Pagina 1 din 3
Xsara VTR
Scris: Vin 16-Oct-2009 22:14
de RIcKO
Scris: Vin 16-Oct-2009 22:25
de RIcKO
Scris: Vin 16-Oct-2009 22:45
de RIcKO
..........am inceput sa mai modific una alta a ea ...am luat niste jante nefiind in cunostinta de cauza nu stiam ca am nevoie de un j mic si et la fel....am prins o oferta si am luat jante Azev A type pe 16 cu buza polishate , foarte frumoase insa...tzeapa nici intrau fara flanse si si arata ca un tanc cu jante asa late in fine si-au gasit repede propietar ....acum am luat ceva tot in genul ala pe 16 , 7j cu buza

care potrivesc perfect , am innegrit stopurile , am scos scrisurile de pe haion (urmeaza un shaved la haion) scos insemnele citroen din grila (parca arata ai bine cu stema aia acolo. dar urmeaza sa umplu grila oricum si sa trag capota putin peste faruri ), am instalat ceva muzicutza:D, folii fata spate NEautorizate RAR, coborata garda la sol cu 4 cm , am montat o toba sport (finala deocamdata ) , am montat un kit Xenon 8000k , am schimbat antena de taximetrist cu una sport, fitru de aer sport .....cand ii mai aduc aminte ce am mai facut mai postez.....

Scris: Sâm 17-Oct-2009 22:00
de khan
reparatia e ok, restul insa nu ma da pe spate, nu sint fan eliminat sigle, embleme, shaving, etc, 8000 de gr K e mult prea mult pentru gustul meu (am vazut azi un Fiat 1300 de prin '65 cu xenoane de 8000 asortate la o caroserie reparata excelent, pacat de munca, bllleeeeaaaahhhh....), faruri cu Angel Eyes ...hm, daa intrebai dadaeai mai putin pe unele noi aftermarket care erau si ok pe deasupra, Sony... hm, nu ma pronunt, pleoape incluse in capota ...hm, jantele ok ca dimensiuni, merg, dar cam colturoase pentru o masina destul de rotunjoara, finala e ok, dar nu prea ajuta. cu alte cuvinte de banii aia puteai sa o lasi asa cum era ea pe afara si sa faci ceva la motor, dar ma rog, tu stii mai bine. sorry ca te-am facut varza, dar repet, nu sint incintat de modificari, spre deosebire de reparatie care e ffff ok
Scris: Dum 18-Oct-2009 22:53
de RIcKO
merci merci khan.....
Scris: Lun 19-Oct-2009 10:40
de cit_a
e frumoasa foc si oricum acuma face parte din familia celor modificate de la tipar

, in-rest sa o stapanesti sanatos si sa nu mai ai parte de evenimente ne-dorite.
Scris: Lun 19-Oct-2009 23:23
de RIcKO
multumesc pt aprecieri......in curand masina nu o sa mai fie modificata dupa tipar......o sa fie altceva insa dintr-un salar de 800 ron doar atat s-a putut face decamdata....o sa fie foarte agresiva....la partea din fata o sa ii astup grila de tot iar in bara o sa fie o gura ceva mai mare de aerisire...la partea din spate o sa fie ceva in gen la seat leon ...acea bara umflata si rotunda cu putina evazare a aripilor spate . un haion gen CSL o sa dispara eleronul sock si o sa vina unul pe luneta si inaltata buza portbagajului.........dar toate astea in timp....deocamdata saptamana asta vreau sa pun jantele ce le-am luat acum si sa o cobor putin mai mult....salutari tuturor
Scris: Vin 30-Oct-2009 11:55
de andreistn01
Foarte frumoasa masina ta man

imi plac foarte mult stopurile si culoarea . felicitari

Scris: Vin 30-Oct-2009 12:57
de bogdan78
Tinichigeria si vopsitul le-ai facut tu? Oricum a iesit super. Din fata se vede excelent ( ce conteaza cum lumineaza, farurile alea arata bine

). Jantele, mie imi plac cele originale..sau daca nu ar merge unele cu spite mai subtiri - dar asta e functie de dorintele fiecaruia. Cu stopurile inegrite pe spate, arata bine, dar grija mare, pt ca sunt multi neatenti pe la noi si e posibil sa intre unu in tine, pentru ca nu l-a trezit din visare lumina rosie a stopurilor.
Succes in continuare.
Apropos, jantele originale nu le vinzi?
Scris: Vin 30-Oct-2009 13:24
de DanT
jantele originale sunt luate deja!

Scris: Lun 02-Noi-2009 01:01
de RIcKO
salutare .......multumesc baieti pt aprecieri ...

...tinichigeria a facuto un mecanic din Cluj , face parte din staful tehnic al lui Horatiu Savu (pilot CNR) da ...treaba buna ..partea nasoala a facut-o vopsitorul in fine ...jantele originale sunt luate intr-adevar ...chiar azi am vopsit noile jante insa am o problema au et 35 eu cand le-am luat am incercat una pe fata si a fost ok....(de lene) am zis ca nu mai incerc si pe spate, iar acum sa aud ca cica nu ar intra fara flansa....stie careva ceva despre chestia asta ? eu auzisem ca la xsara et este 15-20 dar am pus janta pe fata si intra fara probleme , ramane distanta un deget pana la telescop ,iar pe janta scrie et 35....va multumesc inca o data pt aprecieri
P.S Bogdan - special am lasat stopul acela mic de pe haion nevopsit pt chestia asta ...iar farurile DA lumineaza perfect dupa conversia cu Xenon ..

sunt foarte multumit....am totusi ceva probleme la ea simteam ca nu mai trage cum trebuie si am luat-o la puricat si am descoperit 4 fisuri in galerie , am sudat-o ( ca nu am bani de serpisori acum) si parca merge mai bine dar totusi problema cea mare este acceleratia ....nu accelereaza rotund, sacadeaza , parca simt o scadere de putere - pe timp de accelerare , am schimbat filtre, bujii(am pus NGK) am pus-o pe tester nu da nici o eroare ....am auzit ca ar trebuii curatata clapeta de acceleratie , o sa incerc si chestia asta .........

Scris: Lun 02-Noi-2009 01:59
de bogdan78
Parca arata mai bine acum jantele vopsite

.
Referitor la sacadare, te-ai gandit ca ar putea fi de vina si benzina? sau se intampla constant indiferent de benzinarie?
Scris: Lun 02-Noi-2009 10:27
de RIcKO
dap se intampla constant .....nu e de la benzina, alimentez doar petrom sau omv ....referitor la jante am fost in dimineata asta la o vulcanizare siiiiii STUPOARE ..am nevoie de flanse ....cand vine vorba de jante la masinile astea este durere de cap
Scris: Lun 02-Noi-2009 11:06
de mihaistan
sa nu incep cu ... "ti`am zis eu? "

oricum.. stai linistit ... bine ca sunt 4x108 ! fa un distantier de 20mm ... cu prezoane lungi ... inel de centrare .. si nu o sa ai nici o problema ! bafta ... dabea astept sa le vad pe masina !!
Scris: Lun 02-Noi-2009 11:09
de bogdan78
Am vazut ca jantele de aliaj, cam toate vin si cu distantiere pentru a fi compatibile cu cat mai multe modele. Poate gasesti pe la o vulcanizare care are si jante la vanzare, ramase de la cineva caruia nu i-au mai trebuit.