rezista xsara la 400nm???
Moderator: Echipa Tehnica
rezista xsara la 400nm???
am o xsara hdi 90 si peste cateva luni(3-4)as vrea sa ii aduc o modificare majora:turbina+injectoare+pompa motorina(daca e cazul)+intercooler+soft+suspensie sport+bucse sport. Cu aceste modificari se pare ca poate ajunge undeva la 170-190 cai si un cuplu de 400nm.Ce eram curios sa va intreb si pe voi este daca rezista transmisia si motorul la o asemenea solicitare.Nu stiu sigur daca transmisia si motorul sunt identice cu cele de pe hdi-ul de 110 pt ca daca sunt, cea de 110 cu resoftare ajunge undeva la 140 cai si de aici rezulta ca si a mea va rezista cu siguranta la ~140-150cai.deci sunt identice transmisia si motorul(ma refer la tot in afara de turbina injectoare soft) celor doua masini?? Urmatorul lucru la care ma gandesc este daca se potriveste cutia de C4 2.0HDI pe xsara HDI pt ca aia SIGUR rezista:D
ma gandeam sa adresez o intrebare si celor de la Citroen Sport dar nu le stiu mailu...sper sa il aflu pana la urma.astept parerile voastre
ma gandeam sa adresez o intrebare si celor de la Citroen Sport dar nu le stiu mailu...sper sa il aflu pana la urma.astept parerile voastre
Au fost TDi-uri de 90 de cai care au fost duse in peste 200! Intra pe 4Tuning sa vezi ca se poate!
Despre Xsara nu stiu ce sa zic... Intra pe forumuri de afara, dedicate Xsara, ca sunt tipi care si-au facut-o sigur! Vorba aia, am vazut si c4 Turbo 1.6!
OBLIGATORIU schimbat si ambreiajul... Franele nu sunt un 'must have' , dar se vor ovaliza discurile, si exista posibilitatea sa ti se sparga placutele, ceea ce inseamna moarte sigura! Gandeste-te ca una e sa suporte 200nM si alta 400nM!
Despre Xsara nu stiu ce sa zic... Intra pe forumuri de afara, dedicate Xsara, ca sunt tipi care si-au facut-o sigur! Vorba aia, am vazut si c4 Turbo 1.6!

OBLIGATORIU schimbat si ambreiajul... Franele nu sunt un 'must have' , dar se vor ovaliza discurile, si exista posibilitatea sa ti se sparga placutele, ceea ce inseamna moarte sigura! Gandeste-te ca una e sa suporte 200nM si alta 400nM!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
pai tocmai ca stiu si eu ca au fost facute golfuri de 90 la peste 200... dar am vrut sa am siguranta ca nu stric ceva. M-am uitat pe un forum de afara si nu am vazut nimik modificat la xsara hdi , adik am vazut decat chip... Si sincer cred ca daca a rezistat transmisia si motorul la un golf nu vad de ce nu ar rezista si la xsara.Tocmai deasta am postat aici pt ca sigur sunt baieti mult mai priceputi ca mine. spune-mi si mie cate ceva despre c4 1.6 turbo ca sunt curios, sau daca ai mai multe detalii despre el... poze nush.. fa un nou thread.
deci imi poate spune cineva de la cine sau cum pot afla daca motorul(pistoanele etc.) si tranmisia rezista la o asemenea solicitare(exculs varianta:incearca si ai sa vezi:)) ) sau macar sa stiu la ce putere maxim sa o urc pt a fii in siguranta.
deci imi poate spune cineva de la cine sau cum pot afla daca motorul(pistoanele etc.) si tranmisia rezista la o asemenea solicitare(exculs varianta:incearca si ai sa vezi:)) ) sau macar sa stiu la ce putere maxim sa o urc pt a fii in siguranta.
Diferenta este ca Golful e nemtesc!
Xsara nu a fost asa populara, deci nu prea a modificat-o lumea! Nu stiu unde sa te trimit sa cauti!
Insa pot sa iti spun ca nu merita efortul financiar! Bagi minim 3000 euro in ea: ambreiaj, turbina, manopera, chip, evacuare, suspensii, amortizoare, frane marite, placute noi, circuit nou - pompa, lichid sport de frana, cauciucuri si jante pe 17 - si aici spun ca daca ai stock 185/50/15 - tre sa cobori la un 205/40/r17, care s-ar putea sa nu intre - deci aripi evazate, oale modificate ... Sa mai zic: planetare intarite si.... vreo 2-3 saptamani de munca! si nu prea gasesti oameni sa faca o Xsara, toti stiu TDI-uri !
Despre C4 turbo 1.6, e cam aceeasi poveste, numai ca la diesel ai adaptarea facuta la turbo - fire, conducte! La C4 se schimba si arborele cu came si garnitura de chiulasa! In rest nimic, motorul asta de 1.6 16v, care este si pe 206 a fost tunat si para tunat! Sunt MULTi care si l-au dus in 200cai pe Dino, la roata! Costa 4000-5000 euro, in functie de km masinii si anul de fabricatie! Se poate face si la noi, se cumpara kit-ul - 2000euro, manopera 1000euro si acareturile
... Frane 300, pompa de frana 200, suspensii 200, planetare 400! Asta pe hartie! Eu zic ca sare lejer de 5000e!
Si consumul.... Trebuie sa lucrezi ca director la OMV!

Xsara nu a fost asa populara, deci nu prea a modificat-o lumea! Nu stiu unde sa te trimit sa cauti!
Insa pot sa iti spun ca nu merita efortul financiar! Bagi minim 3000 euro in ea: ambreiaj, turbina, manopera, chip, evacuare, suspensii, amortizoare, frane marite, placute noi, circuit nou - pompa, lichid sport de frana, cauciucuri si jante pe 17 - si aici spun ca daca ai stock 185/50/15 - tre sa cobori la un 205/40/r17, care s-ar putea sa nu intre - deci aripi evazate, oale modificate ... Sa mai zic: planetare intarite si.... vreo 2-3 saptamani de munca! si nu prea gasesti oameni sa faca o Xsara, toti stiu TDI-uri !
Despre C4 turbo 1.6, e cam aceeasi poveste, numai ca la diesel ai adaptarea facuta la turbo - fire, conducte! La C4 se schimba si arborele cu came si garnitura de chiulasa! In rest nimic, motorul asta de 1.6 16v, care este si pe 206 a fost tunat si para tunat! Sunt MULTi care si l-au dus in 200cai pe Dino, la roata! Costa 4000-5000 euro, in functie de km masinii si anul de fabricatie! Se poate face si la noi, se cumpara kit-ul - 2000euro, manopera 1000euro si acareturile

Si consumul.... Trebuie sa lucrezi ca director la OMV!

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
si ce daca e nemteasca??sincer iti zic ca din cate am auzit hdi-uri ar fii mai rezistente in timp decat tdi-urile. acum nush ce sa zic , daca am fost mintit va mint si eu.si nu merita o transformare de la 90 la 190 pt 3000E? nu iti trebuie nici o frana marita ci iti trebuie discuri bune si placute bune si nici macar atat ;)pt ca nu inseamna ca daca ii maresc puterea o sa merg cu ea mai mult de 190 pt ca nu prea ma lasa cutia.Adica ma lasa dar asta inseamna sa sar de 4000rpm ceea ce nu vreau sa fac nici in ruptu capului.Gasesti oameni care sa iti faca o xsara dar mai greu pt ca dupa cum ai spus si tu nu prea au fost modificate...Crede-ma ca unu care se pricepe sa monteze o alta turbina decat cea de fabrica pe golf stie sa faca asta si pe xsara(la fel si la injectoare).Problema este la soft si din cate stiu sunt la noi baieti care au relatii cu altii mai destepti din afara si le trimit alora un mail cu masina si cu toate modificarile masinii si ei trimit softul.Bineinteles ca platesti dar macar stii pe ce dai banii.
banuiesc ca toti cei care au xsara s-au indragostit de masina asta si ar vrea sa aiba una care sa poata face suta undeva intre 7-8 secunde...eu sunt un fan al acestei masini si chiar imi doresc sa fac asta:) sper sa fac rost de bani:D
banuiesc ca toti cei care au xsara s-au indragostit de masina asta si ar vrea sa aiba una care sa poata face suta undeva intre 7-8 secunde...eu sunt un fan al acestei masini si chiar imi doresc sa fac asta:) sper sa fac rost de bani:D
In Romania sunt foarte multi care isi doresc si vreo 2-3 care chiar au facut ceva...


[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
nu stiu care sint specificatiile exacte ale cutiei de xsara dar iti spun sigur ca nici o cutie de viteze pentru o masina de consum nu e gindita sa faca fata unui cuplu dublu fata de maximul atins de gama de motoare care se monteaza pe masina respectiva. asta nu inseamna ca o sa crape la primul demaraj, dar sigur isi va scurta semnificativ viata si intr-un final se va sparge. asta nu as considera ca e un mare impediment, o cutie de viteze poti gasi lejer la SH si sa te mai duca 50000 km. desigur, daca esti dispus sa faci cheltuiala asta din cind in cind. asa ca eu m-as apuca de modificari, dar as incepe cu rotile mai intii, apoi frinele (chiar daca viteza maxima nu va creste, demarajul fiind mult mai puternic trebuie sa ai cum opri masina la timp!), suspensia, si abia dupa aceea motorul. logica e simpla: daca ma apuc intii de motor se ajunge in situatia in care am niste cai putere dar nu ii pot pune la roata, sau, mai rau, nu ii pot stapini. asta e o situatie in care nu vrei sa ajungi. si ca sa detaliez, la motor as incepe mai intii cu modificari de mai mica amploare, ca sa vad cum se comporta si mai apoi cu modificari radicale. acuma depinde doar de cit esti dispus sa investesti
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
pai tocmai deasta tot intreb daca transmisia si motorul(ma refer la tot in afara de turbina intercooler...soft,adik pistoane camasi...)de la cea de 90 sunt aceleasi cu cele de la cea de 110.Pt ca daca sunt cea de 110 resoftata are aproape 300nm si undeva la 140-150cai ceea ce inseamna ca la 300nm 150 cai rezista SIGUR!
in legatura cu ordinea modificarilor sunt de acord cu tine si oricum asa aveam de gand sa se intample.
in legatura cu ordinea modificarilor sunt de acord cu tine si oricum asa aveam de gand sa se intample.
din cite stiu motorul e acelasi, difera softul si prezenta intercoolerului. poate si presiunea de supraalimentare un pic, dar nu sint sigur. deci cred ca poti incerca
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo