rezista xsara la 400nm???
Moderator: Echipa Tehnica
nu stiu date exacte, dar daca tine la un motor care are 250Nm stock, cred ca tine si la 300Nm. oricum nu cred ca o afecteaza f tare in conditiile date. poate n-ar strica sa pui macar un disc de ambreiaj fara canale, daca nu chiar ceva mai tapan, dar si o placa si un rulment nou daca tot umbli. daca cele de pe masina sint deja obosite se vor uza complet imediat dupa ce faci modificarile
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Mai bine pt moment iti cumperi un intercooler (sh daca nu ai bani de nou ca deh asta vreau si eu) si o resoftezi, incepe si tu cu inceputul.Cu cat mai mare intercoolerul cu atat mai mare putere.De montat tzi-l monteaza cei de la master tuner pt 80 E ca trebuie sa cumperi furtune pt adaptare.Dupa aia schimbi discuri de frana si placute, iti pui suspensie sport, evacuare si un filtru sport de carcasa.
Eu vreau neaparat sa imi pun intercooler si sa o chipez mai ales dupa ce aseara cand m-am intors din Drumul taberii m-am luat de la stop de la plaza cu o ghena de logan de 1.4 dala chel si a stat langa mine bara la bara practic pana in a 3a la sfarsit ca dabia at am inceput sa ma distantez dupa ce am dat a 4a si am schimbat la 4300 treptele.Poate avea el ceva la masina ca normal gunoiu' ala de masina nu sta langa mine decat a 1a.
de unde stii ca astia de la master tuner monteaza intercooleru pt 80E??pt ca problema este ca masina stock nu are deloc intercooler ceea ce inseamna ca trebuie ceva material pt ca turbina este pozitionata in spatele motorului.daca stii ca s-a mai pus intercooler pe xsara pt 80E maine il si montez pt ca intercoolerul deja il am:D si crede-ma ca este URIAS are 80*26cm.
gusti:atunci trebuie sa te fi remarcat si eu:) si probabil o sa ne vedem intr-o vineri sau sambata;)
gusti:atunci trebuie sa te fi remarcat si eu:) si probabil o sa ne vedem intr-o vineri sau sambata;)
xsara_hdi sper ca m-ai remarcat, uita-te dupa sigla de pe spate si o sa iti dai seama !! oricum un c4 galben care a trecut pe langa tine pe drumul care duce in pta charles de gaulle vineri seara...eu eram...
apropo draguta toba
apropo draguta toba
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
rtrd_dud scrie:Mai bine pt moment iti cumperi un intercooler (sh daca nu ai bani de nou ca deh asta vreau si eu) si o resoftezi, incepe si tu cu inceputul.Cu cat mai mare intercoolerul cu atat mai mare putere.De montat tzi-l monteaza cei de la master tuner pt 80 E ca trebuie sa cumperi furtune pt adaptare.Dupa aia schimbi discuri de frana si placute, iti pui suspensie sport, evacuare si un filtru sport de carcasa.
nu degeaba am scris mai sus o ordine in care ar trebui facute modificarile. ideea e ca daca te apuci sa modifici motorul e de preferat sa stii dinainte cum trebuie sa te comporti cu masina pentru a o tine mai bine pe drum, de asta trebuie sa te apuci intii de roti si suspensie, iar modificarile trebuie facute pe rind, pentru ca obisnuirea sa fie in trepte. altfel risti sa te dai de-a dura cu ea inainte de a o fi terminat de modificat. Doamne-fereste!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Motorul de 110CP are aceeasi transmisie cu cel de 90CP . Diferenta de cuplu intre motoare e de 45Nm . In general o cutie de viteze e proiectata sa reziste si la un cuplu mai mare cu 50% decat cuplul motorului pe care a fost montata. Dar sa scoti 190CP dintr-un motor de 90 fara sa-l desfaci si sa schimbi pistoanele ,garnitura de chiuloasa si alte maruntisuri nu prea se poate.
Parerea mea (am modificat destule motoare) este ca o sa te coste f. mult treaba asta ,poate inca odata costul masinii ! (6500-7000 euro daca pui numai piese noi) si nu se merita.
Poti obtine aceleasi senzatii cu o Xsara VTS de 167 CP la care daca mai adaugi un CIP ,filtru aer sport si un esapament adecvat poate ajunge la 185-190 CP.
Eu detin un BX de 180CP (motor de 2L TURBO) pe care am montat o cutie de P405 Mi16 la care motorul 1.9 16V are doar 180Nm. Motorul de pe masina mea are in prezent 280Nm si cutia se comporta excelent.
Ca performante pot sa spun ca prind suta in <7s 6.7-6.8 ,200 km /h lejer si viteza maxima cu care am mers eu 220 km/h dar mai mergea si daca unii nu cred se pot intreba si alti membrii ai clubului (vezi Teo_Onesti) care a condus masina.
Dupa aproximativ 2500 km am verificat masina si nu am gasit nimic suspect la ea ,motorul functioneaza din ce in ce mai bine (este tratat cu DuraLube ,recomand
) trage bestial ,cutia e perfecta .... desi am condus destul de agresiv de multe ori.
Investitia a fost de 1300 euro cu tot cu CIP de la PowerCip, dar pot sa zic ca de fiecare data cand o conduc si o mai calc mi se umezesc palmele de emotie. E SUPER sa-i vezi pe unii cu masini tari de 25-30 mii de euro cum raman mirati la ce poate o astfel de masina. Si e doar un BX.
Parerea mea (am modificat destule motoare) este ca o sa te coste f. mult treaba asta ,poate inca odata costul masinii ! (6500-7000 euro daca pui numai piese noi) si nu se merita.
Poti obtine aceleasi senzatii cu o Xsara VTS de 167 CP la care daca mai adaugi un CIP ,filtru aer sport si un esapament adecvat poate ajunge la 185-190 CP.
Eu detin un BX de 180CP (motor de 2L TURBO) pe care am montat o cutie de P405 Mi16 la care motorul 1.9 16V are doar 180Nm. Motorul de pe masina mea are in prezent 280Nm si cutia se comporta excelent.
Ca performante pot sa spun ca prind suta in <7s 6.7-6.8 ,200 km /h lejer si viteza maxima cu care am mers eu 220 km/h dar mai mergea si daca unii nu cred se pot intreba si alti membrii ai clubului (vezi Teo_Onesti) care a condus masina.
Dupa aproximativ 2500 km am verificat masina si nu am gasit nimic suspect la ea ,motorul functioneaza din ce in ce mai bine (este tratat cu DuraLube ,recomand

Investitia a fost de 1300 euro cu tot cu CIP de la PowerCip, dar pot sa zic ca de fiecare data cand o conduc si o mai calc mi se umezesc palmele de emotie. E SUPER sa-i vezi pe unii cu masini tari de 25-30 mii de euro cum raman mirati la ce poate o astfel de masina. Si e doar un BX.

Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
xsara_hdi scrie:de unde stii ca astia de la master tuner monteaza intercooleru pt 80E??pt ca problema este ca masina stock nu are deloc intercooler ceea ce inseamna ca trebuie ceva material pt ca turbina este pozitionata in spatele motorului.daca stii ca s-a mai pus intercooler pe xsara pt 80E maine il si montez pt ca intercoolerul deja il am:D si crede-ma ca este URIAS are 80*26cm.
Am dat telefon la ei acum 2 luni cred si am intrebat daca se poate monta.Miau spus ca un intercooler nou costa 300 E si montajul cu furtune cu tot inca 80 E.Intra la ei pe site si iale nr de tel.Vezi ca dupa ce iti monteaza intercoolerul trebuie modificat si softul pt ca e alt amestec combustibil - aer.Monteaza-l daca ai bani , chipeaza-l si fai o proba pe Dyno si vezi ce cai si cuplu ai.
xsara_hdi scrie:stiu ca trebuie modificat avansu pt ca(doar cred)aerul ajunge cu o mica intarziere la admisie.
???
nu crezi bine!!! intirziere nu exista iar avansul la injectie nu trebuie modificat pentru intercooler. trebuie modificata cantitatea de motorina injectata, iar asta ar trebui facuta din soft pentru ca softul original nu poate compensa diferenta doar citind informatia de la debitmetru, acesta neputind sa stie ce se intimpla in admisie, dupa intercooler, care raceste aerul marindu-i astfel densitatea si facindu-l sa intretina mai bine arderea. e ca si cum ai mari volumul de aer, pastrind insa capacitatea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo