Dupa cum a explicat foarte bine Adrian, avem pe cineva care sa se ocupe de infiintarea asociatiei, am conceput chiar si un prim model de statut, se poate spune ca suntem pe linia dreapta dinaintea finish-ului. Problema mare este sediul - nu avem in proprietate nici macar un apartament pentru asta.
O a 2-a problema este timpul liber. Stiu ca poate parea ca lucrurile treneaza, dar timpul este atat de limitat...
Pana la sfarsitul lunii vom da drumul la www.clubcitroen.ro (chiar daca nu va exista decat o pagina de garda pentru inceput), apoi vom tipari fluturasi de impartit prin oras si cateva modele de stickere pentru lipit pe masinile doritorilor.
In ceea ce priveste cuantumul taxelor, avem o prima propunere:
taxa de inscriere - echivalentul a 10EUR
cotizatia anuala - echivalentul a 15EUR
Pentru membrii fondatori sumele s-ar putea sa difere pentru ca trebuie constituit capitalul social.
De asemenea, cel tarziu luna viitoare, vrem sa stabilim o intalnire cu cei doritori de a se implica in acest proiect.
Astept telefoanele voastre la 0788372618 sau mail pe citroenforum@as.ro
Propunere de infiintare a unui club
Moderator: Echipa Tehnica
Da.si eu sunt de acord doar ca ar trebui sa mia insistam cu reclama la acest site,mie cand o sa vina mashina o sa ma interesez de niste mini stickere pe care sa scrie www.clubcitroen.ro si sa le pun la mashina,eventual pe luneta...
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Salut,
Incerc sa-mi dau si eu cu parerea despre infiintarea clubului.
De ce trebuie asteptat neaparat-ca fiind o conditie? - un accept al celor de la ATS, cind noi nne putem vedea de treaba mai departe cu tot ce inseamna infiintarea clubului, dezvoltarea lui s.a.m.d.
Parerea mea.
WLD, pune te rog pe site pentru toti membrii un post in care sa faci o aproximare a cheltuielilor initiale, pentru ca daca vrem sa beneficiem de facilitati tebuie si noi sa oferim o imagine , macar.
In suma rezultata ar trebui sa se regaseasca inclusiv banii pt avocat, pt realizarea site-ului
Incerc sa-mi dau si eu cu parerea despre infiintarea clubului.
De ce trebuie asteptat neaparat-ca fiind o conditie? - un accept al celor de la ATS, cind noi nne putem vedea de treaba mai departe cu tot ce inseamna infiintarea clubului, dezvoltarea lui s.a.m.d.
Parerea mea.
WLD, pune te rog pe site pentru toti membrii un post in care sa faci o aproximare a cheltuielilor initiale, pentru ca daca vrem sa beneficiem de facilitati tebuie si noi sa oferim o imagine , macar.
In suma rezultata ar trebui sa se regaseasca inclusiv banii pt avocat, pt realizarea site-ului
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Am vesti proaspete referitor la infiintarea clubului, pentru a vedea ca lucrurile nu stagneaza.
Am contactat avocatul, actele sunt in curs de redactare urmand a fi gata cel tarziu saptamana viitoare.
Banii sunt strinsi, mai avem o mica problema cu sediul si suntem gata.
Cotizatiile membrilor, precum si taxa de inscriere, se vor stabili dupa infiintare, in functie de avantajele ce vor putea fi oferite membrilor.
De cei de la ATS avem nevoie doar in masura in care ei reprezinta importatorul oficial Citroen si ne pot facilita comunicarea cu firma mama.
Am contactat avocatul, actele sunt in curs de redactare urmand a fi gata cel tarziu saptamana viitoare.
Banii sunt strinsi, mai avem o mica problema cu sediul si suntem gata.
Cotizatiile membrilor, precum si taxa de inscriere, se vor stabili dupa infiintare, in functie de avantajele ce vor putea fi oferite membrilor.
De cei de la ATS avem nevoie doar in masura in care ei reprezinta importatorul oficial Citroen si ne pot facilita comunicarea cu firma mama.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
GREAT... eu unul vad infiintarea clubului, dincolo de o consfintire legala a faptului ca in Romania exista posesori/pasionati de Citroen. Ideea e sa putem obtine reduceri la piese, service, recunoastere internationala pentru a putea obtine invitatii de participare la intilniri Citroen din starinatate, etc.
Eu zic sa nu ne cramponam prea mult de ATS. Ei sint inainte de toate comercianti si nu ofera suport pentru masini mai vechi, asa cum avem majoritatea dintre noi, din considerente de ratiuni economice. Din cite am auzit si service-ul Citroen din Pipera e in aceeasi situatie (cu amendamentul ca le lipsesc si oameni calificati pentru modele mai vechi). Eu le-am trimis celor de la ATS un mail saptamina trecuta in legatura cu un furtun de retur suspensie fata si nu mi-au raspuns nici pina acum si nu cred ca o vor face vreodata. Furtunul cu pricina l-am gasit la un magazinas de colt de strada, dar care era plin de piese Citroen. Din punctul meu de vedere, acel magazin e mai important decit un dealer care are n show room-uri si vinde x masini pe an, dar care nu are interes sa ma ajute decit daca ii comand o piesa de la 500 euro in sus.
De asemenea mai sint si alti dealeri Citroen, e unul prin Arad parca, care are o pagina tradusa aproape dupa cea a site-ului oficial.
Pe cind o noua intilnire?
Eu zic sa nu ne cramponam prea mult de ATS. Ei sint inainte de toate comercianti si nu ofera suport pentru masini mai vechi, asa cum avem majoritatea dintre noi, din considerente de ratiuni economice. Din cite am auzit si service-ul Citroen din Pipera e in aceeasi situatie (cu amendamentul ca le lipsesc si oameni calificati pentru modele mai vechi). Eu le-am trimis celor de la ATS un mail saptamina trecuta in legatura cu un furtun de retur suspensie fata si nu mi-au raspuns nici pina acum si nu cred ca o vor face vreodata. Furtunul cu pricina l-am gasit la un magazinas de colt de strada, dar care era plin de piese Citroen. Din punctul meu de vedere, acel magazin e mai important decit un dealer care are n show room-uri si vinde x masini pe an, dar care nu are interes sa ma ajute decit daca ii comand o piesa de la 500 euro in sus.
De asemenea mai sint si alti dealeri Citroen, e unul prin Arad parca, care are o pagina tradusa aproape dupa cea a site-ului oficial.
Pe cind o noua intilnire?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
buna
chiar acum m-am inscris si eu
in mare imi place ideea de a exista un club Citroen in Romania. Ceea ce am citit eu aici pare foarte atragator.
eu sunt din Timisoara, sunt fan citroen de cand ma stiu, am si eu un BX sper ca se vede poza
si am cautat ceva vreme sa gesesc ceva si in romania.
acum referitor la club... totul a fost ok ce am citit dar cand am auzit de cotizatie... nu prea am mai fost asa incantat, adica parca tot pentru bani se face, si tot banii sunt pe primu loc. ca fiind membru intr-un club nu este chiar necesar de a plati o taxa, mai ales acuma pt inceput.
sunt de acord cu ideea ca totusi pentru a intretine un club si toate cele sunt necesar bani.. as avea o idee de a impartii membri... dupa posibilitati si dupa actiuni. pasiv si activ...
eu as incerca sa fac si in aici in Timisoara ce pot pentru club
am mai multe viziuni, planuri sau ideei.. cum vreti si m-as bucura daca as putea ajuta la ceva...
sper pe curand .. & have fun
Al3x
chiar acum m-am inscris si eu

in mare imi place ideea de a exista un club Citroen in Romania. Ceea ce am citit eu aici pare foarte atragator.
eu sunt din Timisoara, sunt fan citroen de cand ma stiu, am si eu un BX sper ca se vede poza

acum referitor la club... totul a fost ok ce am citit dar cand am auzit de cotizatie... nu prea am mai fost asa incantat, adica parca tot pentru bani se face, si tot banii sunt pe primu loc. ca fiind membru intr-un club nu este chiar necesar de a plati o taxa, mai ales acuma pt inceput.
sunt de acord cu ideea ca totusi pentru a intretine un club si toate cele sunt necesar bani.. as avea o idee de a impartii membri... dupa posibilitati si dupa actiuni. pasiv si activ...
eu as incerca sa fac si in aici in Timisoara ce pot pentru club
am mai multe viziuni, planuri sau ideei.. cum vreti si m-as bucura daca as putea ajuta la ceva...
sper pe curand .. & have fun
Al3x
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu fi asa reticent in ceea ce priveste cotizatia. Ideea nu a stabilit stadiul de discutie, oricum ea va fi. Nu are sens sa-ti argumentez pentru ce sint necesari acesti bani. De asemenea acest club nu este unul aristocratic, mult mai curind are la baza considerente de ordin practic. Fii convins ca pe nici unul din noi nu il dau banii afara din casa, si cu citeva mici exceptii, toti avem masini vechi (a mea are 20 de ani).
Sa revenim la considerentel practice: ai spus ca ai un BX. Poate te intereseaza, spre exemplu sa cumperi niste ulei hidraulic Hydraflush (Hydraurincage). Daca te vei duce de unul singur la orice distribuitor, iti vor la cu flit, nimeni nu aduce asa ceva. Daca insa ne stringem mai multi, distribuitorii si-au manifestat disponibilitatea de a aduce asa ceva (minim 20l, adica uleiul pentru 4 masini). Exemplele ar putea continua cu piesele de schimb, si chiar obtinerea de sponsorizari pentru a participa la intilniri internationale ale cluburilor Citroen. Sa stii ca exista oameni in club care se agita pentru asa ceva. Toate astea, precum si altele care poate le-am scapat, valoreaza mult mai mult decit o cotizatie.
Daca inca nu te-am convins, poate ca mai mult decit mine va reusi WLD, cel care a pornit toata aceasta miscare si care a facut multe lucruri pentru club, fara ca macar sa ceara o recunoastere morala a activitatii lui. Dincolo de bani e vorba de o pasiune pentru niste masini care la vremea lor aveau inovatii tehnologice speciale, in special CX si BX, care au fost construite la alte standarde de calitate decit masinile actuale (gindeste-te ca GT-ul lui WLD are 400000 de km; cei drept omul stie sa o intretina).
Pina una alta, bine ai venit!
Sa revenim la considerentel practice: ai spus ca ai un BX. Poate te intereseaza, spre exemplu sa cumperi niste ulei hidraulic Hydraflush (Hydraurincage). Daca te vei duce de unul singur la orice distribuitor, iti vor la cu flit, nimeni nu aduce asa ceva. Daca insa ne stringem mai multi, distribuitorii si-au manifestat disponibilitatea de a aduce asa ceva (minim 20l, adica uleiul pentru 4 masini). Exemplele ar putea continua cu piesele de schimb, si chiar obtinerea de sponsorizari pentru a participa la intilniri internationale ale cluburilor Citroen. Sa stii ca exista oameni in club care se agita pentru asa ceva. Toate astea, precum si altele care poate le-am scapat, valoreaza mult mai mult decit o cotizatie.
Daca inca nu te-am convins, poate ca mai mult decit mine va reusi WLD, cel care a pornit toata aceasta miscare si care a facut multe lucruri pentru club, fara ca macar sa ceara o recunoastere morala a activitatii lui. Dincolo de bani e vorba de o pasiune pentru niste masini care la vremea lor aveau inovatii tehnologice speciale, in special CX si BX, care au fost construite la alte standarde de calitate decit masinile actuale (gindeste-te ca GT-ul lui WLD are 400000 de km; cei drept omul stie sa o intretina).
Pina una alta, bine ai venit!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

in primul rand thx pt raspuns... nu era chiar asa de negativ, sorry inca o data.. chiar nu m-am exprimat cum trebuia... cum spuneam si in message trecut idee e foarte buna, daq am ocazia sau as putea sa faq ceva pentru club... o fac cu placere, mai ales ca e vorba de cirtoen

in domenie de design, publicitate, ideei sau yo stiu ce...
faza cu hidraulicul... ehm.. eu am gasit ceva in timisoara, cum am vazut si in mesajele anterioare, nu cei mari conteaza, reprezentante si nush ce firme... adica eu am gasit in timisoara hidraulic pt citroen cu vreo 300 litru la un magazin de piese de masini, e chiar ok.
cu piesele e mai greu.. chiar la schrott e foarte scump si nici macar ai garantie. eu cunosc pe cineva in germania, are reprezentanta de citroen i secvice. acum cativa ani a dat nu stiu cate masini (BX) la fier vechi ca nu le mai putea vindea

chiar acum o saptamana am vazut pe ebay un bx din 91 cu 200euro stare super numai ca motorul nu mergea.
in rest cam ce ai scris ... ai dreptate nu am nimik de comentat. dar inainte de toate dupa cum am citit mai sus... prima data ar trebui oferit si dupa aceea cerut ... clar de cotizatie pana la urma nu se scapa. eu personal as plati, cred ca as face orice pt citroen

PS
tot eu
am vazut ca nu apare poza.. nu stiu dece.. dar daq vreti sa va uitati.. am ceva poza pe http://photos.yahoo.com/al3x_dc
have fun...
al3x

am vazut ca nu apare poza.. nu stiu dece.. dar daq vreti sa va uitati.. am ceva poza pe http://photos.yahoo.com/al3x_dc
have fun...
al3x
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
... ai dreptate nu am nimik de comentat. dar inainte de toate dupa cum am citit mai sus... prima data ar trebui oferit si dupa aceea cerut ...
Scuze, nu prea inteleg cum s-ar putea face chestia asta adica sa mi se ofere ceva si dupa aceea sa platesc.De unde ar trebui sa se ia bani ca sa se ofere ceva?Esti dispus sa-i dai tu sau eu?Nu cred ca ne permitem.Mie mi se pare normal ca sa se ofere ceva trebuie facut un capital .De unde bani ?Din cotizatii.
Se pot lua si din alta parte bani?
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Desi cu intarziere, hai sa raspund si eu la aceasta provocare 
Fiind mai mult decat pasionat de masinile acestea "ciudate", ideea infiintarii acestui club mi-a venit vazand cat de populara este marca Citroen pe plan mondial si cat de multi pasionati s-au adunat in cluburi nationale, unele dedicate chiar si doar unui singur model.
Ce m-a deranjat foarte mult este lipsa de reprezentare a acestei marci in Romania. Aici ma refer in mod special la modelele vechi considerate de referinta in istoria marcii dar si la modul prin care importatorul roman promoveaza imaginea marcii - publicul general a auzit de Citroen de-abia acum ~2 ani, o data cu imbunatatirea politicii de marketing a celor de la ATS.
In timp am luat legatura cu alte cluburi din Europa si am vazut ca majoritatea sunt constituite sub aceeasi forma - o asociatie ce ofera anumite beneficii membrilor.In unele cazuri aceste beneficii sunt personalizate in functie de ratiunea pentru care membrul s-a afiliat asociatiei - cei cu masini noi au alte nevoi fata de cei cu masini "de colectie".
Printre beneficiile la care ne-am gandit si pe care le vom putea oferi in viitorul apropiat pot aminti:
- consultanta tehnica atat prin intermediul site-ului cat si prin alte mijloace (specialisti)
- facilitarea procurarii de piese de schimb si consumabile - oferirea unor reduceri pentru membrii
- reducerea cuantumului politei de asigurare CASCO
- afilierea la cluburi de profil din strainatate
Nimeni nu a spus ca aceste beneficii vor fi oferite dupa un timp de la inscriere, unele dintre ele vor fi disponibile imediat dupa infiintare, altele vor veni intr-adevar cu timpul pe masura ce ne vom dezvolta.
Pe hartie totul suna simplu si frumos dar realitatea ne contrazice din pacate. Nu poti atrage noi membrii fara o promovare cat mai intensa si "agresiva" Nu poti sa te prezinti in fata unui importator de piese sau unei sociatati de asigurari pentru a obtine anumite beneficii fara a avea o mapa de prezentare inteligent conceputa si mai ales fara un numar cat mai mare de membrii. Toate acestea presupun o anumita logistica si un volum de munca pe care nimeni nu il poate depune in timpul liber.
Eu sunt ferm convins -daca nu respectam cele mentionate mai sus vom esua lamentabil.
Bineinteles, daca ai ceva idei legate de functionarea sau promovarea clubului, te rog sa-mi trimiti un e-mail sau sa ma suni pe 0788372618

Fiind mai mult decat pasionat de masinile acestea "ciudate", ideea infiintarii acestui club mi-a venit vazand cat de populara este marca Citroen pe plan mondial si cat de multi pasionati s-au adunat in cluburi nationale, unele dedicate chiar si doar unui singur model.
Ce m-a deranjat foarte mult este lipsa de reprezentare a acestei marci in Romania. Aici ma refer in mod special la modelele vechi considerate de referinta in istoria marcii dar si la modul prin care importatorul roman promoveaza imaginea marcii - publicul general a auzit de Citroen de-abia acum ~2 ani, o data cu imbunatatirea politicii de marketing a celor de la ATS.
In timp am luat legatura cu alte cluburi din Europa si am vazut ca majoritatea sunt constituite sub aceeasi forma - o asociatie ce ofera anumite beneficii membrilor.In unele cazuri aceste beneficii sunt personalizate in functie de ratiunea pentru care membrul s-a afiliat asociatiei - cei cu masini noi au alte nevoi fata de cei cu masini "de colectie".
Printre beneficiile la care ne-am gandit si pe care le vom putea oferi in viitorul apropiat pot aminti:
- consultanta tehnica atat prin intermediul site-ului cat si prin alte mijloace (specialisti)
- facilitarea procurarii de piese de schimb si consumabile - oferirea unor reduceri pentru membrii
- reducerea cuantumului politei de asigurare CASCO
- afilierea la cluburi de profil din strainatate
Nimeni nu a spus ca aceste beneficii vor fi oferite dupa un timp de la inscriere, unele dintre ele vor fi disponibile imediat dupa infiintare, altele vor veni intr-adevar cu timpul pe masura ce ne vom dezvolta.
Pe hartie totul suna simplu si frumos dar realitatea ne contrazice din pacate. Nu poti atrage noi membrii fara o promovare cat mai intensa si "agresiva" Nu poti sa te prezinti in fata unui importator de piese sau unei sociatati de asigurari pentru a obtine anumite beneficii fara a avea o mapa de prezentare inteligent conceputa si mai ales fara un numar cat mai mare de membrii. Toate acestea presupun o anumita logistica si un volum de munca pe care nimeni nu il poate depune in timpul liber.
Eu sunt ferm convins -daca nu respectam cele mentionate mai sus vom esua lamentabil.
Bineinteles, daca ai ceva idei legate de functionarea sau promovarea clubului, te rog sa-mi trimiti un e-mail sau sa ma suni pe 0788372618
pt.moe
Salut!Am vazut ca sti pe cineva care are bx-uri prin germania si le-a dat la fier vechi sau le are la vanzare la preturi acceptabile.Eu sunt foarte interesat de achizitionarea unuia(unora
)mai ales diesel.Stii cumva daca sunt si functionale ,adica daca mergem pana acolo,ne putem intoarce cu ele in tara?Astept neaparat un raspuns si mai multe informatii.Mersi
Salut!Am vazut ca sti pe cineva care are bx-uri prin germania si le-a dat la fier vechi sau le are la vanzare la preturi acceptabile.Eu sunt foarte interesat de achizitionarea unuia(unora

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo