0-100 ?? 80-120??

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 28-Iul-2006 17:58

eu am masurat la oltcit: 0-100km/h = 12,9sec. dar nu indica bine vitezometrul. :lol:

La diesel daca vrei sa faci asa ceva cred ca e deja o mica bataie de joc. cum plecati de pe loc? o turati la 5000 de ture?

La masinile de concurs cea mai buna plecare de pe loc se face la 5500tr/mn.

Si oricum ganditi-va ca toate masuratorile sunt cam aproximative. cea mai complicata chestie este sa nu patinezi rotile pe loc. Si daca mai ai ghinionul cu vreun ASR sau ESP ai pierdut cel putin o secunda pentru ca ii taie injectia. Mi se pare absurd sa faci o astfel de masuratoare. Trebuie sa aveti mila de ambreiaj, cutie, planetare, cauciucuri etc.
Dupa aia la service incepeti sa intrebati: "de ce imi tremura rotile intre 120-140km/h?" Sau:" se aude o bataie in fata..." La orice patinare pe locse ovalizeaza anvelopa :twisted: :!:

Avatar utilizator
rufusgti
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Joi 02-Feb-2006 16:55
Localitate: IASI

Mesajde rufusgti » Vin 28-Iul-2006 22:17

0-100 Km/h : aprox 7 s
80-120 cu a 3 a : 4,5 s
80-120 cu a 4 a: 6 s
80-120 cu a 5 a: 8 s
Motor: 2000 8v turbo (0.9 bari presiunea turbinei +injectoare de 280cm3/min) .Puterea undeva la 175-180 CP.
Pot sa zic ca dupa 350 km parcursi motorul toarce ca un urs si trage demential.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp

marius_eugen
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Vin 11-Aug-2006 10:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde marius_eugen » Vin 11-Aug-2006 13:56

Ups , io am aprox 10,7 sec pana la 100 . Cu motorasul de 1.4 8v. Nu uitati totusi ca 100 de pe bord nu este si suta reala ... ci este cu aprox 9% mai putin !

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 11-Feb-2008 11:35

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JgKgGYWjPvc[/youtube]
Cineva care a cronometrat pe film cica i-au iesit 10.37s. Conditiile sint urmatoarele:
- pneuri de iarna;
- 2 pasageri (unul de 77 celalalt de 58kg);
- rezervorul pe jumatate plin;
- fara vint;
- rampa usoara de maxim 2%.

CIne are chef poa' sa cronometreze si timpul 80-120 :) si sa mi-l spuna si mie, ca nu m-a preocupat...

GYM
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Dum 23-Sep-2007 11:39
Localitate: Hunedoara

Mesajde GYM » Mar 26-Feb-2008 10:05

Am masurat si eu recent cu G-Tec ul si am constatat urmatoarele : 7.31s 0-100 si 15.2s 0-400m. Carosabil rece, peste juma' de rezervor de 95.. tind sa cred ca se poate putin mai bine :)

Avatar utilizator
rufusgti
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Joi 02-Feb-2006 16:55
Localitate: IASI

Mesajde rufusgti » Sâm 01-Mar-2008 15:40

Saxo 1.6 16V VTS avea 120 CP nou si......vreo 950kg ,performante 0-100km/h 8.7s ,0-400m 16.2 s . Deci 950/120=7.91 kg/cp
Cu fostul meu BX care avea motor de 2 litri turbo ~175CP si 1050kg (6kg/cp) scoteam ~7s 0-100 km/h si plecam destul de bine!
GREU de crezut fara o inregistrare video acest timp de 7.31s
BX-ul 16V de 160CP are 1062 kg iar cand era nou facea suta in 7.8s si bate destul de bine un SAXO VTS de 120CP.
Volvo care il am acum prinde suta in 6.5s si viteza maxima 250 km/h.
:shock:
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp

GYM
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Dum 23-Sep-2007 11:39
Localitate: Hunedoara

Mesajde GYM » Dum 02-Mar-2008 02:50

Nu ma lua cu teorii de-astea, nu vreau si nu trebuie sa demonstrez nimanui nimic .. era doar ca idee ;) Ca fapt divers, un V GTI stock a scos in seara respectiva 7 ...

Am gesit putin, a fost 15.3 - 400m

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 02-Mar-2008 12:38

pt. ca el a masurat mai apropiat de realitate. GTI-ul are 7.2s "pe carte" si proprietarului entuziasmat i-a iesit 7s. nu te supara, dar din ceea ce spui reiese ca intre tine si GTI nu e mare diferenta, nu? mai bine faceti voi o liniuta ca sa te convingi. serios acum, cum poti sa compari un 2.0 turbo cu un 1.6 aspirat si mult mai uzat? sa fim totusi realisti. :wink:

GYM
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Dum 23-Sep-2007 11:39
Localitate: Hunedoara

Mesajde GYM » Dum 02-Mar-2008 20:45

Da, intr-adevar.. compar un 1.6 aspirat cu 2.0T sau 2.0VTEC :) Si asta e doar inceputul, avand doar admisie si soft; vor urma si altele :) Stiu cum stau si cu CTR si cu V GTI, dar n-are rost, nu vreau sa mai aprofundam subiectu...


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo