Merita chip tunning-ul sau nu ??

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

tuning

Mesajde MARIAN » Joi 09-Dec-2004 20:57

Si ce o sa faci cu ei?:))Ar mai trebui umblat pe urma la cutie si apoi un diesel ramane un diesel. :wink:
Bafta

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Dum 03-Apr-2005 12:23

M-am interesat si eu pentru masina mea, castig 24cp si vreo 50Nm, adik de la 110cp la 134cp si de la 260Nm la 310Nm. Acum vreau sa stiu care sunt dezavantajele.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 03-Apr-2005 13:18

Daca o sa folosesti toti calutii dupa tuning motorul se va uza muult mai repede

saxo
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 24-Aug-2004 07:36

Mesajde saxo » Dum 03-Apr-2005 13:18

nero scrie:M-am interesat si eu pentru masina mea, castig 24cp si vreo 50Nm, adik de la 110cp la 134cp si de la 260Nm la 310Nm. Acum vreau sa stiu care sunt dezavantajele.


La o masina noua dezavantajele,eu personal,le consider neglijabile.Trebuie tinut cont de faptul ca marirea de putere la un turbo se face prin supraalimentarea mai inalta decit cea de origine.Rezulta turbina folosita in presiune -vezi turatie- mai mare,explozie mai puternica in camera de ardere,etc...Cu alte cuvinte turbina se va avea viata ceva mai scurta si pericolul ca pistoanele sa sufere e mai mare NUMAI daca injectoarele nu mai pulverizeaza bine.
Vreau sa insist asupra injectoarelor pentru ca pericolul la un diesel vine in primul rind de la ele.Un motor tunat sau nu,va suferi aproape la fel daca injectoarele sunt uzate.
Una peste alta,la un motor turbo in stare tehnica BUNA,tuningul nu-l consider periculos decit daca se incerca impingerea puterii prea mult.
Eu mi-am facut la unul din saxo-urile mele,care evident ca nu-i turbo si sunt FOARTE multumit.Consumul a scazut sensibil (nu asta am urmarit) dar motorul e MULT mai vioi in special la regimuri scazute,acolo unde consider ca e cel mai util.
La motoarele non-turbo,riscurile sunt nule.
Trebuie avut grija si cine face tunarea.Eu am gasit o firma de care am auzit numai de bine-dimsport-,ca urmare am apelat la ei si totul a fost OK.

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

C3

Mesajde B-01-DRC » Vin 24-Iun-2005 00:31

Stiu ca o sa radeti de o sa va prapaditi...dar pentru C3 1.1i? Unde gasesc o oferta? Link va rog.

Thx

saxo
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 24-Aug-2004 07:36

Mesajde saxo » Vin 24-Iun-2005 06:50

http://dimsport.ro/index.php
Ei au facut-o pe a mea si merge SUPER !!!
Apropos,motoarele noastre sunt la fel.C3 1.1i are acelasi motor cu saxo 1.1i.
Se obtine o evidenta crestere de cuplu la turatii mici,raspunde mult mai bine la accelerari,intr-un cuvint merita !.

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Joi 30-Iun-2005 11:52

Cati cai ai castigat?

saxo
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 24-Aug-2004 07:36

Mesajde saxo » Joi 30-Iun-2005 12:26

Ei au spus ca 10,si toate site-urile cu chip tuning spun ca la motorul asta se obtin 10.
Insa NU asta e impotrant !!!! ci cresterea cuplului ca turatii mici care este EVIDENTA !!!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 30-Iun-2005 13:12


B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Vin 01-Iul-2005 09:38

Da stiu ca sunt si alti parametrii importanti, mai ales partea legata de cresterea cuplului la turatii mai mici.
Thanx de raspuns.

saxo scrie:Ei au spus ca 10,si toate site-urile cu chip tuning spun ca la motorul asta se obtin 10.
Insa NU asta e impotrant !!!! ci cresterea cuplului ca turatii mici care este EVIDENTA !!!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 01-Iul-2005 19:00

Fratilor, m-ati starnit! Se poate tuna un motor vechi, 1,9 diesel, de 64 de caluti? Cat ar costa si cata putere s-ar obtine in plus? Dar cuplu? Stie cineva, a incercat cineva in afara de khan?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 01-Iul-2005 19:25

A incercat multa lume si chiar a reusit :) Orice motor(montat pe o masina de strada) se poate tuna.
Dar de reparat motorul tot nu scapi. :D

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 01-Iul-2005 21:48

Da, macar sa fie tunat! :D
Eram sigur ca o sa ma aduceti cu picioarele pe pamant!
Totusi, cat ar costa operatia si ce rezultate ar avea, in caz ca as avea un motor in regula?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Sâm 02-Iul-2005 08:10

Paco, revino cu picioarele pe pamint. Tunatul motorului costa mai mult decit aducerea in parametri a unuia care maninca ulei. Prin tuning motor, inteleg un cistig de putere mai mare de 20 CP.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 02-Iul-2005 09:30

Am revenit! 8)
Nu mai vreau motor tunat...
Oricum, vorbim maine la intalnire.


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot