Pagina 1 din 1

lag

Scris: Lun 11-Iun-2007 22:48
de tyyy84
am chip tuning facut la masina...si ca si la celelalte C5(si nu numai)exista acel "lag"intarzierea aceea la acceleratie...in momentul in care apesi pt o accelerare puternica masina are o mica intarziere dupa care se dezlantuie :twisted:

am inteles ca prin schimbarea radiatorului sau prin adaugarea unui intercular mai mare se poate scapa de aceasta problea :?: :?: :?:

am inteles ca se poate modifica doar niste furtune care acum cica s-ar optura in momentul in care accelerez mai tare...si prin schimbarea lor ar rezulta o scadere a acestei narzieri...

mentionez ca nu ma intereseaza sa capat mai multa putere ci doar sa scap de aceasta intarziere...oarecum enervanta

Scris: Mar 12-Iun-2007 10:35
de nicum
Ceea ce povestesti tu se cheama turbo-lag si e ceva specific motoarelor turbo. Nu ai cum sa scapi, se poate doar atenua. Unele masini au 2 turbine secventiale, pentru a anula aproape complet chestia asta.
Nu stiu despre ce radiator vorbesti, dar un intercooler iti da doar putere mai multa (intra mai mult aer in admisie). E posibil ca un intercooler mai mare sa iti creasca si lag-ul pt ca va dura mai mult sa se mareasca presiunea in admisie.
In ce sens se "modifica" furtunele alea? :shock:
Faptul ca te deranjeaza aceasta intirziere e o dovada ca mergi (mult) subturat. Daca ai tine motorul in jur de 2000 de ture, nu ai mai avea aceasta problema.
Nu mai apleca urechea la tot felul de povesti care ti le spun diversi vinzatori.
In cazul tau particular, lagul mai poate proveni si de la cutia automata, care poate avea nevoie de ceva timp pina sa se prinda ca vrei sa accelerezi.

Scris: Mar 12-Iun-2007 12:58
de bezz
corect, aceeasi problema cu un tdi 2,5 v6 tiptronic, lagg combinat turbina+cutie, sesizabil :evil: .
ps si cu chip tuning

Scris: Mie 13-Iun-2007 11:35
de kata
sper ca la motoarele turbo pe benzina nu i la fel! :evil:

Scris: Mie 13-Iun-2007 11:47
de eugenro2001
Orice motor cu turbina are problema asta. Petru rezolvarea ai s-au facut motoarele biturbo si cele cu geometrie variabila.

Scris: Mie 13-Iun-2007 11:52
de Matrixu
kata scrie:sper ca la motoarele turbo pe benzina nu i la fel! :evil:


Am mers luni cu o astra 2 usi cu motorul tau...Racheta frate :lol: .. NU prea am simtit cine stie ce lag..Bine, nici n-am tinut-o sub 3000 ture..

Scris: Mie 13-Iun-2007 13:06
de nicum
kata scrie:sper ca la motoarele turbo pe benzina nu i la fel! :evil:


Am zis ca e la toate motoarele turbo, mai mult sau mai putin... dar cum tu o sa conduci doar peste 4000, nu ai de ce sa-ti faci griji. :twisted:

Scris: Joi 14-Iun-2007 15:35
de tyyy84
intradevar la turatii mari nu se simte absolut deloc...problema este ca mergand pe automat se schimba ea cand vrea si plus de asta daca as merge turat as ajunge cu consumul la 15 %...momentan o stapanesc la 9-10

Scris: Joi 14-Iun-2007 15:39
de Matrixu
Cat de neturat mergi? Ca sa nu zic subturat?
Vezi ca motorul ala de 2.2 e destul de pretentios..