Pagina 4 din 4

Fara astfel de probleme

Scris: Lun 11-Aug-2008 11:31
de overlimits
Vrei sa scapi de astfel de probleme si totusi sa "umbli" un pic la motor? Incearca la www.reclamĂŁ
Nu se umbla in nici un fel asupra soft-ului original al masinii si garantia ramane intacta.

Editat de Marian: eu zic sĂŁ vizitezi regulamentul forumului nostru, mulĂžumim.

Scris: Mar 19-Aug-2008 13:02
de nitrometan
Power box=bani irositi.teapa,si mai ales fortarea injectoarelor si pompei de inalta presiune cu pina la 30%,cu consecinte usor de imaginat si extrem de costisitoare.

Scris: Mar 19-Aug-2008 13:36
de overlimits
Pai si cu ce e mai bun chiptuningul? Risti sa pierzi garantia, sa strici motorul si etc. Oare chiptuningul nu forteaza injectoarele ? Si in plus, ai montat vreodata un powerbox pe masina? De unde stii?

Scris: Dum 24-Aug-2008 18:23
de nitrometan
Dom sef,nu ma lua asa de tare ca ma pierd.Eu modificam motoare asa cum se modificau atunci pe vremea aceea cind tu invatai sa scrii si sa vorbesti.Power boxuri aduceam din Germania si le montam pe masini cu sistem TDI cu mult inainte de a avea tu habar ca exista,iar injectoare majorate pentru benzinare si ECU-uri rescrise pentru ele aduceam din 91.Si mai am si vreo 24 de ani de meserie in spate care cred ca se cam apropie cu cam citi ani ai matale.Asa ca nu-mi zi mie de rahatul cu 3 rezistenta inseriate cu care pacalesti senzorul de presiune din rampa si pe care ceri o caruta de bani.O remapare bine facuta tine cont de toti parametrii si senzorii motorului,si nu influenteaza absolut deloc mecanic motorul.Uita-te numai la VAG,motoarele de 101 si 140 de cai sunt identice pina la ultimul surub,numai softul e altul.Asta nu e remapare?Doar ca e facuta de fabrica si esti taxat cu 2500 de euro pentru asta.Unul priceput face acelasi lucru cu 300.Si care garantie pierzi matale,nici daca ai lipit eticheta pe motor ca l-ai remapat nu se poate determina la reprezentanta acest lucru.

Scris: Lun 25-Aug-2008 09:32
de nicum
Mostra de logica de pe site-ul cu pricina:

SpeedBurst are propriul software care influenteaza performantele motorului. In consecinta, nu exista posibilitatea deteriorarii motorului.


Nu cred ca mai e cazul de comentarii.

Scris: Lun 25-Aug-2008 15:07
de nitrometan
La o asemenea logica de fier ce mai trebuie de precizat?

Scris: Mar 06-Ian-2009 03:56
de bogdans
nitrometan nu prea stii ce vorbesti!poate vroiai sa compari 1,9tdi 101cp cu 131cp de fabrica,cel de 140 este 2.0tdi ,si nu sunt absolut deloc "aceleasi" motoare!sunt schimbate o serie de componente!totusi varsta isi spune cuvantul!pe unii trebuie sa i lasi in nebunia lor!

Scris: Mar 06-Ian-2009 13:14
de XENON
variantele 1.9TDI ajung pana la 160cp. SAC! :lol: (desi nu cred ca a fost vreunul de 140cp). dar te-ai uitat si tu, de curiozitate, de cand era discutia asta? :?

Scris: Mar 06-Ian-2009 13:32
de mbc
160 cp doar prin remapare, testat pe dyno?

Scris: Mar 06-Ian-2009 15:36
de XENON
nu, 160cp STANDARD, dat de producator, este vorba de Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI Pumpe-Duse (modelul anterior). Am vrut sa plec in Germania dupa una acum 2 luni, dar pana la urma cred ca tot Swiftul Sport va fi aleasa. sa vedem ce reduceri aduce criza. :roll:

Scris: Vin 23-Ian-2009 14:29
de bogdans
cel de 110cp 1.9tdi se duce la 140 prin remapare,iar ce zici tu nu este decat pe ibiza cupra,cel normal era 1,9tdi 150cp :D la ibiza era putin modificat din fabrica pt a reprezenta cupra r diesel,iar benzina avea 180 cai ! si mai era fr cu 131d si 150benzina :D!