Se poate pune HID pe masini cu faruri normale, adica cu geam cu striatii?
Adica, se poate pune, dar ce eficienta au?
Ce probleme pot aparea datorita striatiilor geamului?
Am auzit ca aceste becuri nu ajung la intensitatea luminoasa maxima imediat, deci nu se poate da "flash" cu becuri HID.
Ma refer aici la adevaratele becuri HID nu becuri cu filament si cu xenon.
HID
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
pai la farurile generatia noastra (geamuri striate) lumina e focalizata datorita striatiior, la farurile mai noi, geamurile sint clare, aici forma (si striatiile acolo unde sint) oglinzii preluind rolul striatiilor din sticla. deci ar trebui sa fie cam acelasi lucru, doar cantitatea de lumina creste
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Am vazut si eu emisiunea, de aia am si intrebat. Dar eu stiam ca nu e legal sa pui HID fara sa ai sistem de spalare a farurilor si sistem de corectare automata a asietei, adica daca masina da in groapa sau trece peste o denivelare sistemul misca farurile astfel incat sa pastreze unghiul fata de sosea.
De legislatie nu stiu ce sa zic, dar am vazut masini echipate standard cu iluminare HID, fara control al nivelului,
deci concluzionez ca nu e obligatoriu...
Insa ce pot spune sigur e ca lampile HID produc o lumina foarte difuza daca nu se monteaza acea lentila de focalizare...
Acest 'glare' cum ii spun englezii este foarte deranjant pentru ceilalti participanti la trafic
si diminueaza foarte mult eficienta lampilor HID din perspectiva utilizatorului...
deci concluzionez ca nu e obligatoriu...
Insa ce pot spune sigur e ca lampile HID produc o lumina foarte difuza daca nu se monteaza acea lentila de focalizare...
Acest 'glare' cum ii spun englezii este foarte deranjant pentru ceilalti participanti la trafic
si diminueaza foarte mult eficienta lampilor HID din perspectiva utilizatorului...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Si crezi ca sistemul ala merge in timp real? Nu prea cred... Intr-adevar e capabil sa se prinda ca masina e incarcata mai mult in spate si drept urmare va misca farurile un pic mai jos ca sa faca corectie, dar ca urmareste oscilatiile masinii, cam greu. O sa intreb si eu...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
SAMmy scrie:De legislatie nu stiu ce sa zic, dar am vazut masini echipate standard cu iluminare HID, fara control al nivelului,
deci concluzionez ca nu e obligatoriu...
Insa ce pot spune sigur e ca lampile HID produc o lumina foarte difuza daca nu se monteaza acea lentila de focalizare...
Acest 'glare' cum ii spun englezii este foarte deranjant pentru ceilalti participanti la trafic
si diminueaza foarte mult eficienta lampilor HID din perspectiva utilizatorului...
Exista doua tipuri de bec HID: pentru proiector cu lupa si pt proiector fara lupa.
nicum scrie:Si crezi ca sistemul ala merge in timp real? Nu prea cred... Intr-adevar e capabil sa se prinda ca masina e incarcata mai mult in spate si drept urmare va misca farurile un pic mai jos ca sa faca corectie, dar ca urmareste oscilatiile masinii, cam greu. O sa intreb si eu...
ai sa rizi dar Citroenul DS are asa ceva si e un sistem mecanic (tija si cablu legte de bara stabilizatoare din spate) si mai include si 2 corectoare hidraulice alimentate cu presiune din suspensie, montate sub faruri si care trag sau imping de ele ca sa nu balanseze prea mult lumina cind mergi pe drumuri denivelate. si o face in timp real. un sistem electronic ar trebui sa fie cel putin la fel de rapid ma gindesc
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
sorin. scrie:Si miscarea farurilor in viraj cum o face?
o alta tija prinsa direct de un capat al casetei de directie. tija misca niste cabluri catre stinga sau dreapta in fct de pozitia rotilor si cablurile misca proiectoarele. ideea e doar farurile normale au suspensie (cele mari, din parti), dar nu se misca dupa roti, iar proiectoarele (cele din interior) nu au suspensie, dar se misca dupa roti
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO