o intrebare despre baterie

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Hakan
pasionat
Mesaje: 130
Membru din: Mar 06-Mai-2008 19:11
Localitate: campina

o intrebare despre baterie

Mesajde Hakan » Mar 26-Ian-2010 13:06

Imi poate spune cineva daca depunerea de "oxizi" la borne/borna e de fapt vreun simptom ceva de tipul baterie pe
duca, incarcare prea mult sau prea putin ,etc
Multumesc

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mar 26-Ian-2010 13:37

E posibil sa nu functioneze bine releul de incarcare al alternatorului, daca incarca prea mult acidul din baterie degaja gaze care sunt corozive si acestea in combinatie cu umezeala din aer duc la formarea depozitelor de oxizi de la bornele bateriei. Curata bine bornele cu o perie de sarma apoi spala bine cu apa bornele bateriei si apoi le desfaci si faci doua rondele dintr-o bucata de mocheta uzata cu sectiunea mai mare decat suprafata bornelor apoi cu o preducea faci o gaura in centru in asa fel sa le poti baga pe + si - bateriei , montezi bornele la loc apoi le ungi bine cu ulei de motor. In acest fel nu o sa mai oxideze bornele deloc.
MESERIAS

Hakan
pasionat
Mesaje: 130
Membru din: Mar 06-Mai-2008 19:11
Localitate: campina

Mesajde Hakan » Mar 26-Ian-2010 14:05

Sa inteleg ca rondelele de mocheta intra ca niste saibe pe borne, pana fac contact cu carcasa bateriei?
In principiu incarca prea mult alternatorul...
Nu ma deranjeaza prezenta "oxizilor" decat daca ea constituie un simptom/defect

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mie 27-Ian-2010 07:57

Da exact ca niste saibe.
MESERIAS

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Vin 29-Ian-2010 21:38

In locul uleiului de motor eu as recomanda niste vasilina neutra pe baza de calciu.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 30-Ian-2010 15:36

Adevarat cu vaselina neutra dar iti spun din experienta ca merge la fel de bine si cu ulei sau cu WD 40
MESERIAS


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu