Buna ziua,
Am o mare dilema in reconditionarea puntii spare pt o xsara 2002 ,1.4 benzina, am tot citit, am tot sunat la service-urri fiecare isi lauda marfa, cum credeti ca este mai bine o reconditionare cu bucsii si montare de gresoare pt vaselina 1000 ron sau o reconditionare gen :
"REPARATIE PUNTE STANDARD -RECTIFICARE AXE + 2 SETURI DE RULMENTI SIMPLI = 990 RON (GARANTIE 6 LUNI)"
"REPARATIE PUNTE DUBLU -RECTIFICARE AXE + RECTIFICARE BRATE + 8 SETURI DE RULMENTI INT+EXT =1250 RON"- anuntul oficial dp site de la serviceul de langa liceul 8 Bucuresti.
Ma poate sfatuii cineva care este metoda mai buna si mai durabila.
Va multumesc anticipat.
Reconditionare punte cu 8 seturi de rulmenti vs reconditiona
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 236
- Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
- Localitate: bucuresti
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo