ma intrebam in una din zilele astea daca as putea face un tuning la motor, in special sa pun o turbina, dar dupaia mam gandit ca de motor 1,4benzina turbo nu prea am auzit si daca ar exista ce performante in plus as avea pe langa cei 75 de cai pe care ii am?
chair nu stiu de unde sa incep sa caut ceva informatii,
mi-ar fi de folos orice informatie, in special despre: cat de mari modificari trebuie facute, ce implica cumparat, cat costa, daca se merita, riscuri, consum
PS:m-am gandit ca mi se merita sa ma chinui sa fac ceva doar daca ajung cel putin la 90-100 cai
motor 1,4 turbo???
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
reno 5, o masina a anilor 80, avea motor 1.4 turbo de 112 caluti. cu putin tuning se ducea de voie la 130-140, si tragea incredibil de bine.
acum, este la golf motorul 1.4 tsi sau cum se numeste, care este foarte smecher. de existat exista, dar, ca sa faci tu o conversie la turbo din aspirat... ai mult de munca si nu stiu ce va iesi. ai nevoie de electronica, motor decomprimat, poate si alte pistoane, si multe multe acareturi. daca faci un calcul, ajungi la concluzia ca... nu prea merita. totusi, daca chiar doresti sa faci, se poate face.
sunt si motoare turbo benzina chiar mai mici: cel de la smart for two (6-700cmc), cel de la suzuki swift sau daihatsu charade de 1000 cmc
acum, este la golf motorul 1.4 tsi sau cum se numeste, care este foarte smecher. de existat exista, dar, ca sa faci tu o conversie la turbo din aspirat... ai mult de munca si nu stiu ce va iesi. ai nevoie de electronica, motor decomprimat, poate si alte pistoane, si multe multe acareturi. daca faci un calcul, ajungi la concluzia ca... nu prea merita. totusi, daca chiar doresti sa faci, se poate face.
sunt si motoare turbo benzina chiar mai mici: cel de la smart for two (6-700cmc), cel de la suzuki swift sau daihatsu charade de 1000 cmc
mbc scrie:tip: pune un hdi de 2.0 110 cai pe xsara. Nu o sa fie 140 de cp dar o sa mearga MULT mai bine decat un motor turbo benzina de 140. plus ca cred ca iesi mai ieftin.
ar fi o solutie, dar asta inseama sa schimb aproape tot ce este pe masina deja ...de la computer de bord pana la toba de esapament, injectie, sa nu mai vb de omologare dupaia...
ma gandeam la turbina pt ca in cazul asta ramane masina cu ce e pe ea, doar ca schimb cateva piese ce sunt mai slabe
am mai auzit o ideee in legatura cu 8- 16 valve, dar nu prea aminteles. se poate trece pe 16 valve schimband chiuloasa?? e posibl ca asta sa aduca putere mai multa fara batai mari de cap sau si asta implica schimbarea parametrilor computerului
xsara88vts scrie:Incearca aici: http://www.dp-engineering.nl/EN/product ... _compo.php
situl e super ...si e exact ce-mi trebuie, dar daca ma uit la pret imi vine sa-mi dau cu pumnii in cap, nu exista o cale de mijloc? nu se pot lua piesele care sunt acolo si de la o firma de dezmembrari?
mbc scrie:ma baieti... care ii farmecul ca auziti sunetul ala divin daca dupa cativa km ramaneti fara benzina?Sa nu uitam ca un benzinar de 2 litri nu are vana unui td de 2 litri
nu ma intereseaza consumul masini , stratul cu grija consumului de benzina dauneaza grav sanatatii ; placerea condusului unde este daca stai cu privirea lipita de consumul instant ?
daca e tot vorba de motoare puternice la 2l exemplu poate fi volvo s40/v40 cu motorul t4 care are 200 cai biturbo si modelul nu e nou de loc
revenind la subiect m-am interesat daca trebuie sa aduc modificari enorme daca ii pun turbo si pana acum nimeni nu mia zs de schimbatul pistoanelor sau a bielelor, adaugat de electronica etc ...doar de o galerie de evacuare pe care sa fie montat turbo
am inteles ca e destua ca are sonda landa si isi calculeaza singur necesarul de benzina
mai ramane sa vad ce consum o sa am in plus
revenind la subiect m-am interesat daca trebuie sa aduc modificari enorme daca ii pun turbo si pana acum nimeni nu mia zs de schimbatul pistoanelor sau a bielelor, adaugat de electronica etc ...doar de o galerie de evacuare pe care sa fie montat turbo
am inteles ca e destua ca are sonda landa si isi calculeaza singur necesarul de benzina
mai ramane sa vad ce consum o sa am in plus
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu