Merita chip tunning-ul sau nu ??

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

saxo
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 24-Aug-2004 07:36

Mesajde saxo » Mie 30-Noi-2005 13:51

Se modifica toti parametrii, inclusiv cantitatea de benzina in limita lambda admisibil.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 30-Noi-2005 14:46

In regim normal lambda este 1 (acest raport nu are sens sa il modifici) In regim de putere maxima sau la acceleratii amestecul este oricum mai bogat.Are sens o modificare a hartii injectiei si aprinderii numai daca se asociaza alte modificari (la admisie, distributie etc.)

saxo
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 24-Aug-2004 07:36

Mesajde saxo » Mie 30-Noi-2005 14:57

Deja vrei sa tin un curs de motoare termice, si sincer nu-i locul pe forum.
Daca vii la vreo intilnire a forumului putem povesti mai multe.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 30-Noi-2005 15:06

Deja vrei sa tin un curs de motoare termice, si sincer nu-i locul pe forum.
De ce sa nu fie locul? Chiar te rog.

saxo
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 24-Aug-2004 07:36

Mesajde saxo » Mie 30-Noi-2005 15:16

Cel mai indicat ar fi sa iei un curs de la o facultate si in timpul liber sa-l studiezi.
In citiva ani poate vei intelege multe lucruri...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 30-Noi-2005 15:51

Saxo se pare ca nimeni nu prea iti intra in voie. Daca tot ai atitudinea asta de atotstiutor atat in practica cat si teorie de ce nu iti expui cunostiintele pana la capat.
Sau noi trebuie doar sa ne vedem de treburile noastre, daca nu suntem la nivelul tau de cunostiinte?

Mie imi zici ca dezinformez lumea, ca nu am vorbit cu X de la Dimsport, pe Sorin il trimiti la facultate, sunt curios celorlalti ce le recomanzi.

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mie 30-Noi-2005 16:42

saxo nu inteleg de ce atitudinea asta de superioritate.
Nu mi se pare ca ce a intrebat sorin. s-ar inscrie la capitolul "tema de acasa".
Cred ca forumul este un loc de a schimba idei, a pune intrebari si a impartasi experienta. Nu este normal sa trimiti forumistii la gara, pardon, la facultate.

As dori daca se poate sa se insiste mai mult asupra procedurii de chip tuning, in special pe un caz "special" adica pe un C4.
Poate nu o fi nimic special in chip tuning-ul la un C4, dar eu totusi as vrea sa stiu care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a chipui un motor pe benzina.

Nu stiu cum sunt altii, dar atunci cand vrei sa iti faci chip tuning, cred ca este bine sa te interesezi amanuntit inainte. Ca doar nu le dai masina la baieti, e 12 fara 10, la 3 fix vin sa o iau gata tunata. Vreau sa stiu care sunt pasii care se fac, cu lux de amanunte. Si sa mi se explice si mie exact despre ce este vorba. Ca doar este masina mea!!!!

Stiu si eu ca chip tuning-ul se face prin modificarea hartii de injectie. Ca se schimba fizic chip-ul sau se suprascrie alta harta peste harta din chip-ul existent iar stiu, dar as vrea sa stiu detaliile. Cand asa si cand asa, si la ce masini asa si la care asa.
Harta aia cum se modifica? Se pune pur si simplu o harta tunata in locul celei vechi, si operatia asta se aplica pentru "n" masini identice, sau se pleaca de la harta deja existenta care se "imbunatateste"?

Ca tot sunt nestiutor in masini, imi explica si mie cineva cum este cu graficele alea de cuplu? Am vazut multe teorii pe net, si nici una nu m-a convins. De fiecare data cand un meserias punea o teorie care ziceam ca e valabila, venea alt meserias si o demonta.

P.S. Si nu ma trimiteti la facultate ca am deja 2 si sunt satul de atata carte. :evil:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 30-Noi-2005 17:56

Arise da un mail la DImsport sau la Aspad, si iti vor explica baietii exact ce vrei sa stii cu lux de amanunte.Sau poate exista si pe forum cineva care sa aiba habar de toate detaliile astea.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 30-Noi-2005 18:21

eu ii dau dreptate lui saxo. :wink:

...otimizarea softului trebuie sa se simta....insa nu la ralanti!!! :wink:
Aia care-si fac chiptuning asteapta ceva mai mult de la masina in conditii extreme, nu la schimbat vitezele la 2000 ture!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 30-Noi-2005 19:32

saxo scrie:Parerea personala vis-a-vis de un lucru necunoscut e una, si a afirma ca "NU MERITA" e cu totul altceva.
Hai sa nu facem aprecieri decit in urma unei experiente "personale".
Eu unul nu am vazut nicaieri esperienta asta personala si nici o explicatie bine documentata.
Oamenii te-au intrebat ce sta la baza punctului tau de vedere.Din raspuns tragem concluzia ca un curs de la o facultate, citit in timpul liber si inteles abia dupa ceva ani.
Incearca sa explici oamenilor daca sti ceva...demonstreaza-ne "superioritatea" :)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 30-Noi-2005 23:48

kata scrie:eu ii dau dreptate lui saxo. :wink:

...otimizarea softului trebuie sa se simta....insa nu la ralanti!!! :wink:
Aia care-si fac chiptuning asteapta ceva mai mult de la masina in conditii extreme, nu la schimbat vitezele la 2000 ture!


Daca ai de gand sa te apuci de liniute da merita, o sa fi mai in fata cu un sfert de masina, altfel eu zic sunt niste bani aruncati.Dupa 2 masini chipuite m-am convins ce si cum.
Oricum daca ai de gand sa iti faci du-te la Dimsport.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 01-Dec-2005 10:41

merci de sfat matrixule, cred ca acolo o sa ma si duc, da sa-mi vina naiba toba aia odata! :evil:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 01-Dec-2005 14:13

Tare sunt curios cum o sa se auda, eu zic ca dupa 4000 o sa o cam auzi, dar ramane de vazut.
Ti-ai luat si ornament final, sau vine toba direct cu ornament?

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 01-Dec-2005 15:13


Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 01-Dec-2005 15:18

Wählen Sie eine Kategorie aus dem REMUS Online Produktkatalog, die entsprechende Marke, ein Modell und eine Motorisierung, um Informationen ßber das gewßnschte Produkt zu erhalten

Asta zice, la linkul tau, pune o poza daca ai chef.


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187760
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos