Ceea ce povestesti tu se cheama turbo-lag si e ceva specific motoarelor turbo. Nu ai cum sa scapi, se poate doar atenua. Unele masini au 2 turbine secventiale, pentru a anula aproape complet chestia asta.
Nu stiu despre ce radiator vorbesti, dar un intercooler iti da doar putere mai multa (intra mai mult aer in admisie). E posibil ca un intercooler mai mare sa iti creasca si lag-ul pt ca va dura mai mult sa se mareasca presiunea in admisie.
In ce sens se "modifica" furtunele alea?
Faptul ca te deranjeaza aceasta intirziere e o dovada ca mergi (mult) subturat. Daca ai tine motorul in jur de 2000 de ture, nu ai mai avea aceasta problema.
Nu mai apleca urechea la tot felul de povesti care ti le spun diversi vinzatori.
In cazul tau particular, lagul mai poate proveni si de la cutia automata, care poate avea nevoie de ceva timp pina sa se prinda ca vrei sa accelerezi.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!