Pagina 1 din 2
Multumiri
Scris: Joi 11-Mai-2006 11:31
de florin_budea
Sa stiti baieti ca faceti treaba buna cu acesta site . De cand sunt membru acestui site am invatat destul de multe despre masina mea , eu pe unde merg incerc sa fur meserie pe pe la mesteri , dar sincer la noi prin zona sunt majoritatea mecanicilor in plop cu aceste masini ( Citroen). Am cartea tehnica a masinii ,dar neavand loc si scule eram nevoit sa apelez la ei(mecanici,eletricieni), si cand auzeam ce prostii scot din gura nu aveam curajul sa-i las singuri la masina. Incepand cu tampon motor montat gresit pana la montat invers firele la termocupla , mesterii si-au batut joc de masina nu ca ar avea ceva cu mine dar nu stiu mecanica, ei se cred mecanici daca desfileteaza un surub si il infileteaza inapoi. Eu sunt de meserie sun analist-programator dar daca ma gandesc bine ,cel putin la aceasta masina Citron Xantia ,stiu mult mai mult decat orice mecanic sau electrician din zona. Masina mea ca norocu ca nu prea a trebuit sa apelez la ei, dar si cand am apelat mi-au terminat motorul, sa nu vorbesc de cei de la reprezentanta din SintMartin de Oradea reprezentana Citroen , motiv ca este din generatia veche si nu cunoaste masina, pai daca ei nu o cunoaste cine a trebui sa o cunoasca?, imi batea rau pe partea dreapta fata si dupa o revizie facuta de ei reiese ca bieleta de directie este de vina , intradevar era, dar bieleta nu troncane asa tare sa o auzi la gropi si din neincredere in ei am ridicat-o din nou dar in alta parte , si surpriza bucsa trapez varza daca ma luam dupa afirmatiile lor mai ales cu gropile din sosele riscam sa-mi rup masina si in acelas timp si viata. Dar cand nu imi tinea relantiul mai exact nu mergea rotund motorul , m-au pus ca schimb pompa de injectie pe motiv ca era defecta ,de parca ar fi ieftina, dar supriza nici nu noua pompa nu a disparut problemele, problema a fost filtrul de benzina, dar banii mi-au luat de manopera plus piesa noua (pompa de injectie).Baieti va multumesc inca o data pentru treaba cu acest site . Faceti treaba buna!
Scris: Joi 11-Mai-2006 18:03
de Pablo406
Salut. Sunt nou in grup, dar dupa cite am vazut pina acum intr-adevar aveti experienta cu aceste masini deosebite mai mare decit multi " meseriasi". M-am izbit si eu de nestiinta , culmea!, service-ului reprezentantei Citroen, care inevitabil, a incasat banii fara sa fi gasit problema, nu spunem sa o remedieze. Am plecat de la ei cu consolarea: Dom-le, mai e o masina in oras cu aceeasi problema , dar nici la aia nu s-a rezolvat.
Am renuntat la ei , imi fac singur temele. Problema e lipsa manualului tehnic. Dar probabil vom ajunge si acolo.
Inca o chestie pe care vroiam sa o adaug de mult: Cred ca ar trebui sa stergeti de tot de pe site numele ATS. Serviciile prestate si indiferenta fata de client sunt catastrofale.
Deocamdata am un Citroen C5 seconhand, dar daca voi reusi sa am bani de masina noua, cred ca o voi lua de la un dealer din afara.
Mihai, Citroen C5 2.2 HDI.
Scris: Joi 11-Mai-2006 23:22
de WLD
Multumim

Scris: Vin 12-Mai-2006 16:43
de bezz
@pablo406 : wow, omule, aia nu e consolare! este prostie si lipsa de profesionalism plain & simple, by ATS.
ps pai ce dealer strain ai tu mai aproape? in bulgaria?

nu-ti ajunge ca n-ai service ca lumea in constanta? vrei sa mergi pana la sofia

Scris: Vin 12-Mai-2006 18:07
de Pablo406
Nu ma gindeam la service. Astia sunt, sunt ai nostrii , ne mindrim cu ei. Mai dam pe la ei in ultima instanta, cind nu mai e alta solutie.
Ma refeream la cumpararea unei masini noi. Cunosc mai multe persoane care s-au deplasat pina in Germania si si-au cumparat masini noi de acolo. Si sunt fericiti. Deasemenea, cunosc persoane care si-au cumparat masini noi din reprezentante din tara si nu sunt toti fericiti. Masinile sunt in garantie, dar ei platesc, pentru ca garantia la masinnile vindute in ro acopera incredibil de putine chestii. Asa ca o iau de afara, nu am garantie in tara, dar am calitatea .
De exemplu , am m-am interesat de un C5 nou, la care peste tot suspensia e garantata 200 000 km fara absolut nici o interventie. In ro ,aceeasi garantie acopera numai 40 000 km. Si asta ce ti se spune daca intrebi. Cind ai masina si mergi in service, afli alte noutati + preturile .
Scris: Vin 12-Mai-2006 21:11
de bezz
si cum se pupa chestia cu faptul ca ATS este unic distribuitor Citroen in Romania? masina kit ca o aduci de-afara si are mama garantiei, garantia e valabila in germania nu

la orice chitzibus dai o fuga la ei ?
reviziile le faci tot la ei? ca dak le faci aici PA garantie
e cam incurcata treaba, trist este ca ajungem la asemenea dileme din cauza DEALERILOR (ca nu-i doar ATS cu probleme) neseriosi pusi pe capatuiala.
acelasi lucru am invatat si eu...sa nu ma mai duc la ATS, sa las cheile la receptie, sa semnez ca fraierul si sa-i las sa faca ce vor cu masina mea!din pacate lipseste alternativa, iar faptul ca am avut recent o revizie ieftina si fara probleme este meritul masinii (si poate un pic si al soferului).Si gata cu off-topicul
Si vreau si eu sa le MULTUMESC colegilor de pe forum pentru sfaturi si

sentimentul de caramaderie ce l-am simtit de destule ori.
Scris: Vin 12-Mai-2006 22:28
de Arise
Pai presupun ca daca pe luna ti-ar da garantie pe viata, ti-ai cumpara masina de acolo nu?
Garantia de 200.000km in Germania este fix pix. Bineinteles, tot fix pix este pana la urma si garantia in Romania.
Scris: Sâm 13-Mai-2006 12:23
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Garantia de 200000km sau 5 ani pe componentele HIDRAULICE ale suspensie este oferita in Germania ca un atu comercial. Este scris foarte explicit in pliante de la prezentarea masinii: CITROEN ofera o durata de viata( PRINTR_O GARANTIE MORALA) pentru suspensie.
Ca principiu, pentru a convinge o data un client mi-am asumat si eu garantia aceasta pe spesele mele. Si nu am pierdut nimic. Acum vrea C6 si in 100.000 km nu a avut probleme cu C5-ul, e foarte incantat!
Ca ideee, CITROEN ofera aceeasi garantie de 2 ani/ fara limita in toata Europa. Diferenta este ca pe drumurile din Germania nu apar probleme la suspensie/pivoti/amortizoare.
ATS vine cu o promotie asemanatoare oferind pana in 31 iulie garantia de 3 ani/100000km pe banii ATS.
Scris: Sâm 13-Mai-2006 20:22
de Pablo406
Salut! Eu am dat exemplul cu Germania ca fiind la indemina, treaba e valabila in toata europa de vest asa dupa cum spune si colegul nostru , domnul Pirscoveanu.
Si eu sunt foarte incintat de masina (second hand), am mers in aproape 6 luni 20k km. Incintarea dispare cind , pentru probleme foarte comune ale C5- ului nu avem rezolvare in service, si asta inseamna timp pierdut, cu toata programarea, si bani irositi.
Probabil service-ul din Rm-Vilcea este foarte operativ, iar aici tot respectul. Eu nu am reusit sa resetez avertizarea de lichid antipoluare nivel scazut nici dupa trei vizite in service, desi am pus lichidul respectiv.
Nota de plata in schimb, foarte operativa ,de fiecare data la punct!
De aceeea, ne punem sperantele in forumul Club Citroen ca , printr-un efort colectiv ,sa descoperim goangele acestei masini noi, asa cum modelele anterioare nu mai au secrete printre membrii clubului.
Scris: Dum 14-Mai-2006 22:03
de iussy
Si eu as vrea sa multumesc pe aceasta cale celor care au avut ideea infiintarii acestui forum!
Am invatat foarte multe de la toti cei de aici!
De asemenea, as vrea sa-i multumesc mainii mele!
Hai sa radeti: pe langa toate problemele de care citesc pe aici, a mea este o sfanta!In 30.000 km de cand am luat-o nu am avut decat o sinfura problema cu ea:infundarea popmei de recirculare gaze arse!
Scris: Lun 15-Mai-2006 01:21
de bezz
Scris: Lun 15-Mai-2006 14:22
de Pablo406
Nu am stiut ca motoarele 2.0 hdi au pompa recirculare gaze arse

.
Poate conducta cu valvula elctromagnetica? Recircularea gazelor arse e o chestie pe care nu am aprofundat-o . Cum s-a manifestat? Cum ti-ai dat seama?
Scris: Lun 15-Mai-2006 14:35
de iussy
Nu trecea de 2000 rotatii si limitase viteza la 30 km/h
La service, parca asa tin minte ca mi s-a spus :"pompa recirculare gaze arse"!
Nu stiu exact, poate am retinut gresit!
Scris: Joi 18-Mai-2006 23:57
de nitro_od
cred ca e vb de valva de recirculare a gazelor arse !
si are rolul de a inhiba aspiratia pe durata franei de motor (deceleratiei) !
odata cu atingerea turatiei de ralanti sau actionarea pedalei de acceleratie, valva se inchide .
de regula, defectiunea consta in ancrasarea cu calamina si reziduuri de evacuare a axului valvei ceea ce conduce la blocarea acesteia intr-o pozitie intredeschisa.
motorul incepe sa mearga in convulsii si sa scoata fum negru, simptome asociate cu pierderea puterii de vreme ce in loc de aer, in cilindri, ajung gazele arse inhiband aprinderea unui nou amestec .
in 90% din cazuri, curatarea tijei cu pricina (cu motorina si o bucata de lemn), este suficienta pentru restabilirea randamentului
desigur, ceilalti 10% sunt nefericitii martori ai decesului valvei sau al unor erori de calculator( uneori iremediabile) .
Scris: Sâm 20-Mai-2006 08:49
de iussy
Multumesc de raspuns!
Intrebarea este:Ai idee daca valva asta poate fi desfacuta si de un nestiutor?Sau iti trebuie cine stie ce "studii"?