSI, dar nu am mers cu vreo masina care sa-l aiba sub capota.. Doar din ce am citit despre el si masinile dotate cu aceasta motorizare.
Poate daca nu-i cu suparare imi poti spune una alta despre acest 1.8 TSI..
Multumesc anticipat.
Esentele tari se tin in sticlute mici.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mie 13-Mai-2015 16:55

Motorul meu a fost de 160CP. MA rog, stock pe dyno avea deja cam 175CP. Acum are mai mult :D

Insa se misca foarte onorabil cu el stock. Masina nu este foarte grea in ciuda dimensiunilor, are doar ceva peste 1400kile. Iar cei 160CP sunt disponibili foarte devreme, inca de pe la 4500rpm, nu sunt ascunsi la turatii foarte inalte unde ii gasesti rar. Si asta e un exemplu de motor restrictionat din soft, care pe de o parte are potential mare de tuning, si pe de alta parte puterea e disponibila foarte repede.
Al meu a fost "dublu" restrictionat, cuplul fiind limitat (foarte strict) la 250Nm datorita cutiei DSG7 care era in optiune, (pe dyno am gasit 251 deci au fost foarte atenti) , si restrictionat ceva mai lejer si la putere (oficial trebuia sa intre pe palier de putere la 160CP@4500rpm, in realitate urca pe la 175CP@5200rpm fara nicio modificare, insa cuplul nu depasea cei 250Nm aproape nicaieri).

Am avut o singura problema cu el, intinzatorul de distributie. Cele fabricate inainte de Aprilie 2010 au avut o serie de intinzatoare cu probleme, iar a mea a fost livrata in martie. Problema a aparut la ~45000km, din fericire fara urmari grave. In rest pare fiabila pana acum, insa nici n-am multi kilometri, doar vreo 78kkm facuti in mai bine de 5 ani

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 13-Mai-2015 19:45

Super tare ce-mi spui despre 1.8 TSI! Octavia 2 cu acest motor cred ca zboara!
C1-ul cum iti merge?
Al meu e luat de nou in 2006 si n-am facuti cu decat aproximativ 36.000 km. In proportie de 95% sunt facuti extraurban. Merge super bine. N-am schimbat un bec la ea pana acum. Doar cureaua de accesorii..ca deh..nu te joci cu etatea cauciucului.
Uleiul nu apuca sa faca anual mai mult de 4000 km si cand il scoteam ziceai ca e nou. Primii doi ani din cauza garantiei i-am bagat Total. Dupa cei doi ani si pana in ziua de azi a vazut numai Motul.
Al tau am vazut ca este cu transmisie robotizata. Cum lucreaza aceasta transmisie, ma refer la viteza de reactie/cum schimba treptele?
Esentele tari se tin in sticlute mici.

cristiansova@ymail.com
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 06-Apr-2015 19:49
Localitate: bucuresti romania

Mesajde cristiansova@ymail.com » Mie 13-Mai-2015 21:02

Salut eu am un 1.6Vti cu deja 11000km la bord si iti spun urmatoarele:
Consumul iarna oras 8-10/100, drum lung 7-8 cu folosirea sistemelor de incălzire.
vara oras fara AC 7-9 cu AC 8-10, la drum lung 6-7.
Suspensii mai zgomotoase (dar mai aratoase) cu jenţi de 16, mai puţin zgomotoase cu 15.
Suierat usi la mine nu apare cred ca tine de la caz la caz.
Adevarat este ca este mai zgomotoasă în cazul meu la peste 120km/h se simt mai mult.
rotita

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 13-Mai-2015 22:55

Salut.
Inteleg ca ai jantele pe 16, da? Spui ca ar fi zgomotoase suspensiile si cu jantele pe 15? Poti sa detaliezi referitor la ce fel de zgomote scoate suspensia? Io n-am sesizat zgomote suparatoare venite din zona suspensiilor, dar nici n-am mers mai mult de aproximativ 10 km cu fiecare din cele 2 masini (1.2 vti si 1.6 hdi).
Cum este 1.6 vti-ul? Este o motorizare cu nerv asa cum zice cam toata lumea? Ajuta mult la acceleratia 0-100 si cutia treptata scurt, la fel cum tot ea penalizeaza si consumul extraurban.. 7-8 la suta in afara la ce viteza? Io am vazut pe turatii.ro in testul facut de care editorul publicatiei ca la 130 la ora in a cincea mers constant, lua exact cum zici tu..7-8/100.. , iar turatia statea undeva la aproximativ 3600 rpm.. Cam nasol pt. consum si zgomotul facut de motor..
Esti multumit de cum accelereaza si de reprize/depasiri?
Ceva probleme pana acum?
Mulrumesc mult pt. info!
Esentele tari se tin in sticlute mici.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 13-Mai-2015 23:01

1.6 Vti-ul acesta este cumva Vti-ul de 120 cp care exista pe modelele grupului PSA? Cel facut in colaborare cu BMW? Eu asa am citit pe net parca..
Papa ulei sau are alte hibe?
As dori daca nu este cu suparare sa ma tii si pe mine la curent cu evolutia masinii tale, deoarece si eu tot aceasta motorizare as lua-o.
Multam maxim!
Esentele tari se tin in sticlute mici.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 13-Mai-2015 23:12

Tu ce echipare ai? Eu am testat 1.6 hdi echipare Exclusive. Mi s-a parut maxima pozitia in scaunul soferului, cotiera pica la fix sub cot..la drum lung fiind un regal(cred..). In schimb in oras mi s-a parut ca tot aceasta cotiera incomodeaza maxim schimbarea vitezelor, asta si din cauza curselor lungi pe care le are schimbatorul de viteze.
La 1.2 vti se auzea acel clinchet metalic cam la fiecare schimbare de viteza, pe cand la 1.6 hdi n-am auzit acel zgomot. In schimb am auzit celebrul suierat undeva in coltul de sus al usii soferului. Initial am crezut ca nu era geamul bine inchis.. Nu era un suierat propriu zis...mai degraba un vajait discret, ca atunci cand este geamul foarte putin deschis.
Exista si la tine aceste probleme?
Esentele tari se tin in sticlute mici.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 13-Mai-2015 23:15

Scuze...acum am recitit postul tau si am vazut ca n-ai probleme cu suieraturile..
Esentele tari se tin in sticlute mici.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Joi 14-Mai-2015 09:32

Salut
Eu c1 l-am cumpărat sh, însă în garanție. Avea 39kkm, acum are vreo 47. Deocamdată fără probleme.
Mașina e ok, cutia de viteze e decenta însă fără sa fie extraordinara. Adică nu-i nici dsg, nici hidramata. Se simte când schimba vitezele însă nu e supărător. Cu putina obișnuită reușești sa schimbi ca la o manuala doar din modularea accelerației. Ce nu-mi place însă e faptul ca atunci când stai la semafor în "e" tine ambreiajul decuplat ceea ce solicita aiurea placa de presiune. Sper sa fie calculata bine.

Însă ce-i lipsește cu adevărat sunt doua chestii: insonorizare și vreo 15 cp :D pe prima o sa încerc sa o rezolv când prind niște timp liber și o zi frumoasa, am cumpărat niște folii insonorizante stp pentru podea și plafon. A doua ar merge rezolvata la un tuner din Olanda care pare ca s-a specializat in tripleta c1/107/aygo și care da pe dyno în mod constant 82_83cp. Ceea ce este foarte bine pentru un motor aspirat. Asta ar reduce cu aproape 50% repriza 80-120km/h... Însă cum mașina e mai mult a sotiei, care are carnet de doua luni nu sunt încă foarte motivat sa fac asta.

gigiipse
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Mar 10-Sep-2013 11:55
Localitate: Bucuresti
Masina: C4-Picasso 1.6 BlueHDI

Mesajde gigiipse » Joi 14-Mai-2015 17:18

RUTHLESS scrie:1.6 Vti-ul acesta este cumva Vti-ul de 120 cp care exista pe modelele grupului PSA? Cel facut in colaborare cu BMW? Eu asa am citit pe net parca..
Papa ulei sau are alte hibe?
As dori daca nu este cu suparare sa ma tii si pe mine la curent cu evolutia masinii tale, deoarece si eu tot aceasta motorizare as lua-o.
Multam maxim!


Ala e dar setat la 115 CP sa poata functiona cu benzina mai proasta.

Pana acum nu am avut nici o problema cu motorul. Cat despre fiabilitate mai avem nevoie de multi km sa ne putem decide. 15.000 KM nu e nici pe departe de ajuns sa poti da un verdict.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Joi 14-Mai-2015 18:28

Cum se misca masina cu 1.6 vti-ul? E ok din punctul tau de vedere ca acceleratii/reprize?
La 130 km/h pe autostrada patrunde mult zgomot in habitaclu? Te intreb pt.ca am vazut intr-un test video ca sta destul de turat motorul..undeva la cca. 3600 rpm..
Ai jante pe 16"?
Te intreb de cum se misca, deoarece in linkul de mai jos..realmente m-a uimit cum accelereaza! Bine, e Peugeot 301 1.6 vti, de fapt aceeasi masina https://youtu.be/cgz6Qb58YvA
Esentele tari se tin in sticlute mici.


Înapoi la “Citroen C-Elysee”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv