Emisiunea roata de rezerva

Discutii despre: Club Citroen pe forumul ClubCitroen; un forum al tuturor pasionatior de Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Emisiunea roata de rezerva

Mesajde alexd » Mie 30-Mai-2007 20:38

am posibilitatea de a facilita aparitia in cadrul emisiunii mentionate a unei rubrici construite in jurul clubului nostru. Nu am inca detalii de ce se doreste de la noi. Ideea este ce putem noi sa oferim. Astept idei si oferte concrete de la voi pentru a face cat mai interesanta aparitia nostra in 1, 2 sau mai multe emisiuni.

ca si sugestii personale, ar fi adunarea a catorva posesori de citrouri clasice/contemporane demne de a fi filmate, poate service-ul unui pasionat, impartasirea catorva din secretele intretinerii unui citro hidraulic.

Oricum, hadeti sa profitam de oportunitate, sa lasam diferndele deoparte si sa dovedim ca putem fi o comunitate ce isi merita titulatura de "club" .

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mie 30-Mai-2007 21:01

=D> bravo
ma pun la dispozitia clubului daca se doreste, pentru acest eveniment.
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 30-Mai-2007 21:38

bezz scrie:=D> bravo
ma pun la dispozitia clubului daca se doreste, pentru acest eveniment.


Poate vor sa disece un posesor de Citroen, sa vada ce are inauntru. :P
Fun Citroen

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 30-Mai-2007 21:53

ok tartore, te propun pe tine ca si fost posesor.

daca nu reusim pe acest subiect sa fim seriosi, am sa il inchid si am sa renunt la idee si posibilitate.

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 30-Mai-2007 22:04

Ok, imi cer scuze pt interventie. :oops:

Legat de subiect, exista o legatura intre emisiune si ATS? Daca da, nu cred ca merita facuta legatura dintre Club si ATS, pt ca vor beneficia de o reclama gratuita si nu e cazul.

Legat de masinile Citroen in general, ar trebui sa apara, pe langa masini mai noi neaparat masinile vechi. Trebuie distrus mitul ca masinile Citroen sunt proaste - mecanici incapabili exista peste tot, dar macelari care rup masini in doua sunt mult mai multi printre cei ce cred ca pot repara un Citroen, si aici ma refert in special la hidraulica.

O alta directie ar fi prezentarea realizarilor tehnice de exceptie pe care le-a facut Citroen. Asta in lumina stricta a informarii si nu a discutilor gen "suspensie tabla VS hiraulica".

Daca mai am idei te anunt. :roll:
Fun Citroen

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Joi 31-Mai-2007 08:01

nu e rea ideea, numai ca,iata,ma bag si eu in seama cu un scenariu posibil:

La momentul actual,cea mai distinctiva caracteristica a marcii ramane legata de celebra suspensie hidraulica,hidropneumatica,activa,cu bile,sfericita...cum vreti sa-i spuneti. Pentru modelele mai vechi, in ochii celor care cauta o masina SH, chestia asta e o mare belea,un dezavantaj, un set-back. Stiti foarte bine cum se uita un profan,indoctrinat de preconceptii referitoare la combinatia LHM-azot. Masinile de tipul celor care le detinem unii dintre noi (ma refer la Cx-uri,BX-uri,Xm-uri,Xantii,Xare), fac subiectul topicului "de evitat". Si ce se intampla pe o piata unde cererea este mica? Evident,preturile raman de la mici la acceptabile...

Acuma,clubul vine la TV si,evident,daca e vorba de citroen, si nu de cele foarte noi,cineva explica exact cum sta treaba cu sferele... Aduce in lumina avantajele, care oricum consider ca sunt mai multe decat dezavantajele (ca n-om fi toti posesorii de citroen, nebuni sa iubim beleaua),vorbeste despre motoarele citroen,fiabile si economice, despre alura si personalitatea marcii,intr-un cuvant,ridica prelata de pe masinile astea fantoma si le prezinta publicului asa cum sunt ele de fapt.

Stau si ma intreb: este oare cea mai buna optiune?

Nu ca nu mi-ar placea sa vad pe soselele mai multe citronele,dar,daca din cei nehotarati asupra achizitionarii unei astfel de masini,unii pun mana si cumpara un CX,un BX,un Xm,o Xantia,etc,iata ce cred eu ca se va intampla:
1. creste cererea, cresc si preturile (nu stiu despre voi,dar eu nu sunt primul proprietar al masinilor mele,insa sper sa fiu ultimul,asa ca nedorind sa le vand nu astept sa se umfle preturile. Pe de alta parte,nu exclud achizitionarea altor Bx-uri si componente,iar aici cresterea ma va afecta..)

2. ca nou posesor de citroen,un profan, la prima problema de hidraulica,va incepe sa sara din service in service si va constata ca mecanicii nostrii nu sunt pregatiti sa rezolve problemele unor masini asa de noi ('80 - '90),avand inca de invatat. Si daca nu rezolva? Ce face? Se enerveaza,si da vina pe cei care i-au bagat in cap sa cumpere asa ceva,defaimand si oamenii si marca.

3.s-ar putea ca aceasta interventie sa nu prinda pur si simplu. Trebuie sa recunoastem ca nu suntem retro-mobil. Masinire nu sunt nici antice(de colectie) si nici noi,ultimul racnet. O masina de 10-20 de ani, cum e citroenul de tipul despre care vorbesc nu se poate astepta sa nasca pasiuni decat celor care au "un ceva" legat de marca citroen si de inovatia pe care o promoveaza in mod constant.

Iata cum vad eu lucrurile:
O astfel de emisiune ar fi bine sa se concentreze asupra ideii de club. O gasca de oameni care se aduna in jurul unei pasiuni comune, si mai putin asupra obiectului acestei pasiuni.
Iar daca se promoveaza si ideea ca hidraulica e ok,atunci trebuie oferit neaaparat si suport tehnic in aceasta directie celor care sunt interesati.
Intr-un cuvant, si ca incheiere (am fost cam lung azi...),treaba e sa formezi,sa cresti,sa dezvolti, cultura omului in directia dorita,oferindu-i toate informatiile necesare,pentru ca acesta sa poata lua SINGUR o hotarare, fiind in cunostinta de cauza. Deci exclus pentru inceput, comparatii intre masini "clasice" si citronel,afirmatii de genul : "e mai buna ca","nu se compara cu","prefer asta in loc de",etc. Simplu: "asta e masina", "asta poate face","asta nu poate face","asta functioneaza in felul urmator".

PS chestia cu preturile,am spus-o ca un scenariu pesimist, nu cred sa fie cazul...

PS2 daca doriti sa-mi adresati injurii,invective si onomatopee pentru cele expuse mai sus, va rog PM. Sa pastram curatenia la locul de munca. :oops:
Relu

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 31-Mai-2007 08:16

Cred ca trebuie sa profitam de aceasta oportunitate.
In ceea ce priveste masinile vechi ar fi bine sa ne gandim bine cine ne poate reprezenta cat mai bine.
Dintre CX-urile pe care le stiu eu, cred ca cel al lui Bebe din Tirgoviste este cel mai indicat sa fie prezentat.
Mai cunosc pe cineva cu un CX22TRS intr-o stare f buna care a activat f putin pe forum, il voi contacta sa vad daca il mai are.
Apoi cred ca Nick (dj01fad) si Cristi (jgr101) pot fi prezentati la categoria celor care isi restaureaza masinile.
Cristi Stan trebuie sa apara neaparat la categoria service.

La BX 16valve-le lui Klaudiu, cel al lui Andrei (khan) si mai departe ii las pe posesorii de BX sa se pronunte.
La fel la XM, Xantia.

Poate Andrei reuseste sa ia legatura cu dl Popescu, cel cu DS-ul din zona Dinamo sa ii propuna participarea.
La DS cred ca nu trebuie uitat CitroenDS din Sighisoara care e pe cale de a termina de restaurat un DS.

Sa facem propuneri pt masinile reprezentative si apoi vom face pool sa hotaram care ne vor reprezenta.

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Joi 31-Mai-2007 09:32

Eu subscriu la ideea lui cdires ... nu masinile, cel putin nu dpdv tehnic (nici cele vechi nici cele noi),
ar trebui sa fie preocuparea, ci oamenii, club-ul, acel 'je ne sais quois' care te face sa fii mandru de faptul
ca esti posesor-sofer de Citroen... ;)

Masinile, atat cele vechi cat si cele noi, au caracter, au spirit, au identitate si asta conteaza mai mult decat,
faptul ca nu exista service-uri cu oameni pregatiti, conteaza cu siguranta mai mult decat inovatiile tehnologice,
si mult mai mult decat o discutie despre suspensii...

Eu nu am une Citroen classique, desi mi-as dori foarte mult sa am locatia, timpul si banii pentru reconditionarea unui DS...
Nu cunosc decat teoretic sistemul de suspensie hidro-pneumatic marque enregistre Citroen...
Nu am expertiza necesara pentru a intretine sau repara une Citroen classique...
Si nu ma intereseaza sa calific drept prost sau bun un mecanic de Citroen classique, pentru ca si cei specializati
pe modele Citroen actuale sunt la fel de varza...

Am in schimb un C4 Coupe, fara prea multe inovatii tehnologice, fara suspensie hidro-pneumatica,
insa cu acelasi spirit caracteristic Citroen, de care ma bucur zi de zi... et c'est ca qui le fait une voiture speciale...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 31-Mai-2007 12:27

eugen: =D>

voi incerca sa intind pe mai multe emisiuni povestea citroen. sa pornim de la proprietari de modele exemplare (sau pe aproape), sa continuam cu service-uri, specialisti...(poate si retro alaturi de c.stan) pentru a prezenta si pasionatii de masinarii moderne. cam asta ar fi linia.

Conectat
Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 31-Mai-2007 14:15

ok. ideea e super; dar, eu cum sa ma prezint? poate decat cu poze si cu ceva specificatii (un fel de rezumat al reparatiei), pentru ca masina mea nu e vopsita inca si nu pot sa ma misc cu ea; in rest e terminata, ba chiar am si montat-o pe exterior ca sa pot sa umblu cu ea cand o sa o duc la vopsitorie... in schimb, cristi poate sa apara linistit cu breakul lui, pentru ca are ce sa prezinte, s-au facut destule lucrari la masina, si in afara de aspect, masina functioneaza aproape perfect; eu cu breakul nu vin sub nici o forma pentru ca ne facem de ras cu ea... sper din tot sufletul sa imi gasesc cateva zile libere sa termin limuzina aia odata :(
eugen, ai putea aparea si tu, pentru ca cx-ul tau este in cea mai 'originala' forma ca sa zic asa, si este si un model deosebit si foarte rar.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 31-Mai-2007 14:21

Ca tot ma mentionati...
Mi-ar place sa apar, dar nu cum se prezinta dricul in starea actuala. Cum sa vin eu cu vopseaua aia data cu sprayul in 3 nuante si chitul ras cu flexul ? :lol:
Totusi, sper ca pana la jumatatea lui august sa am vopsea noua si usile schimbate

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 31-Mai-2007 14:32

Tocmai asta e chestia, sa se vada ca omu' pasionat munceste sa faca masina asa cum era ea odata

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Joi 31-Mai-2007 15:52

=D>
foarte corect, pasiunea reiese din faptul ca desi am putea cu totii sa nu ne complicam atata cu restaurarea citroenurilor noastre,preferam sa facem asta in loc sa ne cumparam cate o dacie la fiecare 2 saptamani. [-X
Relu

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 01-Iun-2007 17:40

Hmm... "sacrific" si eu BX-ul meu. E cel mai vechi, dar cred ca are hidraulica cea mai buna :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Emisiunea roata de rezerva

Mesajde Dan Popa » Mar 05-Iun-2007 08:51

Este cineva de aici care lucreaza in advertising ? Daca este si stie cu ce se mananca, va poate explica si spune cat costa reclama. Cred ca pentru inceput o intrebare la tv. despre ce vor ei in emisiune ar lamuri toate.


Înapoi la “CITROclub”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv