Am deschis topicul asta pentru toti cei care isi doresc un filtru de aer care iti ridica performatele motorului cu 2-3% (in medie 4-6 CP, depinde de puterea initiala a motorului), dar care in acelasi timp vor sa isi scada consumul cu pana la 20% (intre 10% si 20%).
Stiu, o sa spuneti NU EXISTA ASA CEVA, un filtru de aer nu poate sa reduca consumul cu asa de mult.
Principiile si calitatile filtrului au fost demonstrate la 5 saloane de invetii mondiale si au fost premiate la toate.
Inventia este la OSIM.
Aur la Bucuresti Inventika
Aur la Brusseless Eureka
Argint la Geneva
Argint la Moscova
Bronz la Zagreb
Alte dovezi:
Inventia unui roman creste puterea masinii si scade consumul de carburant
Televiziunea Românã
Adevarul - Cum sĂŁ reduci consumul carburantului cu 20% - Actualitate
Inventia unui student roman creste puterea masinii si scade consumul de carburant: ZIUA
EVZ.ro -- Geniul de sub capota maÂşinii
Filtrele eu fost testate pe 40 de masini diferite, de la BMW 316 E36 pana la Nissan 350Z si de la Dacia 1310 Break la Toyota Corolla.
Filtrul nu trebuie schimbat decat odata la 40-50.000 km, si nu trebuie schimbat tot filtrul, ci doar materialul filtrant, care costa 20-30 RON.
Sunt producatorul si unicul distribuitor de asemenea filtre.
Pretul lor in momentul asta (inainte sa avem o linie de productie) este de 250 RON. Avand in vedere ca nu o sa trebuiasca sa il schimbati cel putin 2-3 ani de acu inainte + ca va scade consumul cu atat de mult, credeti ca merita?
Pentru cei interesati:
mail: filtersair@yahoo.com
ID: filtersair
Tel: 0747880570
Concret:
Re: Filtre de aer "minune"
de mcbota ĂŽn Luni, 11 Ian 2010 18:29:56
Mi am montat pe Ford Mondeo, 1.8, 110 CP, acest filtru de aproximativ 3 luni , direct de la inventator, . Pot sa va spun cu siguranta urmatoarele:
- montarea lui se face foarte usor, si acest procedeu e reversibil adica se poate oricand renunta si pune din nou filtrul original
- nu se fac modificari la alt element al masinii
- in forma in care se vinde ,se schimba doar elementul filtrant daca e cazul si cand e cazul si nu tot filtrul
- motorul isi regleza automat parametrii dupa noul mod de functionare si asta dureaza ceva timp ( motiv pentru care postez asa cu intarziere). Se remarca imediat cand incepe sa lucreze cu adevarat p[entru ca pana si sunetul motorului se schimba ( acesta e primul semn ca a inceput sa functioneze in noul regim , cel putin la Mondeo- ul meu)
- se cunoaste o imbunatatire in ce priveste demarajul , demaraj insotit si de un zgomot mult mai sportiv( chiar daca nu ai toba sparta)!!!!
- trecerea la acest filtru s a facut intr o perioada in care vremea s a racit asa ca nu pot spune exact cu cat a scazut consumul efectiv, pentru ca a functionat in regim de vara cu filtrul normal si paoi regim de iarna cu filtrul nou. Ce pot spune sigur e ca cel putin, asa cum spune si inventatorul, in regim de oras, consumul scade semnificativ( pot sa spun ca cel putin 10%), iar in regim extraurban scaderea nu e chiar asa insemnata , dar exista, in schimb e mai sportiva masina in acest trafic extraurban. Pot spune ca acelasi consum care l am avut asta vara cu filtrul normal , il am si acum in timp de iarna , ba chiar si mai mic!
- nu se remarca nici o disfunctionalitate la masina, mergand foarte silentios
Ca si concluzie , eu sunt foarte multumit de acest filtru,dar fiecare ia pentru el decizia de a il avea sau nu pe masina!
De pe clubford: http://www.clubford.ro/viewtopic.php?f= ... a&start=40
si
http://www.reno.ro/Am-inlocuit-filtrul- ... 66979.html
Mi-am luat inima in dinti si am cumparat de la Corneliu Grup una bucata filtru supraaspirant. S-a mai discutat pe forum despre produsul asta.
Am vrut sa vad pe viu in ce consta montajul si alte caracteristici. Concret, am renuntat la tubulatura de aducere a aerului la filtru, la elementul de filtrare original si atat. S-a pastrat rezonatorul si difuzorul care continea elementul filtrant original. Montajul este foarte simplu. Noul filtru are diametrul de aspirare de 70 mm. Atasez si poze.
Ce face?
In primul rand se accelereaza mai repede, mai viguros si in regim de repriza maxima se aude un pic mai viril motorul. Asta e principalul avantaj prin care se face si economia de combustibil. Pentru a ajunge la viteza de mers stabilita timpii de accelerare sunt mai scurti.
Am facut comparatia pe CB si in aceleasi conditii de drum la viteza stabilizata consumul afisat este un sensibil mai mic. Nu cu mult dar mai mic.
Se simte si la frana de motor, in decelerare motorul se tureaza mai usor si mai liniar.
Ce nu face?
Clar nu face concurenta la filtre sport. Nu ofera cai putere in plus. Nu arata si nu este panaceul performantelor nejustificate pentru motoare stock.
Ca si consumator sunt multumit de produs. Nu am plecat la Deva cu idei preconcepute.
Am luat un filtru care imi aduce o economie prin raspuns mai hotarat si mai voluntar al motorului la sarcini mici si mijlocii. Adica exact la mersul in oras. In rest motorul merge la fel doar ca raspunde mai bine la accelerari.
Ma ajuta ca intervalul de schimb al filtrului este mai mare decat pe original.
Astept sa fac cateva mii de km pentru rezultate complete.