Merita chip tunning-ul sau nu ??
Moderator: Echipa Tehnica
Saxo se pare ca nimeni nu prea iti intra in voie. Daca tot ai atitudinea asta de atotstiutor atat in practica cat si teorie de ce nu iti expui cunostiintele pana la capat.
Sau noi trebuie doar sa ne vedem de treburile noastre, daca nu suntem la nivelul tau de cunostiinte?
Mie imi zici ca dezinformez lumea, ca nu am vorbit cu X de la Dimsport, pe Sorin il trimiti la facultate, sunt curios celorlalti ce le recomanzi.
Sau noi trebuie doar sa ne vedem de treburile noastre, daca nu suntem la nivelul tau de cunostiinte?
Mie imi zici ca dezinformez lumea, ca nu am vorbit cu X de la Dimsport, pe Sorin il trimiti la facultate, sunt curios celorlalti ce le recomanzi.
saxo nu inteleg de ce atitudinea asta de superioritate.
Nu mi se pare ca ce a intrebat sorin. s-ar inscrie la capitolul "tema de acasa".
Cred ca forumul este un loc de a schimba idei, a pune intrebari si a impartasi experienta. Nu este normal sa trimiti forumistii la gara, pardon, la facultate.
As dori daca se poate sa se insiste mai mult asupra procedurii de chip tuning, in special pe un caz "special" adica pe un C4.
Poate nu o fi nimic special in chip tuning-ul la un C4, dar eu totusi as vrea sa stiu care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a chipui un motor pe benzina.
Nu stiu cum sunt altii, dar atunci cand vrei sa iti faci chip tuning, cred ca este bine sa te interesezi amanuntit inainte. Ca doar nu le dai masina la baieti, e 12 fara 10, la 3 fix vin sa o iau gata tunata. Vreau sa stiu care sunt pasii care se fac, cu lux de amanunte. Si sa mi se explice si mie exact despre ce este vorba. Ca doar este masina mea!!!!
Stiu si eu ca chip tuning-ul se face prin modificarea hartii de injectie. Ca se schimba fizic chip-ul sau se suprascrie alta harta peste harta din chip-ul existent iar stiu, dar as vrea sa stiu detaliile. Cand asa si cand asa, si la ce masini asa si la care asa.
Harta aia cum se modifica? Se pune pur si simplu o harta tunata in locul celei vechi, si operatia asta se aplica pentru "n" masini identice, sau se pleaca de la harta deja existenta care se "imbunatateste"?
Ca tot sunt nestiutor in masini, imi explica si mie cineva cum este cu graficele alea de cuplu? Am vazut multe teorii pe net, si nici una nu m-a convins. De fiecare data cand un meserias punea o teorie care ziceam ca e valabila, venea alt meserias si o demonta.
P.S. Si nu ma trimiteti la facultate ca am deja 2 si sunt satul de atata carte.
Nu mi se pare ca ce a intrebat sorin. s-ar inscrie la capitolul "tema de acasa".
Cred ca forumul este un loc de a schimba idei, a pune intrebari si a impartasi experienta. Nu este normal sa trimiti forumistii la gara, pardon, la facultate.
As dori daca se poate sa se insiste mai mult asupra procedurii de chip tuning, in special pe un caz "special" adica pe un C4.
Poate nu o fi nimic special in chip tuning-ul la un C4, dar eu totusi as vrea sa stiu care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a chipui un motor pe benzina.
Nu stiu cum sunt altii, dar atunci cand vrei sa iti faci chip tuning, cred ca este bine sa te interesezi amanuntit inainte. Ca doar nu le dai masina la baieti, e 12 fara 10, la 3 fix vin sa o iau gata tunata. Vreau sa stiu care sunt pasii care se fac, cu lux de amanunte. Si sa mi se explice si mie exact despre ce este vorba. Ca doar este masina mea!!!!
Stiu si eu ca chip tuning-ul se face prin modificarea hartii de injectie. Ca se schimba fizic chip-ul sau se suprascrie alta harta peste harta din chip-ul existent iar stiu, dar as vrea sa stiu detaliile. Cand asa si cand asa, si la ce masini asa si la care asa.
Harta aia cum se modifica? Se pune pur si simplu o harta tunata in locul celei vechi, si operatia asta se aplica pentru "n" masini identice, sau se pleaca de la harta deja existenta care se "imbunatateste"?
Ca tot sunt nestiutor in masini, imi explica si mie cineva cum este cu graficele alea de cuplu? Am vazut multe teorii pe net, si nici una nu m-a convins. De fiecare data cand un meserias punea o teorie care ziceam ca e valabila, venea alt meserias si o demonta.
P.S. Si nu ma trimiteti la facultate ca am deja 2 si sunt satul de atata carte.

- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Eu unul nu am vazut nicaieri esperienta asta personala si nici o explicatie bine documentata.saxo scrie:Parerea personala vis-a-vis de un lucru necunoscut e una, si a afirma ca "NU MERITA" e cu totul altceva.
Hai sa nu facem aprecieri decit in urma unei experiente "personale".
Oamenii te-au intrebat ce sta la baza punctului tau de vedere.Din raspuns tragem concluzia ca un curs de la o facultate, citit in timpul liber si inteles abia dupa ceva ani.
Incearca sa explici oamenilor daca sti ceva...demonstreaza-ne "superioritatea"

kata scrie:eu ii dau dreptate lui saxo.![]()
...otimizarea softului trebuie sa se simta....insa nu la ralanti!!!![]()
Aia care-si fac chiptuning asteapta ceva mai mult de la masina in conditii extreme, nu la schimbat vitezele la 2000 ture!
Daca ai de gand sa te apuci de liniute da merita, o sa fi mai in fata cu un sfert de masina, altfel eu zic sunt niste bani aruncati.Dupa 2 masini chipuite m-am convins ce si cum.
Oricum daca ai de gand sa iti faci du-te la Dimsport.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot