@Alex Motan:
- o evacuare usurata mareste performantele dinamice, dar si consumul
- un filtru de aer sport inseamna un filtru mai permisiv, deci o uzura mai mare a motorului
- se poate monta o finala, care sa faca doar un pic (poate si mai mult) de zgomot
Esapamente sport
Moderator: Echipa Tehnica
are drptate nicu cu cresterea consumului, nu este aberant deloc. un esapament "normal" infraneaza intrucatva motorul, unul sport, direct, ii permite acestuia sa arda combustibilul mult mai repede. adevarat ca si oarecum mai eficient, dar tot cu pretul unui consum mai mare decat in cazul unui esapament clasic.
unul sport, direct, ii permite acestuia sa arda combustibilul mult mai repede. adevarat ca si oarecum mai eficient,
O ardere mai rapida a combustibilului, fara aparitia detonatiei, ar duce la cresterea randamentului, deci la scaderea consumului.
Ai zis ca ar arde mai eficient, deci de ce ar creste consumul?
Singura explicatie logica ar fi ca, datorita intarzierii inchiderii supapei de evacuare, la inceputul admisiei, o mica cantitate din amestecul carburant ce intra prin supapa de admisie ar scapa prin evacuare, dar lucrurile nu sunt chiar asa de exagerate
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Acelasi lucru vreau sa il fac si eu la a mea, sa ii schimb soundul din toba finala, si sa ii pun evacuare si in partea dreapta.
Tipsul este ornamentul tobei finale, care la C4 stock doar VTS-ul il are. Bine poti sa ti-l si schimbi daca te-ai saturat de el
Uite 2 poze:
PS: mie mi-a schimbat si soundul un pic doar din tipsul asta, pt ca are site..
Tipsul este ornamentul tobei finale, care la C4 stock doar VTS-ul il are. Bine poti sa ti-l si schimbi daca te-ai saturat de el
Uite 2 poze:
PS: mie mi-a schimbat si soundul un pic doar din tipsul asta, pt ca are site..
Re: c2
grigore adrian scrie:salut!am un c2
da am tot traseul borla.
de la catalizator - iesirea finala!
daca te intereseaza ceva contacteaza-ma la www.adrian_biv@yahoo.com
sal ma interseaza dak ai castigat ceva putere si sound k am auzit k la dieseluri ar fi ceva belele cu sunetu....ms
eugenro2001 wrote: te rog sa nu mai folosesti prescurtari de tip chat, nu este permis pe acest forum si este si greu de citit
La diesel greu rau cu sunetul...
Cineva si-a pus pe un C4 2.0 HDi o finala de Carbon si nu se aude absolut deloc, si nu exagerez cu nimic...
La benzina de 1.6 aceiasi toba, scoala un cartier intreg .
E posibil sa simti ceva sunet, daca schimbi si intermediara, asta daca o ai. la diesel nu prea iti recomand sa schimbi tot traseul..
Cineva si-a pus pe un C4 2.0 HDi o finala de Carbon si nu se aude absolut deloc, si nu exagerez cu nimic...
La benzina de 1.6 aceiasi toba, scoala un cartier intreg .
E posibil sa simti ceva sunet, daca schimbi si intermediara, asta daca o ai. la diesel nu prea iti recomand sa schimbi tot traseul..
Matrixu scrie:La diesel greu rau cu sunetul...
Cineva si-a pus pe un C4 2.0 HDi o finala de Carbon si nu se aude absolut deloc, si nu exagerez cu nimic...
La benzina de 1.6 aceiasi toba, scoala un cartier intreg .
E posibil sa simti ceva sunet, daca schimbi si intermediara, asta daca o ai. la diesel nu prea iti recomand sa schimbi tot traseul..
Si totusi am vazut o gramada de dieseluri cum ar fi golf 4 de exemplu care scoala cartieru.....
de ce nu e recomandat sa schimbi traseul..eu vroiam sa schimb tot cu serpi cu tot
Alex_VTR scrie:de ce nu e recomandat sa schimbi traseul..eu vroiam sa schimb tot cu serpi cu tot
care serpi? pai daca e turbo, serpii nu prea pot fi imbunatatiti din ratiuni de spatiu dar si din ratiuni tehnice. practic, nu cistigi nimic, atita vreme cit turbina actioneaza ca un fel de dop spre care gazele se inghesuie cu presiune. cu alte cuvinte, presiunea ramine egala pe toate evacuarile, indiferent de lungime sau ordine de evacuare. merita sa schimbi tot daca respecti niste specificatii, cum ar fi de ex existenta unui catalizator si/sau a unui filtru de particule, pozitia exacta a unei sonde lambda, etc. ca sfat general, daca vrei sa intervii asupra esapamentului ar trebui pastrata sectiunea de la inceput care contine catalizatorul/fap-ul, si sa schimbi restul, pastrind diametrul, dar scurtind traseul prin eliminarea tobelor si inlocuirea lor cu unele fara site. cistigul e insa mic daca faci doar asta, daca insa o faci impreuna cu o modificare de soft, o admisie directa, o presiune crescuta de supraalimentare, un intercooler (mai mare), ai putea cistiga vreo 20-30 CP si f mult cuplu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern