Xsara VTR
Moderator: Echipa Tehnica
daca jantele astea au ET35 si ale masinii au 15-18, atunci ar trebui distantiere de 20. neaparat cu dubla centrare (pe butuc se centreaza ca si janta, la exterior au buza la diametrul interior al jantei). cam asa arata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
daca o cobori ar trebui sa cauti si niste bare (arcuri) mai tari + amortzoarele aferente, altfel nu o s-o poti tine pe drum, balangane ca o barca
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cred ca cei care isi modifica masinile fara masura estetica s-au uitat prea mult la indianul ala de pe Discovery, cel care modifica masini in Mumbai fara nici un plan. Imi pare rau, nu vreau sa te descurajez, dar fix asa arata masina ta acum, ca o lucrare de'a indianului. Cartoane, aerisiri acoperite stangaci, capota de carbon care de fapt e data cu negru mat de bari....
va multumesc pt pareri ......bune sau rele le accept oricum ....... 1 la mana masina nu este terminata , este data in negru mat deoarece mai dureaza putin pana va intra la vopsit , cartoane , aerisiri , eu unul nu am pe masina .....modificari asimetrice ? te rog sa imi areti un singur loc unde este asimetrie .....oricum masina nu este terminata ci este doar intr-o faza de tranzitie , inteleg ca unii dintre voi sunteti pasionati de xsara stock si vad ca incercati din rasputeri sa le tineti cat mai originale , deaceea eu am postat la sectiunea tuning
Team C.S.R
vezi ca tristii astia de la citroen, si in general inginerii proiectanti, cand au facut grila aia in capota, au facut-o si cu un alt scop decat cel estetic. Masinile care nu au grila la capota, fii sigur ca au un sistem de voleuri ce aduc fortat aer de sub bara in partea de sus a radiatorului, care este partea cea mai importanta de racit. Tu acum, practic aplici efectul cartonului de dacie. Care proprietar de dacie oare nu si-a pus juma din cutia de la televizor, in fata radiatorului, pt a avea in plus un strop de caldura in interior...
ma bucura faptul ca nu te supara comentariile negative sau peste picior adresate efortului tau creativ. Uneori prietenii fac cea mai sincera critica. Tuturor ne plac masinile personalizate intr-un anumit grad. O presonalizare de efect, este cea prin care modificarile sunt subtile, dar aspectul general evident imbunatatit. Nu o toba enorma in spate este esentiala, ci una care sa se integreze bine. Nu o capota cu picatele face diferenta, ci una subtila, la care, data jos de pe masina sa nu vezi din prima diferenta fata de stock, dar pusa pe masina sa aibe alt look. Inspira-te de la linia S de la audi, de la M de la bmw...R de la honda, and so on...
ma bucura faptul ca nu te supara comentariile negative sau peste picior adresate efortului tau creativ. Uneori prietenii fac cea mai sincera critica. Tuturor ne plac masinile personalizate intr-un anumit grad. O presonalizare de efect, este cea prin care modificarile sunt subtile, dar aspectul general evident imbunatatit. Nu o toba enorma in spate este esentiala, ci una care sa se integreze bine. Nu o capota cu picatele face diferenta, ci una subtila, la care, data jos de pe masina sa nu vezi din prima diferenta fata de stock, dar pusa pe masina sa aibe alt look. Inspira-te de la linia S de la audi, de la M de la bmw...R de la honda, and so on...
@alex d ..haide sa iti raspund si la chestiile pe care le-ai enumerat mai sus, in legatura cu racirea motorului:
daca observi bara fata a fost modificata la randul ei radiatorul la xsara se afla pozitionat undeva foarte jos putin lateral dreapta ...bunnnn......eu l-am adus central , am inlocuit toate plasticele din bara cu plasa ( pt o mai buna circulare a aerului ) iar odata cu modificarea locului initial al radiatorului am obtinut indeajuns loc intre sasiu si radiator, termocupla alea alea ...sa strecor o teava de inox cu un filtru sport ....inainte sa ma apuc de modificari m-am documentat indeajuns de mult incat sa stiu ce fac , nu sunt sigurul cu xsara fara grila , chiar am un prieten ce are un saxo cu aelas lucru facut la capota si nu a avut probleme de racire veci
inca o data va rog sa asteptati sa fie terminat proiectul si apoi sa ma criticati sau sa ma felicitati .......nu se poate sa judeci omul dupa o capota neagra ( si haideti sa va spun de ce neagra ---- fiind data in spritzkit ma tot opreau militienii sa ma ia ia intrebari ca ce e cu masina , asa am gasit solutia pana masina va fi revopsita integral piesele terminate vor fi negru mat )
va multumesc
daca observi bara fata a fost modificata la randul ei radiatorul la xsara se afla pozitionat undeva foarte jos putin lateral dreapta ...bunnnn......eu l-am adus central , am inlocuit toate plasticele din bara cu plasa ( pt o mai buna circulare a aerului ) iar odata cu modificarea locului initial al radiatorului am obtinut indeajuns loc intre sasiu si radiator, termocupla alea alea ...sa strecor o teava de inox cu un filtru sport ....inainte sa ma apuc de modificari m-am documentat indeajuns de mult incat sa stiu ce fac , nu sunt sigurul cu xsara fara grila , chiar am un prieten ce are un saxo cu aelas lucru facut la capota si nu a avut probleme de racire veci
inca o data va rog sa asteptati sa fie terminat proiectul si apoi sa ma criticati sau sa ma felicitati .......nu se poate sa judeci omul dupa o capota neagra ( si haideti sa va spun de ce neagra ---- fiind data in spritzkit ma tot opreau militienii sa ma ia ia intrebari ca ce e cu masina , asa am gasit solutia pana masina va fi revopsita integral piesele terminate vor fi negru mat )
va multumesc
Team C.S.R
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern