Pagina 1 din 4

Filtru de aer care scade consumul/creste puterea

Scris: Mar 12-Ian-2010 00:22
de AirFilter
Salut !
Am deschis topicul asta pentru toti cei care isi doresc un filtru de aer care iti ridica performatele motorului cu 2-3% (in medie 4-6 CP, depinde de puterea initiala a motorului), dar care in acelasi timp vor sa isi scada consumul cu pana la 20% (intre 10% si 20%).
Stiu, o sa spuneti NU EXISTA ASA CEVA, un filtru de aer nu poate sa reduca consumul cu asa de mult.
Principiile si calitatile filtrului au fost demonstrate la 5 saloane de invetii mondiale si au fost premiate la toate.
Inventia este la OSIM.

Aur la Bucuresti Inventika
Aur la Brusseless Eureka
Argint la Geneva
Argint la Moscova
Bronz la Zagreb

Alte dovezi:
Inventia unui roman creste puterea masinii si scade consumul de carburant
Televiziunea Românã
Adevarul - Cum sĂŁ reduci consumul carburantului cu 20% - Actualitate
Inventia unui student roman creste puterea masinii si scade consumul de carburant: ZIUA
EVZ.ro -- Geniul de sub capota maÂşinii

Filtrele eu fost testate pe 40 de masini diferite, de la BMW 316 E36 pana la Nissan 350Z si de la Dacia 1310 Break la Toyota Corolla.

Filtrul nu trebuie schimbat decat odata la 40-50.000 km, si nu trebuie schimbat tot filtrul, ci doar materialul filtrant, care costa 20-30 RON.

Sunt producatorul si unicul distribuitor de asemenea filtre.
Pretul lor in momentul asta (inainte sa avem o linie de productie) este de 250 RON. Avand in vedere ca nu o sa trebuiasca sa il schimbati cel putin 2-3 ani de acu inainte + ca va scade consumul cu atat de mult, credeti ca merita?

Pentru cei interesati:
mail: filtersair@yahoo.com
ID: filtersair
Tel: 0747880570


Concret:
Re: Filtre de aer "minune"
de mcbota ĂŽn Luni, 11 Ian 2010 18:29:56

Mi am montat pe Ford Mondeo, 1.8, 110 CP, acest filtru de aproximativ 3 luni , direct de la inventator, . Pot sa va spun cu siguranta urmatoarele:
- montarea lui se face foarte usor, si acest procedeu e reversibil adica se poate oricand renunta si pune din nou filtrul original
- nu se fac modificari la alt element al masinii
- in forma in care se vinde ,se schimba doar elementul filtrant daca e cazul si cand e cazul si nu tot filtrul
- motorul isi regleza automat parametrii dupa noul mod de functionare si asta dureaza ceva timp ( motiv pentru care postez asa cu intarziere). Se remarca imediat cand incepe sa lucreze cu adevarat p[entru ca pana si sunetul motorului se schimba ( acesta e primul semn ca a inceput sa functioneze in noul regim , cel putin la Mondeo- ul meu)
- se cunoaste o imbunatatire in ce priveste demarajul , demaraj insotit si de un zgomot mult mai sportiv( chiar daca nu ai toba sparta)!!!!
- trecerea la acest filtru s a facut intr o perioada in care vremea s a racit asa ca nu pot spune exact cu cat a scazut consumul efectiv, pentru ca a functionat in regim de vara cu filtrul normal si paoi regim de iarna cu filtrul nou. Ce pot spune sigur e ca cel putin, asa cum spune si inventatorul, in regim de oras, consumul scade semnificativ( pot sa spun ca cel putin 10%), iar in regim extraurban scaderea nu e chiar asa insemnata , dar exista, in schimb e mai sportiva masina in acest trafic extraurban. Pot spune ca acelasi consum care l am avut asta vara cu filtrul normal , il am si acum in timp de iarna , ba chiar si mai mic!
- nu se remarca nici o disfunctionalitate la masina, mergand foarte silentios
Ca si concluzie , eu sunt foarte multumit de acest filtru,dar fiecare ia pentru el decizia de a il avea sau nu pe masina!

De pe clubford: http://www.clubford.ro/viewtopic.php?f= ... a&start=40
si
http://www.reno.ro/Am-inlocuit-filtrul- ... 66979.html

Mi-am luat inima in dinti si am cumparat de la Corneliu Grup una bucata filtru supraaspirant. S-a mai discutat pe forum despre produsul asta.
Am vrut sa vad pe viu in ce consta montajul si alte caracteristici. Concret, am renuntat la tubulatura de aducere a aerului la filtru, la elementul de filtrare original si atat. S-a pastrat rezonatorul si difuzorul care continea elementul filtrant original. Montajul este foarte simplu. Noul filtru are diametrul de aspirare de 70 mm. Atasez si poze.

Ce face?
In primul rand se accelereaza mai repede, mai viguros si in regim de repriza maxima se aude un pic mai viril motorul. Asta e principalul avantaj prin care se face si economia de combustibil. Pentru a ajunge la viteza de mers stabilita timpii de accelerare sunt mai scurti.
Am facut comparatia pe CB si in aceleasi conditii de drum la viteza stabilizata consumul afisat este un sensibil mai mic. Nu cu mult dar mai mic.
Se simte si la frana de motor, in decelerare motorul se tureaza mai usor si mai liniar.
Ce nu face?
Clar nu face concurenta la filtre sport. Nu ofera cai putere in plus. Nu arata si nu este panaceul performantelor nejustificate pentru motoare stock.
Ca si consumator sunt multumit de produs. Nu am plecat la Deva cu idei preconcepute.
Am luat un filtru care imi aduce o economie prin raspuns mai hotarat si mai voluntar al motorului la sarcini mici si mijlocii. Adica exact la mersul in oras. In rest motorul merge la fel doar ca raspunde mai bine la accelerari.
Ma ajuta ca intervalul de schimb al filtrului este mai mare decat pe original.
Astept sa fac cateva mii de km pentru rezultate complete.

Scris: Mar 12-Ian-2010 01:31
de AirFilter

Scris: Mar 12-Ian-2010 07:20
de Gozmin
Salut.
Înseamnã cã dacã iau 5 filtre ºi le montez pe maºinã îmi scade consumul cu 100 % (20 % x 5 filtre) ? :D

De apreciat acest lucru. Cui nu i-ar conveni un consum mai redus În mediul urban doar prin schimbarea unui filtru. Din materialele prezentate, În special cele video, am observat cã nu existã Încã o procedurã bine gânditã ºi definitã de montare a a cestui filtru funcÞie de tipul autovehiculului, astfel Încât sã nu "deranjeze" aspectul motorului ºi sã nu se aspire aerul cald al motorului. Sunt pe dimensiuni cumva ?
Ar fi binevenite niÂşte poze (chiar Âşi din curiozitate) cu montajul filtrelor pe diferite maÂşini.
Personal sunt interesat, chiar am cãutat filtre sport cu schimbare "niciodatã", dar mai mulÞi "specialiºti" nu le recomandã. Eu Îi cred pe cuvânt fiindcã nu mã pricep.
Numai bine.

Scris: Mar 12-Ian-2010 09:14
de AirFilter
Salut,
Poze:
http://www.corneliugroup.ro/e107_plugin ... ?view.12.1

Procedura este bine gandita si definita:
1.Se scoate filtrul e aer original cu tot cu carcasa
2.Se instaleaza filtrul nostru
3.Se observa scaderea consumul, cresterea puterii.

Am trimis unul si pentru un Citroen C3 in Bucuresti, sapt. asta probabil o sa il instaleze. Acu` nu stiu daca omul este membru al forumului sa va prezinte ceea ce observa el sau nu.
Ca sa va raspund si la problema cu filtrele sport care nu se schimba "niciodata".
Acesta nu este un filtru sport.
Se schimba elementul filtrant odata la 25.000-30.000 km.
Aaaaa, ca asta inseamna o investitie infima... da, dar nu inseamna ca nu se schimba niciodata.
De "specialisti" e plina tara, o sa apara imediat si pe acest topic.
Credetii pe acei oameni care l-au folosit, ei nu sunt specialisti, doar simpli oameni care constata unele chestii.

Cu stima,

Radu Hossu

Scris: Mar 12-Ian-2010 14:34
de sorin.
vor sa isi scada consumul cu pana la 20% (intre 10% si 20%).

Ai idee, cu filtrul de aer scos complet, cu cat ar scadea consumul?

Scris: Mar 12-Ian-2010 17:35
de AirFilter
Scade consumul cu putin, nu stiu exact, 1-2%, dar nu este o solutie, pentru ca puneti in pericol motorul, care este astfel expus prafului si mizeriei de afara.

Cu stima,
Radu Hossu

Scris: Mar 12-Ian-2010 17:52
de bogdan78
Filtrele sunt diferite functie de tipul motorului?

Scris: Mar 12-Ian-2010 18:15
de Gozmin
sorin. scrie:
vor sa isi scada consumul cu pana la 20% (intre 10% si 20%).

Ai idee, cu filtrul de aer scos complet, cu cat ar scadea consumul?


Dacã te gândeºti la ce mã gândesc eu, atunci e o Întrebare bunã. Rãspunsul nici nu mai conteazã.

Scris: Mar 12-Ian-2010 19:37
de AirFilter
@bogdan78
Majoritatea filtrelor sunt la fel pentru toate motoarele.

@Gozmin
Este o diferenta intre a nu avea filtru deloc (gandeste-te cum intra aerul in admisie, fata de a avea un filtru care directioneaza bine aerul)
Da, stiu, vrei sa zici ca.. daca fara filtru scade consumul cu doar atat, atunci cum poate cu filtru?
Pai uite ca poate.
Dovedit.

filtru aer

Scris: Mar 12-Ian-2010 21:23
de seridan
Nu am vazut in poze nici unul montat pe C4.

Scris: Mar 12-Ian-2010 21:39
de AirFilter
Se poate totusi monta, nu sunt montate pe toate tipurile de masini.

Scris: Mar 12-Ian-2010 23:36
de C i t r o n e l
la cat de inghesuit este motorul la C4 va fi putin mai greu sa-i gasesti loc unui filtru mai mare ca cel standard iar daca se pune in acelasi loc cred ca va trebui pastrata tubulatura de admisie-directionare aer rece altfel va lua aerul cald de la motor.

iar vorbind despre pret desi idea pare interesanta nu cred ca se merita sa dai 250 ron sau mai mult pe un alt filtru neomologat RAR pe masina respectiva cand cel original il iei la 40-50ron il schimbi cat de des doresti si dormi linistit.

p.s.
la ce praf este in romania eu unul nu as avea curaj sa ma duc 2-3 ani sau 40.000km cu nici un filtru minune,
desi masina mea merge mai mult in afara prin alte tari unde nu trebuie sa-ti faci papucii cu lunile prefer sa aschimb filtrul de aer la 10.000km sau chiar mai des.

Scris: Mar 12-Ian-2010 23:43
de AirFilter
Exista loc pentru instalarea la un C4, cat despre costul filtrului, va respect parerea, totusi, filtrul original nu aduce economie de consum.

Va multumesc

Scris: Mie 13-Ian-2010 00:25
de khan
interesant. nu gasesc insa o explicatie clara la scaderea consumului. ce face asta, materialul filtrant mai degraba? sau dinamica aerului la trecerea prin carcasa? stiu, raspunsul va fi ambele, si de aceea adaug o intrebare ajutatoare, daca in aceeasi carcasa montez alt element filtrant, se intimpla acelasi lucru? sau invers, daca montez acelasi element filtrant in carcasa de origine? stiu, raspunsul e acelasi, totusi, inventia in ce consta? in forma sau in elementul filtrant? ca forma am mai vazut-o (am studiat toate pozele de pe site), si hirtia nu pare a avea alte proprietati decit cele ale unei hirtii filtrante normale, cel putin asta reiese din imagini.

in alta ordine de idei, ar fi poate necesara o demonstratie de genul celei care o face K&N(parca) pe la tirguri: aceeasi costructie care are un filtru normal si unul K&N, si aceeasi sursa de aer care sufla teoretic prin ambele la fel. deasupra filtrului K&N se ridica nu stiu ce balon sau bila, etc, deasupra celuilalt, in aceleasi conditii, nu se ridica, semn ca trece un flux de aer redus. poate o demonstratie de acest gen ar alunga orice indoieli. si nu ar fi rau sa existe si o liceenta RAR de comercializare

Scris: Mie 13-Ian-2010 10:36
de C i t r o n e l
Atentie !

din ce poze am vazut se pare ca acest filtru nu este protejat de carcasa la umezeala/apa cum este filtrul original.

Eu unul am mers pe ploaie pe autostrada deci cu viteza;
la oprire am deschis capota masinii si am vazut capacul motorului umed, stropit;
ma gindesc ca daca ajunge apa pe hartia filtrului... adio filtru... nasol ptr motor.