am o dilema.am un X picasso 2 l turbo din 2001 si dupa marimea motorului ar trebui sa aiba sprint mai mare.am mai mers si cu alte masini cu motor mai mic si mergeau mult mai bine ca si al meu.eu stau intro zona montana si drumul are inclinatie destul de mare,dar in unele locuri nu pot urca cu a 3 dar cu alte masini urci usor cu a 3.
si acceleratia daca o calci pana in capat nu prinde asa bine ca si cand o calci la jumate in trepte mari de viteza.am senzatia ca sar ineca motorul cand o calc pana jos.de curand am schimbat filtrul de aer si nimic .
in schimb la drum drept merge.se porneste mai greu dar dupa aia nu am problema merge de numa.in sarcina insa imi pune problemele acestea
ce ar putea sa aiba, sau asa sunt ele?
xsara picasso 2l turbo lenesha?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 18
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 17:00
- Localitate: baia mare
probabil electrovana de la EGR sau de la turbina. nimic grav, dar trebuie tester ca sa poti izola defectul. acuma asta ar fi cea mai subtire varianta, mai poate fi vorba si de altele mai grave, dar vezi intii ce zice testerul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 18
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 17:00
- Localitate: baia mare
-
- just curious
- Mesaje: 18
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 17:00
- Localitate: baia mare
-
- pasionat
- Mesaje: 210
- Membru din: Dum 10-Feb-2008 07:51
- Localitate: Ploiesti
Poate nu e sport, dar este totusi un 2litri HDI si principalul sau atu este cuplul-adica avantaj mai ales in drumurile in panta. Pe autostrada ma iau multi dar pe pante mie mi se pare ca se misca excelent.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
ideea este sa intelegi ca sunt alte motoare mai mici care sunt mai puternice, vezi 1.6 hdi 110 tot de la citroen. Cuplul, cred ca il confuzi un pic. Cuplul (momentul fortei) este forta motorului. Cu alte cuvinte, cu cat ai mai mult cuplu, cu atat greutate pe care o poti duce este mai mare. Puterea este cea care conteaza la mersul cu viteza ridicata, acceleratie. Bineinteles, avand o putere mare si cuplu mic iar nu ok pentru ca scade mult din placerea de a conduce. Un motor de 1,9 disel aspirat are mult mai mare cuplu decat un motor de 1.4 benzina, dar sa nu uitam ca accelereaza la fel pana la 100km/h. Sa nu uitam ca un motor de 1.6 (ma refer la motoare de bx aici) are cuplu mai mic decat 1.9 d dar accelereaza mai rapid. Lucrurile se modifica radical cand masina este incarcata serios. Dieselul va fi avantajat de acea usurinta cu care se conduce si la acest nivel de incarcare, posibil ca dieselul sa fie cel mai rapid la accelerare dintre modelele prezentate.
Sper ca m-am exprimat cat de cat acceptabil sa iti faci o idee
Sper ca m-am exprimat cat de cat acceptabil sa iti faci o idee
"If in doubt, flat out!"
-
- just curious
- Mesaje: 18
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 17:00
- Localitate: baia mare
am inteles ca nu e masina sport dar cand vezi ca o masina mai inferiuara cum ar fi o dacie nova (ex) trage mai bine in rampa pe lanaga un picasso ce mai poti sa zici?ori nu merge bine masina ori asa prost sa traga mototrul?
repet nu am probleme cu el totul e nou schimbat pe el si a fost rulata numai afara si e foarte ingrijita masina.am luato de la primul proprietar,eu sunt al doilea.
dupa ce treci de 80 90 km/h merge excelent ,trage calumea si o ia mai repede.insa in rampa cu a 3 face urat
repet nu am probleme cu el totul e nou schimbat pe el si a fost rulata numai afara si e foarte ingrijita masina.am luato de la primul proprietar,eu sunt al doilea.
dupa ce treci de 80 90 km/h merge excelent ,trage calumea si o ia mai repede.insa in rampa cu a 3 face urat
da ia stai putin, ce viteza ai tu in rampa cind nu trage cu a 3-a? ca daca ai 30 la ora se cam explica
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- just curious
- Mesaje: 18
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 17:00
- Localitate: baia mare
Citez: Lucrurile se modifica radical cand masina este incarcata serios. Dieselul va fi avantajat de acea usurinta cu care se conduce si la acest nivel de incarcare, posibil ca dieselul sa fie cel mai rapid la accelerare dintre modelele prezentate.
Pai da, sunt de acord cu tine
, si cand mergi pe un drum in panta, nu este ca atunci cand ai merge pe un drum drept, dar incarcat cu mai multa greutate?
Pai da, sunt de acord cu tine

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
bogdan78 scrie:Citez: Lucrurile se modifica radical cand masina este incarcata serios. Dieselul va fi avantajat de acea usurinta cu care se conduce si la acest nivel de incarcare, posibil ca dieselul sa fie cel mai rapid la accelerare dintre modelele prezentate.
Pai da, sunt de acord cu tine, si cand mergi pe un drum in panta, nu este ca atunci cand ai merge pe un drum drept, dar incarcat cu mai multa greutate?
buna intrebare. nu stiu. pe de o parte ar putea, pe de alta parte, poti sa lasi o masina incarcata cat vrei pe drum drept ca nu o ia in jos. in panta sau in rampa e altceva. Probabil ca nu e.
Masina ta: 14.5s 0 la 100
Dacia nova cu motor renault: 12 s 0 la 100.
Daca datele sunt corecte, mi se pare destul de evidenta treaba. Auzi, daca vroiai accelerare calumea, de ce nu ti-ai luat un xsara vts? sau picasso-ul cu motor de 2.0 benzina. face suta in 10.7 secunde.
"If in doubt, flat out!"
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO