Pagina 1 din 2

magneti care scad consumul de combustibil

Scris: Lun 13-Feb-2012 12:09
de bogdan78
Salutare la toata lumea. Si La Multi Ani! pt ca nu am mai postat de mult pe aici.
Mi-a sosit pe mail ceva reclama cu un dispozitiv de cre nu am mai auzit pana acuma si as fi curios de ceva pareri.
iata linkul:
http://www.combustibil.com/?utm_source= ... ulMeu+2012

Scris: Lun 13-Feb-2012 12:17
de mbc
Sunt bullshit. S-au facut teste si consumul nu a fost afectat. Cu un magnet nu poti ioniza nimic, plus ca benzina in sine nu e magnetizabila sau ceva de genul. Nici motorina.

Scris: Lun 13-Feb-2012 15:23
de e.miron
Sau poti face un test simplu, iei cativa magneti din aia de la usile de la dulapuri, montezi cu polul sud catre conducta cate 2 opusi si legi bine cu izolir si dai bataie un rezervor. Dupa aia vezi daca ai sau nu vreo diferenta de consum. Mai zic unii ca rezultate se vad deabia dupa 2-3000 km, oricum costa 2 bani sa faci tu testul, si in cel mai rau caz nu se intampla nimic.

Scris: Lun 13-Feb-2012 16:41
de mesersmith
Este cea mai mare prostie pe care am auzit-o in viata mea.
Si asta, si pastiele de pus in rezervor, si duralube si mama dracului mai stie ce.
Eu plec de la un rationament extrem de simplu: daca producatorii de masini, cu traditie de sute de ani, ar afla, descoperi, cerceta cum ca se poate printr-un aditiv de nu stiu ce fel ca se poate reduce consumul cu 22%, ca merge motorul fara ulei si uleiul fara motor cu duralube, etc, credeti-ma ca la ce concurenta este intre producatori si ce lupta este pt reducerea consumurilor, sigur ar fi implementat toate aceste solutii si le-ar fi folosit in marcheting.

Scris: Lun 13-Feb-2012 19:50
de dj01fad
mesersmith scrie:Este cea mai mare prostie pe care am auzit-o in viata mea.
Si asta, si pastiele de pus in rezervor, si duralube si mama dracului mai stie ce.
Eu plec de la un rationament extrem de simplu: daca producatorii de masini, cu traditie de sute de ani, ar afla, descoperi, cerceta cum ca se poate printr-un aditiv de nu stiu ce fel ca se poate reduce consumul cu 22%, ca merge motorul fara ulei si uleiul fara motor cu duralube, etc, credeti-ma ca la ce concurenta este intre producatori si ce lupta este pt reducerea consumurilor, sigur ar fi implementat toate aceste solutii si le-ar fi folosit in marcheting.


WORD!

Scris: Mie 15-Feb-2012 16:14
de bogdan78
Da multumesc, asa ma gandeam si eu. Oricum nu sunt eu prea convins ca producatorii vor sa faca cele mai economice masini.

Scris: Mie 15-Feb-2012 16:50
de mesersmith
Poate nu vor sa faca cele mai econnomice masini, dar sigur vor sa vanda cat mai multe si astfel, vor profita de orice chestie, adaugire, plus pe care l-ar putea aduce masinii lor si s-ar lauda cu el in toate reclamele comerciale.
Daca ar veni acum citroen si ar spune ca a inventat motorul care merge doar cu un flacon de duralube, fara sa mai trebuieasca vreodata ulei, nu crezi ca s-ar inghesui poporul sa cumpere marca? dar daca ar spune ca au descoperit motorul care merge cu 22% mai putina benzina? Nu ai vinde toroapa si ai alerga sa-ti iei si tu una din aia?
Think about it.

Scris: Lun 20-Aug-2012 20:58
de zburlici
Eu totusi tind sa cred ca nu se vrea, conbustibili alternativi exista de mult timp, sa nu uitam de ETHANOL, un conbustibil folosit in mod oficial in Brazilia din ani '80 care are rata de consum cu 20% mai mica si o crestere a puteri de 20~30 % si la tehnologia din zilele noastre se poate produce aproape din orice (frunze, resturi menajere, etc) si are polure 0, mai este HHO, un conbustibil facut prin electroliza apei si destul de eficient si sa nu uitam de masina electrica, care la inceputurile ei (inainte sa apara disel) era capabila cu tehnologia vremurilor respective sa parguga 1000 de mile la o singura incarcare si din punct de vedere al intretineri probabil ar fi deajuns sa stiti sa schimbati o siguranta sau sa va pricepeti sa curatati perile de la motor, excluzand consumabilele cum ar fi: filtru de motorina, ulei, filtru de ulei si lista poate continua ...... dar nu se vrea asa ceva, traim intr-o societate de consum unde trebuie sa ai consumabile, este politica monetara, daca totul ar fi foarte accesibil, foarte ieftin si ar tinde spre perfectiune cum am mai invarti noi bani in sistem, este foarte simplu, bani trebuie rulati ca sa aduca profit. Exista si alte tehnologii mai noi (sau mai vechi) de free energy cum ar fii motoarele pe baza magnetica si cate si mai cate, daca sunteti curiosi de brevete sau idei de free energy intrati AICI.
Nu uitati firmele producatoare de masini nu castiga doar prin simplul fapt ca vand o masina, castigurile mari vin ulterior prin consumabile, piese de schimb, service, consultanta, deci cu cat sitemul este mai complex cu atat castiga mai mult. Este ca si la imprimante, cumperi o imprimanta cu 120 lei cu tot cu cartuse si pe urma dai 100 de lei doar pe cartuse CONSUMABILE !!!

Interesant filmul

Ho kill electric car

Ho kill elctric car, filmul intreg

Scris: Lun 20-Aug-2012 23:23
de mbc
Avea o autonomie acceptabila, dar nu era vorba de 1000 de mile, ci mai aproape de 100 de mile. Daca imi amintesc bine, era ceva gen 120 de mile.

Scris: Mar 21-Aug-2012 06:48
de zburlici
@mbc Masina electrica la minutul 3 incepe povestea, eu am gresit, masina era reincarcata la fiecare 100 mile, dar asta se intampla cu tehnologia din 1910 !

Motor magnetic desigur, tehnologie negata de mari productori :D

No comment!

Scris: Mar 21-Aug-2012 07:07
de mesersmith
Intamplarea face sa ma fi aplecat si eu putin asupra motoarelor magnetice.
Din pacate, am constatat ca e galagie multa si rezultate deloc.
Cei care pretind ca au reusit sa creeze un astfel de motor, nu numai ca nu au facut nicio demonstratie serioasa, dar si-au si ascuns eventuala descoperire.
Imi amintesc ca sunt niste rusi care cica au facut nu stiu ce motor magnetic de f mare putere ce antreneaza nu stiu ce generator si scot ei nu stiu ce putere instalata pe ora.
Mie mi se pare ca e vorba doar de manii ale persecutiei si de teorii conspirationiste.
Daca era cu adevarat ceva real si functional, nu cred ca ii impiedica, fie si doar pe unul dintre acesti asa zis inventatori, sa faca publica realizarea lor.
In afara de cativa juniori care au invartit platane de hard disck-uri nu stiu ce magneti pe ele, nu am vazut ceva real.
E un fel de triunghil bermudelor si aici: multa galagie pentru nimic.
De curand i-am vazut pe cei de la Tesla care au facut un roadster care merge ceva mai putin de 100km.
Motoare sunt, brusless, de inalta calitate si randament, problema este la baterii, care tin putin si se incarca greu.
Pentru ca daca s-ar incarca in 10 minute, poti opri la o cafea o data la 100km si s-o incarci.

Scris: Mar 21-Aug-2012 07:33
de zburlici
Nu vreau sa intru in contradictoriu cu nimeni, dar motorul de mai sus "cycclone" este omologat si bagat la arhiva de catre baieti destepti (nu uita, tesla insusi a descoperit primele dispozitive de free energy)..... cat despre proiecte de free energy si eu personal sunt implicat in cateva, poate reusesc, poate nu, dar am constatat ca si daca reusesc e mai bine sa nu fac valuri si sa ma multumesc ca pot beneficia de aceea energie in liniste. Cat despre acumulatorii cu incarcare instanta, deja exista, si ai fii uimit sa afli ca patentul este detinut de Elba Timisoara. Stirea a fost facuta publica, ca si multe altele, dar dupa un timp tacere...... cat despre conspiratie si puterea companiilor petroliere de a cumpara orice :)), uite cam cum arata unul dintre centrele lor, chiar credeti ca nu pot cumpara orice, inclusiv si cel mai integru om de stiinta??????? Film!

Scris: Mie 27-Mar-2013 13:48
de KyoViking
Economizorul de motorina credeam si eu ca este o porcarie si doar marketing. Fiind foarte curios despre ce este vorba l-am intrebat pe profesorul meu de fizica de la Liceul Teoretic ''Adam Muller Guttenbrunn'' din Arad. Spre surprinderea mea el mi-a zis ca este adevarat faptul ca magnetii au influenta asupra combustibililor. A explicat 30 min cum functioneaza principiul. A desenat pe tabla cum influenteza magnetii motorina sau benzina: cand nu este un magnet in apropierea motorinei a desenat linii ondulate neregulate care reprezinta moleculele . Dupa aceea a desenat molecule in linii liniare, cum ar trebui sa arate dupa ce este un magnet in apropiere. Din cate am inteles magnetii nu ionizeaza moleculele ci le ordoneaza datorita atractiei Van der Waals. Acest lucru ar trebui sa duca la o ardere completa si mai eficienta a moleculelor datorita ordonarii. Un alt lucru interesant spus de el este ca nu doar cu magneti se poate reduce consumul ci si cu cristale de quartz. A mentionat cateva cazuri in care au reusit sa reduca consumul cu pana la 50% dar a spus ca acesta este cu caz extrem. Probabil este o instalatie complexa. Un alt lucru important este ca magnetii trebuie sa fie magneti neodim( culoare mai deschisa apropiata inoxului) care au putere mnai mare si rezista mai mult timp. Eu am incercat sa pun pe masina doi magenti neodim dar care sunt cam mici( de dimesiunea unei monede) si consumul nu a fost influentat sesizabil. Vreau sa cumpar si cristale de quartz sa pun pe furtunasul cu motorina si sa fac un test. Eu nu stiu daca este adevarat ce a spus sau nu, ramane sa incerc. Sper sa reusesc cu quartz sau cu ceva magnetii neodim cu putere mai mare. Sper sa revin cu impresii bune.

Scris: Mie 27-Mar-2013 13:58
de Rica
daca tu pui pe furtun nu vei face nimic
de ce o sa intrebi
pentru ca intra in pompa si toata ordonarea moleculor se duce dracu
incearca pe tevile ce duc la injectoare sau cat mai aproape de injectoare
bafta si te asteptam cu impresii :twisted:

Scris: Mie 27-Mar-2013 14:40
de KyoViking
Magnetii neodim de marimea monedei sunt deja pe furtun :D. Cel mai probabil de aia nici nu am observat vreo schimbare. O sa incerc sa il pun pe teava care duce la injectoare, sper ca va fi cu succes.