Pagina 1 din 1

toba sport

Scris: Joi 06-Sep-2007 20:38
de barracuda
am si eu o nedumerire care ii avantajul inlocuirii tobei de mijloc cu teava iar toba finala sa o inlocuiesc cu una sport si vreau sa stiu daca am vreun avantaj in afara faptului k va suna mai puternic si care sunt si dezavantajele.va multumesc pt intelegere

Scris: Vin 07-Sep-2007 08:28
de razzwan
singura diferenta o sa fie sunetul...

Scris: Vin 07-Sep-2007 10:29
de cit_a
sunetul e a mai mare diferenta , mai un mic dezavantaj :shock: in habitaclul masini o sa ai un zgomot cu mult mai mare , dupa un timp chiar o sa te deranjeze m muzica la volum mic nu o sa mai asculti , sotia o sa stie cand vii acasa , vecinii , etc ..... :lol:

Scris: Vin 07-Sep-2007 14:36
de nicum
Daca evacuarea e mai usoara, o sa-ti creasca si consumul. Daca ai masina cu sonda/sonde lambda, trebuiesc pacalite si alea.

Scris: Vin 07-Sep-2007 15:26
de XENON
daca ai plymouth barracuda ca in semnatura, eventual cu un V8 HEMI de 6100cm3, o sa iti creasca puterea cu 2-3 cai :lol: . daca nu, iti creste altceva...(consumul, nu te gandi la prostii :!: )

Scris: Mar 16-Oct-2007 17:01
de skynet
XENON scrie:daca ai plymouth barracuda ca in semnatura, eventual cu un V8 HEMI de 6100cm3, o sa iti creasca puterea cu 2-3 cai :lol: . daca nu, iti creste altceva...(consumul, nu te gandi la prostii :!: )


motorul ala nu merge fara evacuare din inox :wink:

Scris: Mar 16-Oct-2007 21:56
de mbc
crezi? merge si cu evacuare din cel mai aiurea metal numai sa fie forma si volumul necesar.

Scris: Vin 19-Oct-2007 18:09
de skynet
merge, normal...dar nu la capacitatea maxima
XENON : La motoarele turbo, o evacuare din inox da mai multi cp decat la un aspirat

Scris: Vin 19-Oct-2007 18:39
de XENON
din cuvantul "barracuda", de unde ti-ai dat seama ca e vorba de un motor turbo?

Scris: Vin 19-Oct-2007 19:15
de skynet
scuze...ns dc ti-am citat numele :lol: creca de la mahmureala :P. ma refeream in general...