Inlocuire bujii & resetare
Moderator: Echipa Tehnica
Inlocuire bujii & resetare
Salut. Am doua probleme si va rog sa ma ajutati. Prima ar fi ca , dupa ploaia de la inceputul saptamanii, mi-a aparut pe display ,,Battery charge fault'' si s-a aprins in bord becul cu bateria. Am controlat tensiunile, 12.3V nepornit, 14,3V cu motorul pornit si cu , si fara consumatori porniti, porneste, merge bine, dar nu se stinge becul si tot imi da mesajul dupa pornire. Cum as putea reseta ?
A doua problema ar fi : cum ajung la bujii sa le pot schimba ? Multumesc anticipat pentru sfaturi si idei pentru rezolvarea problemelor.
A doua problema ar fi : cum ajung la bujii sa le pot schimba ? Multumesc anticipat pentru sfaturi si idei pentru rezolvarea problemelor.
Salutare,
tensiunile pe care le ai masurat sunt in regula, bateria se incarca. Cum sa scoti eroarea... nu stiu altfel decat sa o pui pe tester...
La faza cu bujiile, deschizi capota, desfaci capacul din plastic cu sigla citroen de pe motor (6 suruburi),deconectezi si scoti bobina de inductie care este prinsa in 4 suruburi, si o sa vezi capetele bujiilor. cu o cheie speciala hex 16 le demontezi cu motorul rece si le montezi pe cele noi tot cu motorul rece.
cel mai probabil o sa gasesti bujii bosch fr8seo, asta am gasit eu pe xsara mea din 2004. eu le am schimbat pe la 68000 prima data... aratau groaznic. am pus beru z-184, 23 de lei bucata.
Am vazut ca ai manuale pt xsara 2 benzina 1,6 i 16 v 80kw, te rog daca poti sa mi trimiti la adresa hosminus@yahoo.com toata documentatia care o ai pt masina mea, pls
mersi anticipat
tensiunile pe care le ai masurat sunt in regula, bateria se incarca. Cum sa scoti eroarea... nu stiu altfel decat sa o pui pe tester...
La faza cu bujiile, deschizi capota, desfaci capacul din plastic cu sigla citroen de pe motor (6 suruburi),deconectezi si scoti bobina de inductie care este prinsa in 4 suruburi, si o sa vezi capetele bujiilor. cu o cheie speciala hex 16 le demontezi cu motorul rece si le montezi pe cele noi tot cu motorul rece.
cel mai probabil o sa gasesti bujii bosch fr8seo, asta am gasit eu pe xsara mea din 2004. eu le am schimbat pe la 68000 prima data... aratau groaznic. am pus beru z-184, 23 de lei bucata.
Am vazut ca ai manuale pt xsara 2 benzina 1,6 i 16 v 80kw, te rog daca poti sa mi trimiti la adresa hosminus@yahoo.com toata documentatia care o ai pt masina mea, pls
mersi anticipat
cosmin
Ti-am trimis manualul, sper sa-ti fie de folos.[/quote]
Salut. Mi-am luat si eu o xsara 1.4 din 2003 55kw de cateva luni si am si eu ceva probleme. Poti te rog sa imi trimiti si mie manualul te rog? Chiar daca nu e pt. ce am eu, ma gandesc ca multe lucruri sunt la fel. adresa mea: mbonches@yahoo.com. Multumesc.
Salut. Mi-am luat si eu o xsara 1.4 din 2003 55kw de cateva luni si am si eu ceva probleme. Poti te rog sa imi trimiti si mie manualul te rog? Chiar daca nu e pt. ce am eu, ma gandesc ca multe lucruri sunt la fel. adresa mea: mbonches@yahoo.com. Multumesc.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Inlocuire bujii & resetare
@71-CRY - Cu schimbul bujiilor ,las-o pe seama unui specialist (service)... risti sa distrugi bobinele de inductie la extragere . Cu resetarea poti incerca cu scoaterea bornei plus pt. aprox. 5 minute .Bujiile NKG -f.bune
Salut. Mi-am luat si eu o xsara 1.4 din 2003 55kw de cateva luni si am si eu ceva probleme. Poti te rog sa imi trimiti si mie manualul te rog? Chiar daca nu e pt. ce am eu, ma gandesc ca multe lucruri sunt la fel. adresa mea: mbonches@yahoo.com. Multumesc.[/quote]
Ti-am trimis manualul. Poate te ajuta, desi cred ca sunt multe deosebiri intre 1,4 si 1,6 16V. Vezi tu cate asemanari exista.
Toro, stiu ca sunt bune si nu au fost nici scumpe, cam 30 ron bucata, am avut pe Oltcit un set, am mers 50.000Km si l-am dat tot cu ele.
Nu stiu daca pentru schimbat bujii trebuie sa merg la service. Sunt sofer de aproape 30 de ani totusi, si n-am stat doar la volan.
Ti-am trimis manualul. Poate te ajuta, desi cred ca sunt multe deosebiri intre 1,4 si 1,6 16V. Vezi tu cate asemanari exista.
Toro, stiu ca sunt bune si nu au fost nici scumpe, cam 30 ron bucata, am avut pe Oltcit un set, am mers 50.000Km si l-am dat tot cu ele.
Nu stiu daca pentru schimbat bujii trebuie sa merg la service. Sunt sofer de aproape 30 de ani totusi, si n-am stat doar la volan.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Inlocuire bujii & resetare
@ 71-CRY (cum ajung la bujii sa le pot schimba ? ) - aceasta a fost intrebarea pusa de tine !!! si atunci de ce mai ceri parerea altora daca zici ca sti ?
Re: Inlocuire bujii & resetare
toro scrie:@ 71-CRY (cum ajung la bujii sa le pot schimba ? ) - aceasta a fost intrebarea pusa de tine !!! si atunci de ce mai ceri parerea altora daca zici ca sti ?
Am intrebat cum ajung la bujii in speranta ca unul din colegi imi va spune, sa nu stau sa bajbai pe acolo. Dar chiar asa neindemanatic incat sa stric ceva, n-as zice ca sunt. Multumesc de sfaturi, tuturor.
Re: Inlocuire bujii & resetare
71-CRY scrie:mi-a aparut pe display ,,Battery charge fault'' si s-a aprins in bord becul cu bateria. Am controlat tensiunile, 12.3V nepornit, 14,3V cu motorul pornit si cu , si fara consumatori porniti, porneste, merge bine, dar nu se stinge becul si tot imi da mesajul dupa pornire. Cum as putea reseta ?
salut, problema identica si la mine .. am fost cu ea pe tester si a dat mesaj de genu "eroare alimentare accesorii" ... mi-a sters eroare, toate bune timp de 3 zile dupa care a aparut din nou ,,battery charge fault'' .. am revenit la ei, dupa cateva idei schimbate intre ei, au ajuns la concluzia k e de la baterie (scade tensiunea foarte mult la pornire si inregistreaza bsi-ul eroarea) ... schimbat baterie (noroc k am avut de unde face rost) am fost azi la ei sa stearga eroarea din nou ... acu pe seara ghici ce? ,,battery charge fault''
saptamana viitoare merg la unu care se ocupa cu electromotoare (recomandat de cineva) si revin cu problema (asta dak o gaseste si ala)
cum spunea un text... nici in mama sa nu ai incredere! asa si cu astia cu cureaua, daca zic 10 ani sau 120k km, mai bine o schimbi mai repede si mergi linistit
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu