Filtru polen a.c.

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Filtru polen a.c.

Mesajde cbx » Lun 28-Mai-2007 17:42

Imagine
am promis ,am realizat

Avatar utilizator
mariuss
pasionat
Mesaje: 369
Membru din: Lun 19-Dec-2005 18:49
Localitate: Slatina,Olt

Mesajde mariuss » Lun 28-Mai-2007 17:57

http://img58.imageshack.us/img58/5025/dsc00637fd6.jpg

Asa arata al meu inainte de curatare.

LE: Am pus mana pe o documentatie in format pdf pentru saxo,xsara, picasso si berlingo.

Cine doreste ,sa ma contacteze pe messanger :idea:
ID Mariuss_sl
^
^

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Lun 28-Mai-2007 22:18

merci petey
sper sa-l desfac maine
Cosmin
high energy music expression

Bogdan Lazar
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
Localitate: Bucuresti

Salut

Mesajde Bogdan Lazar » Dum 03-Iun-2007 21:10

E normal ca la relanti sa nu bage de loc aer rece? Tocmai ce am schimbat filtru polen tocmai ca ma gandeam ca asta e cauza....
Merci

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Dum 03-Iun-2007 21:22

oarecum, da, este normal sa nu bage rece (la capacitate maxima) in ralanti. Compresorul are nevoie de minim 1500 ture ca sa poata face fata. Acum, nu este normal sa nu bage deloc rece...asta poate denota o usoara uzura a compresorului, sau o lipsa de freon in instalatie. Mai coneaza si fulia, intinderea curelei, ambreiajul compresorului ( care poate fi uzat si se decupleaza in turatii joase) .

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 17-Noi-2008 14:38

Am schimbat si eu filtrul de polen. Am luat unu facut in austria (Lak) de la augsburg, cu carbon activ (dar probabil ca toate au), destul de ieftin, iar pe interior avea si desen pas cu pas despre cum sa il schimbi. la mine cred ca a durat vro 5minute. Ca sa fie mai usor ar fi bine o cheie in stea pt desfacut surubelele de la tabiterie, dar cred ca merge si cu mana sau cu un patent finut.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 03-Iun-2009 06:36

Au trecut 15000km si l-am schimbat iar. Clar acuma ventilatorul baga mai cu putere, semn ca cel vechi erea destul de infundat, fapt pentru care a ajuns la concluzia ca un filtru cu carbon activ folosit in Bucuresti ar trebui schimbat mai des sau macar curatat sa zicem pe la 7000km. Ma gandesc ca poate filtre imbacsite produc si problemele la ventilator despre care s-a discutat f mult pe forum.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu