Merita chip tunning-ul sau nu ??
Moderator: Echipa Tehnica
la fel am zis si eu doar ca nu merita te costa flash tunning 250 euro iar puterea data este de maxim 10cp asta cu filtru si toba sport altfel ai doar 5-6cp asta la dimsport la alti nu stiu tu crezi ca ar merita?eu nu
numai de bine matrix
numai de bine matrix
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Daca mai zice careva ca ii creste puterea motorului si ii scade consumul ... ma arunc de la etaj! Voi chiar inghititi gogosile astea
Punati-va kit de turbo daca chiar vreti ceva "frumos" pt. masina!
" m.s. " i-am si mie un bilet la "stele verzi" in primul rand , ca yo am gasit numai in spate
(... asta mai off-topic asa , ca sa mai destindem atmosfera) 




Punati-va kit de turbo daca chiar vreti ceva "frumos" pt. masina!


" m.s. " i-am si mie un bilet la "stele verzi" in primul rand , ca yo am gasit numai in spate


asta ca sa te arunci de la etaj intradevar scade consumul dar numai daca mergi cu ea in regim normal adica pana in 3500rot/min MAXIM numai atunci ai un consum scazut si asta deoarece in momentul in care ii pui un cip creste si cuplul maxim motor adica trage ceva mai bine decat initial ajungi la viteza dorita mai repede intelegi de ce scade consumul toti caluti putere in urma cipului se vor simti la turati maxime si atunci nu vei putea vorbi de consum
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
Eu nu pot sa inteleg asemenea explicatiemomentul in care ii pui un cip creste si cuplul maxim motor adica trage ceva mai bine decat initial ajungi la viteza dorita mai repede intelegi de ce scade consumul

.....asta am citit-o si eu pe un site autohton de tunning, unde nu au catadicsit sa ofere niste explicatii mai detaliate( nici macar principiul teoretic prin care ar creste cuplul numai cu cipul)
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Uite aici mai multe informatii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_tuning
Parerea mea este ca nu se folosesc virgulele unde trebuie cand scriem ce am putea modifica prin rescrierea softuluii;acesta facandu-se atat pt. cresterea performantei implicit si a puterii,pt. a reduce emisiile poluante sau a imbunatatii consumul de combustibil.Softul pt. masinile de serie facand un compromis intre ultimile doua categorii(emisii si consum de combust putin)
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_tuning
Parerea mea este ca nu se folosesc virgulele unde trebuie cand scriem ce am putea modifica prin rescrierea softuluii;acesta facandu-se atat pt. cresterea performantei implicit si a puterii,pt. a reduce emisiile poluante sau a imbunatatii consumul de combustibil.Softul pt. masinile de serie facand un compromis intre ultimile doua categorii(emisii si consum de combust putin)
maximus scrie:la fel am zis si eu doar ca nu merita te costa flash tunning 250 euro iar puterea data este de maxim 10cp asta cu filtru si toba sport altfel ai doar 5-6cp asta la dimsport la alti nu stiu tu crezi ca ar merita?eu nu
numai de bine matrix
Tocmai ce explicam prin posturile de pe pagina anterioara ca nu se merita la benzina aspirat chip. Nici macar la TDI-ul de 75CP nu s-a simtit mare branza, doar daca fac liniute.
Tocmai ce m-am intalnit cu cineva cu un A4 2.0TFSI, dus in 240CP doar din cip, asta pe Dyno. Si a zis ca se simte oricand si oricum chipuirea asta. Dar e un turbo

de obicei la motoare mici exemplul meu cei de la dim sport mi-au spus ca nu merita sa-i fac nimic , merita doar daca ai un motor marede 2000 2500cmc si cai multi altfel nu se simte.
cu toate ca am un prieten care a pus un cip pe un cielo 1.5 16v 89cp (B 74 TAT)si a ajuns la aproape 100cp a zis ca se simte dar numai la turatie ex inainte cu a 3-a mergea pana la max 120 iar acum se duce in 140 km/h cand schimba a 4- a te baga in scaun ,eram cu el in masina ca eu tot nu credeam si mi-a demonstrat concluzia am ramas cu gura cascata
cu toate ca am un prieten care a pus un cip pe un cielo 1.5 16v 89cp (B 74 TAT)si a ajuns la aproape 100cp a zis ca se simte dar numai la turatie ex inainte cu a 3-a mergea pana la max 120 iar acum se duce in 140 km/h cand schimba a 4- a te baga in scaun ,eram cu el in masina ca eu tot nu credeam si mi-a demonstrat concluzia am ramas cu gura cascata
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.
nu creste mai oamenilor nici un cuplu . . .se muta curba de cuplu si valorile de maxim ale ei mai jos in ture si apare senzatia aia tipica diesel ca masina "trage".
prin modificarea avansului se poate arde mult mai bine aceiasi cantitate de benzina la un anumit regim de mers . . .asa ca scade consumul.
prin modificarea avansului se poate arde mult mai bine aceiasi cantitate de benzina la un anumit regim de mers . . .asa ca scade consumul.
Sunt curios daca graficele le-ai luat de la o firma de tunning
Totusi are logica modificarea softului in cazul in care se fac alte modificari la motor (chiar si numai schimbarea esapamentului si eliminarea carcasei filtrului de aer)

Totusi are logica modificarea softului in cazul in care se fac alte modificari la motor (chiar si numai schimbarea esapamentului si eliminarea carcasei filtrului de aer)
Totusi mi-e greu sa cred ca nu s-a calculat din fabrica o curba de avans optima (are insa logica o modificare a avansului daca se fac alte modificari)prin modificarea avansului se poate arde mult mai bine aceiasi cantitate de benzina la un anumit regim de mers . . .asa ca scade consumul.
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
maximus scrie:asta ca sa te arunci de la etaj intradevar scade consumul dar numai daca mergi cu ea in regim normal adica pana in 3500rot/min MAXIM numai atunci ai un consum scazut si asta deoarece in momentul in care ii pui un cip creste si cuplul maxim motor adica trage ceva mai bine decat initial ajungi la viteza dorita mai repede intelegi de ce scade consumul toti caluti putere in urma cipului se vor simti la turati maxime si atunci nu vei putea vorbi de consum
...recomandt cursul de "motoare termice" de care zicea si saxo

...dar d c nu-ti pui "chip" ca sa-ti consume mai putin, ca investitia nu este chiar asa de mare



NO COMMENT

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot