cine are xsara (nou), cum se comporta, daca sunt probleme
Moderator: Echipa Tehnica
cine are xsara (nou), cum se comporta, daca sunt probleme
Vreau sa-mi cumpar Xsara; iar sotul meu spune ca nu ete foarte buna. Va rog sa-mi aduce-ti argumente, sa cumpar aceasta masina. Mie imi place cum arata. Multumesc.
Sunt convins ca sotul tau vrea o masina germana. Nu vreau sa intru in polemici inutile, dar asta e situatia in Romania. Cei mai multi sunt luati de val si la noi VALUL se cheama VW si Opel. Te rog sa-l iei de mana pe sotul tau si sa mergeti intr-un showroom atat Citroen cat si la concurenta si sa nu va multumiti doar cu privitul din afara. Majoritatea firmelor iti faciliteaza si un drivetest. Deasemenea, luati in calcul si optiunile pe care le are masina (ABS, EBD, ESP, AIRBAG, inchidere centralizata, etc., etc.) in dotarea standard, mai precis, o comparatie dotari/pret.
Acum in legatura cu masina aleasa de tine. Eu am Citroen Xsara 2 (model 2001-2002). Pot sa spun ca a fost "dragoste la prima vedere" si, dupa doi ani, inca nu m-a dezamagit. Bineinteles, au existat cateva mici probleme (subliniez mici), dar masina perfecta inca nu s-a inventat (vezi Volvo care tocmai au retras de pe piata 100.000 de ex. cu probleme la directie).
Daca te uiti pe forum la sectiunea Xsara, vei vedea si care au fost problemele.
Ca s-o scurtez, in 2 ani, in afara de benzina si lichid de spalat parbrizul nu i-am scimbat nimic. In prezent, am 30.000Km din care 75% facuti in BUCURESTI.
Daca te hotarasti pentru Xsara, sfatul meu este s-o respecti si te va respecta. Eu nu i-am pus decat benzina EURO3 de la MOL sau OMV, iar reviziile au fost facute la timp in Service-uri autorizate Citroen.
Am vazut acum 2 sapt. o Xsara 3 (probabil cum vrei sa-ti iei si tu) care avea teava de esapament deja neagra. In mod sigur, ca sa faca economie de bani proprietarul punea benzina de 95 si de la benzinarii dubioase. In asemenea cazuri, bineinteles ca apar si probleme (de care se tot leaga anticitroen-istii).
Daca mai doresti amanunte legate de cum se comporta pe drum sau alte subiecte, nu ezita sa ne contactezi. Acesta este scopul principal al Clubului si al Forumului: sa ne ajutam intre noi.
Acum in legatura cu masina aleasa de tine. Eu am Citroen Xsara 2 (model 2001-2002). Pot sa spun ca a fost "dragoste la prima vedere" si, dupa doi ani, inca nu m-a dezamagit. Bineinteles, au existat cateva mici probleme (subliniez mici), dar masina perfecta inca nu s-a inventat (vezi Volvo care tocmai au retras de pe piata 100.000 de ex. cu probleme la directie).
Daca te uiti pe forum la sectiunea Xsara, vei vedea si care au fost problemele.
Ca s-o scurtez, in 2 ani, in afara de benzina si lichid de spalat parbrizul nu i-am scimbat nimic. In prezent, am 30.000Km din care 75% facuti in BUCURESTI.
Daca te hotarasti pentru Xsara, sfatul meu este s-o respecti si te va respecta. Eu nu i-am pus decat benzina EURO3 de la MOL sau OMV, iar reviziile au fost facute la timp in Service-uri autorizate Citroen.
Am vazut acum 2 sapt. o Xsara 3 (probabil cum vrei sa-ti iei si tu) care avea teava de esapament deja neagra. In mod sigur, ca sa faca economie de bani proprietarul punea benzina de 95 si de la benzinarii dubioase. In asemenea cazuri, bineinteles ca apar si probleme (de care se tot leaga anticitroen-istii).
Daca mai doresti amanunte legate de cum se comporta pe drum sau alte subiecte, nu ezita sa ne contactezi. Acesta este scopul principal al Clubului si al Forumului: sa ne ajutam intre noi.
Am uitat sa precizez. Pana acum vreo luna, cand mi-a venit mintea la cap (nu am patit nimic, doar am avut o revelatie), eram un vitezist convins. Adica, in afara localitatilor nu mergeam cu mai putin de 150Km/h, deci masina a fost destul de solicitata. Ca si tinuta de drum, este suficient de sportiva, asa ca, daca esti genul de conducator cuminte, ai grija la pedale. Nu prea iti dai seama cand ai trecut de 60-70Km/h, iar franele te cam arunca in parbriz daca apesi mai tare pe ele.
Asa cum am mai spus, iti recomand un drivetest. Este cel mai concludent mod de a vedea daca-ti place o masina sau nu. In definitiv, tu stai inauntrul ei, nu afara ca sa-i admiri designul.
Asa cum am mai spus, iti recomand un drivetest. Este cel mai concludent mod de a vedea daca-ti place o masina sau nu. In definitiv, tu stai inauntrul ei, nu afara ca sa-i admiri designul.
Da, efectuarea drive-testului este una din cele mai concludente moduri de a alege o masina. Stabileste-ti un buget (daca banii sunt limitati) niste cerinte de la masina (echipari, look, spatiu interior, etc ...) fa o lista cu candidatele si ia-le pe rand la condus. Eu asa am ajuns dupa vreo teste cu vreo 6 masini la Xsara, si sincer sa fiu nu mi-am imaginat la inceput ca o sa-mi placa!
Ar fi o mica problema si anume ca pana luna trecuta Xsara a beneficiat de o oferta f. avantajoasa (un discount de 900 euro), oferta care din cate stiu s-a retras! Eu am prins-o
!
Ar fi o mica problema si anume ca pana luna trecuta Xsara a beneficiat de o oferta f. avantajoasa (un discount de 900 euro), oferta care din cate stiu s-a retras! Eu am prins-o

Am cazanu' meu Xsara din 2003 shi sunt extrem de fericit cu el. Pentru banii pe care i-am dat, mai bine nu se putea. Motoru' e de 1.6 16v 110 cp.
Nici o problema pana acum (30k km). Am fost pe cea mai inalta soshea din Austria la -31 de grade asta iarna. A mers perfect. Am lasat-o noaptea afara. Au inghetzat bocna ushile, clantzele, chiar shi gumele. O data ce am intrat in ea, n-am mai avut nici o treaba, a pornit "la sfert". Singura treaba era ca trebuia sa urle clima sa incalzeasca.
Fac anual cam 10k km afara. Am mers toata Germania blana cu 205km/h. In Romania cand scap pe Bucureshti-Piteshti din 200 nu o scot decat daca tre' sa franez in kuru' vreunui beveu care e crispat ca 320-u' lui tunat e flash-uit de un citroen
Concluzie: mashina merge ... shi merge bine.
Nici o problema pana acum (30k km). Am fost pe cea mai inalta soshea din Austria la -31 de grade asta iarna. A mers perfect. Am lasat-o noaptea afara. Au inghetzat bocna ushile, clantzele, chiar shi gumele. O data ce am intrat in ea, n-am mai avut nici o treaba, a pornit "la sfert". Singura treaba era ca trebuia sa urle clima sa incalzeasca.
Fac anual cam 10k km afara. Am mers toata Germania blana cu 205km/h. In Romania cand scap pe Bucureshti-Piteshti din 200 nu o scot decat daca tre' sa franez in kuru' vreunui beveu care e crispat ca 320-u' lui tunat e flash-uit de un citroen

Concluzie: mashina merge ... shi merge bine.
aaa ... sa nu uit. merge s-o incarci ca un camion. set-up-ul meu de iarna trecuta pentru 3k de km in 2 saptamani a fost: deasupra portbagaj cu 2 snowboard-uri shi o pereche de skiuri, portbagajul full-full, shi 4 inshi in mashina printre care un obez. Viteza de croaziera in Austria: 180-190. Mai mult nu ducea. Combustibilul folosit: Shell V-Power Racing 100+.
Sper sa ma ierte ... da' i-am cam scos sufletu' ...
Sper sa ma ierte ... da' i-am cam scos sufletu' ...
Ne bucuram mult ca-ti merge masina bine si iti dorim s-o folosesti ca mai mult timp, dar te rog sa fii mai atent cu cuvintele folosite. Vrem sa pastram acest forum in limitele bunului simt. Daca ai fi avut rabdare sa citesti cateva posturi ai fi vazut ca nimeni nu vorbeste vulgar. Exista pentru asta alte zeci de forumuri cu specific auto pe care poti sa te desfasori (desi cred ca iei ban si acolo).
Te asteptam cu noi impresii dar pe un ton mai civilizat.
Te asteptam cu noi impresii dar pe un ton mai civilizat.
io am rupt-o acum o luna, exact cand juca romania-germania. am plecat mai tare de la stop, aveam vreo 30 de km/h dar nu am fost atent ca dacia din fatza mea n-avea stopuri pe frana. cand am vazut, a fost prea tarziu: abs, ebd, n-a mai contat. am virat, am INTRAT SUB un seicento, l-am aruncat in sus, a cazut pe mine, mi-a facut varza capota + aripa + masca. dupa ce m-a stropshit pe mine, seicento s-a infipt intr-un cielo ... deh, nu m-am incurcat.
rezultat: xsara paguba de $3000, seicento indoita tzeava de eshapament (s-a rezolvat cu o ranga), cielo crapat bara spate.
rezultat: xsara paguba de $3000, seicento indoita tzeava de eshapament (s-a rezolvat cu o ranga), cielo crapat bara spate.
Maine dimineata la ora 9 merg la Champions pentru revizia de 30k.
Dupa amiaza va voi comunica rezultatul (mod de lucru, scoruri, probleme aparute la 30k).
Din pacate, sper sa nu fie adevarat sub nici o forma, am o vaga banuiala in legatura cu suspensia spate. Am luat ieri niste gropite un pic mai tare si mi-a cam zdranganit suspensia pe spate. Eu nu prea conduc masina (am alta de servici) si nu mai stiu daca facea asa si inainte, dar parca nu.
Dupa amiaza va voi comunica rezultatul (mod de lucru, scoruri, probleme aparute la 30k).
Din pacate, sper sa nu fie adevarat sub nici o forma, am o vaga banuiala in legatura cu suspensia spate. Am luat ieri niste gropite un pic mai tare si mi-a cam zdranganit suspensia pe spate. Eu nu prea conduc masina (am alta de servici) si nu mai stiu daca facea asa si inainte, dar parca nu.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats