Xsara VTR

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

RIcKO
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Vin 16-Oct-2009 21:31
Localitate: Cluj

Mesajde RIcKO » Lun 02-Noi-2009 19:24

am vorbit azi cu cineva ....o sa fac distantiere ..ma costa 200 de lei ....10 mm ...Mihai si eu abia astept sa le vad pe masina :D nu mai am rabdare
Team C.S.R

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 02-Noi-2009 21:38

vezi ca e posibil sa fie prea subtiri 10mm ... incearca un 20 mm ... sau un 15mm minim minim !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 02-Noi-2009 23:29

daca jantele astea au ET35 si ale masinii au 15-18, atunci ar trebui distantiere de 20. neaparat cu dubla centrare (pe butuc se centreaza ca si janta, la exterior au buza la diametrul interior al jantei). cam asa arata


Imagine
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

RIcKO
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Vin 16-Oct-2009 21:31
Localitate: Cluj

Mesajde RIcKO » Vin 11-Dec-2009 22:12

intre timp masina arata asa.......
Imagine
Team C.S.R

RIcKO
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Vin 16-Oct-2009 21:31
Localitate: Cluj

Mesajde RIcKO » Mar 29-Dec-2009 23:15

am montat o bara de rigidizare pe fatza, am reusit sa cobor masina pe fata 60mm.....mai greu o sa fie pe spate ....un tutorial stie cineva ? cu poze pt a cobora si spatele?
Imagine

Imagine

Imagine
Team C.S.R

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 30-Dec-2009 00:06

daca o cobori ar trebui sa cauti si niste bare (arcuri) mai tari + amortzoarele aferente, altfel nu o s-o poti tine pe drum, balangane ca o barca
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

RIcKO
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Vin 16-Oct-2009 21:31
Localitate: Cluj

Mesajde RIcKO » Joi 14-Ian-2010 01:08

masina a intrat la modificat .....haionul si capota deocamdata .....am scapat de eleronul stock ..vine un csl :D scos numarul ...haion clean....am scapat si de grila capota va venii putin peste faruri si astupata grila
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Team C.S.R

RIcKO
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Vin 16-Oct-2009 21:31
Localitate: Cluj

Mesajde RIcKO » Mar 16-Mar-2010 21:42

masina mai nou arata asa.................
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Team C.S.R

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 18-Mar-2010 21:33

Si ce bine arata in decembrie :). Acum poti sa iesi si sa sperii copii pe strada cu ea.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 18-Mar-2010 22:50

Cred ca cei care isi modifica masinile fara masura estetica s-au uitat prea mult la indianul ala de pe Discovery, cel care modifica masini in Mumbai fara nici un plan. Imi pare rau, nu vreau sa te descurajez, dar fix asa arata masina ta acum, ca o lucrare de'a indianului. Cartoane, aerisiri acoperite stangaci, capota de carbon care de fapt e data cu negru mat de bari....

Avatar utilizator
iwa
pasionat
Mesaje: 259
Membru din: Joi 31-Ian-2008 09:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde iwa » Joi 18-Mar-2010 23:17

arata foarte urat, desi gusturile nu se discuta...
--
I @m the B0Rg`
Blog RPR - www.oltcit.eu

RIcKO
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Vin 16-Oct-2009 21:31
Localitate: Cluj

Mesajde RIcKO » Vin 19-Mar-2010 00:58

va multumesc pt pareri ......bune sau rele le accept oricum ....... 1 la mana masina nu este terminata , este data in negru mat deoarece mai dureaza putin pana va intra la vopsit , cartoane , aerisiri , eu unul nu am pe masina .....modificari asimetrice ? te rog sa imi areti un singur loc unde este asimetrie .....oricum masina nu este terminata ci este doar intr-o faza de tranzitie , inteleg ca unii dintre voi sunteti pasionati de xsara stock si vad ca incercati din rasputeri sa le tineti cat mai originale , deaceea eu am postat la sectiunea tuning
Team C.S.R

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Vin 19-Mar-2010 17:20

nu vreau sa te supar dar ce a iesit seaman cu un renault fluence care nu-mi place nici de cocosat.....
MESERIAS

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 19-Mar-2010 20:11

vezi ca tristii astia de la citroen, si in general inginerii proiectanti, cand au facut grila aia in capota, au facut-o si cu un alt scop decat cel estetic. Masinile care nu au grila la capota, fii sigur ca au un sistem de voleuri ce aduc fortat aer de sub bara in partea de sus a radiatorului, care este partea cea mai importanta de racit. Tu acum, practic aplici efectul cartonului de dacie. Care proprietar de dacie oare nu si-a pus juma din cutia de la televizor, in fata radiatorului, pt a avea in plus un strop de caldura in interior...

ma bucura faptul ca nu te supara comentariile negative sau peste picior adresate efortului tau creativ. Uneori prietenii fac cea mai sincera critica. Tuturor ne plac masinile personalizate intr-un anumit grad. O presonalizare de efect, este cea prin care modificarile sunt subtile, dar aspectul general evident imbunatatit. Nu o toba enorma in spate este esentiala, ci una care sa se integreze bine. Nu o capota cu picatele face diferenta, ci una subtila, la care, data jos de pe masina sa nu vezi din prima diferenta fata de stock, dar pusa pe masina sa aibe alt look. Inspira-te de la linia S de la audi, de la M de la bmw...R de la honda, and so on...

RIcKO
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Vin 16-Oct-2009 21:31
Localitate: Cluj

Mesajde RIcKO » Sâm 20-Mar-2010 13:23

@alex d ..haide sa iti raspund si la chestiile pe care le-ai enumerat mai sus, in legatura cu racirea motorului:
daca observi bara fata a fost modificata la randul ei radiatorul la xsara se afla pozitionat undeva foarte jos putin lateral dreapta ...bunnnn......eu l-am adus central , am inlocuit toate plasticele din bara cu plasa ( pt o mai buna circulare a aerului ) iar odata cu modificarea locului initial al radiatorului am obtinut indeajuns loc intre sasiu si radiator, termocupla alea alea ...sa strecor o teava de inox cu un filtru sport ....inainte sa ma apuc de modificari m-am documentat indeajuns de mult incat sa stiu ce fac , nu sunt sigurul cu xsara fara grila , chiar am un prieten ce are un saxo cu aelas lucru facut la capota si nu a avut probleme de racire veci

inca o data va rog sa asteptati sa fie terminat proiectul si apoi sa ma criticati sau sa ma felicitati .......nu se poate sa judeci omul dupa o capota neagra ( si haideti sa va spun de ce neagra ---- fiind data in spritzkit ma tot opreau militienii sa ma ia ia intrebari ca ce e cu masina , asa am gasit solutia pana masina va fi revopsita integral piesele terminate vor fi negru mat )
va multumesc
Team C.S.R


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern