Schimbarea vitezelor la Xsara

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
toshy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 12-Mar-2003 23:02
Localitate: brasov

Re: Accident

Mesajde toshy » Mar 15-Iul-2003 22:18

adytzu scrie:Mai sa fie. Se pare ca tuturor le place sa buseasca Xsarele in fund. Acum doua saptamani am patit acelasi lucru cu a mea (a doua oara in interval de un an). Din fericire e doar spoilerul un pic crapat, dar Dacia care m-a lovit s-a facut varza.
In legatura cu AC, s-ar parea ca e o problema comuna. Aceeasi problema cu contactul imperfect am avut-o si eu.
PARCA AM AVEA ACEEASI MASINA!!!


problema e ca eu stateam la stop, b*ul ala de taximetrist nu m-a vazut... poate pentru ca umblu cu pozitziile/faza scurta tot timpul... dunno...

probleme cu fisa de airbag de sub scaunul soferului ai? tzi-au 'zanganit' portierele din spate? tzi s-au 'prajit' plasticele de pe faruri de la proiectoare? :) problemele astea mai sunt ;)

adytzu scrie:De curiozitate, cat te-a costat discul de ambreiaj si placutele de frana ca astia in Bucuresti te jecmanesc rau.
Apropo de ulei, cred ca trec si eu pe Shell ca la OMV s-a facut 28900.


placutzele de frana au fost in jur de 3 milioane dar nu mai 'tziuie' la frane ;) iar de ambreiaj... maine ma duc in service si imi e cam frica, sincer... :(

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 15-Iul-2003 23:30

Disc de ambreiaj Sachs ~ 5mil fara manopera :(

Avatar utilizator
toshy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 12-Mar-2003 23:02
Localitate: brasov

Mesajde toshy » Mie 16-Iul-2003 01:59

bine ca nu o sa mai am cosmaruri la noapte ;)

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 16-Iul-2003 10:24

Aaa, daca e vorba de probleme, nu cred ca e masina care sa nu aiba chiar nimic. Mie, de exemplu, la ploi foarte abundente, imi ploua in masina. A trebuit sa ma duc in service, sa-mi dea parbrizul jos si sa mi-l puna din nou ca cica avea un por prin care intra apa. Mi-au schimbat dispozitivul de semnalizare ca nu mai mergea semnalizarea pe stanga si cam atat. Sper sa se fi termina cu defectele ca din septembrie nu mai sunt in garantie si am pus-o daca se mai strica ceva.
Si eu merg intotdeauna cu pozitiile aprinse, dar degeaba. Mai mult, timpitul de la asigurari mi-a spus cand m-am dus la constatare ca cica sa tin eu distanta mai mare fata de masina din fata, deoarece am franele foarte bune si cei din spate nu mai au timp sa franeze. Dar ei ce au de pazit? Sa tina ei distanta fata de mine. In Bucuresti daca lasi mai mult de 1m intre masini, deja ti s-a bagat altul inainte si e mai nasol.
Se pare ca tre' sa ma uit mai des prin masina. Nici n-am stiut de vreu fisa sub scaun.

Avatar utilizator
toshy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 12-Mar-2003 23:02
Localitate: brasov

Mesajde toshy » Joi 17-Iul-2003 00:21

nasol... parbrizul oricum este 'poros' si foarte fragil. daca ai masina parcata undeva pe o strada cu trafic greu sa vezi ce misto e la prima ploaie... nu vezi nimic pana nu intra apa peste grasimea din pori... eu ma gandeam sa arung neglijent in el o piatra ca sa il schimb pe asigurare. dupa aia sa caut un tratament sau o folie de 'sealing' care sa o pun peste...

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Joi 17-Iul-2003 08:32

Stiu cum e. Eu o tin in strada sub o salcie si dimineata tre' sa pierd 10 min. sa curat parbrizul ca se depune un fel de rasina peste noapte si nu vezi nimic.
Ieri am fost la revizia de 20.000Km. M-a costat "doar" 5.300.000lei. Te doare mintea cand vezi preturile: filtru polen=560000, filtru aer conditionat=550000, filtru ulei=550000, filtru benzina=560000, bujii Bosch=1300000, garnitura buson ulei=70000. Noroc ca nu mi-au schimbat si placutele de frana. In rest, totul e OK. N-am condus-o inca (a luat-o sotia ca eu eram ca masina de serviciu) sa-mi dau seama daca e vreo diferenta dupa ce am revenit de la ulei Castrol la ulei Total.

Avatar utilizator
toshy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Mie 12-Mar-2003 23:02
Localitate: brasov

Mesajde toshy » Vin 18-Iul-2003 00:03

se simte. dupa fiecare revizie ramaneam uimit ce bine imi merge ;)

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mar 15-Iun-2004 15:47

Despre frane, numa' de bine. Discuri fatza/spate, mashina parca ingheatza cand o calci pe frana mai tare. Mare atentzie in spate.

Cat despre turatzii, aceleashi probleme ... trebuie turata bine in a 1-a. Cuplul mic, bata-l vina ...

Iar clima, cam deficitara. Oricum, tot sistemul de ventilatzie e deficitar la Xsara. Se dezabureshte greu, se abureshte repede, se raceshte greu + in fatza potzi sa inghetzi de frig iar in spate aia transpira ca nishte foci de mare. Plus ca daca comutzi pe "picioare" oricum, itzi baga shi pe sus. Deh, tehnologie veche, nu-tzi izoleaza k lumea.

Sa nu saritzi in sus, shtiu ce zic. Am condus beveuri, renault, skode, volvane etc. Toate izoleaza super bine orificile de ventilatzie, mai putzin cazanu' meu.

Sau o fi numai la mine :(

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 15-Iun-2004 16:00

Nu e numai la tine. Si eu ma plang de aceeasi problema. Am crezut ca la varianta 3, pe care o ai tu, au rezolvat problema asta. Si pe mine ma enerveaza ca ii dau sa-mi dezabureasca parbrizul si imi sufla aer prin dozele din fata. Practi, nu prea conteaza cum reglezi iesirea aerului, ca in fata tot iti sufla.

Avatar utilizator
metrathon
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Mar 15-Iun-2004 15:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde metrathon » Mar 15-Iun-2004 16:06

shi nu e numai la NOI ... vreau sa spun ca xsara de 300cp condusa de loeb are aceleashi probleme ... se abureshte foarte repede

[BLC]Maravella
just curious
Mesaje: 18
Membru din: Mar 30-Noi-2004 03:04
Localitate: Bucurejti

Mesajde [BLC]Maravella » Mie 01-Dec-2004 23:17

Apropos de topic... mie-mi intra aer pe la aripa din spate shi-mi deregleaza cutia cu scule.. nush ce are.. :D :lol:

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Joi 02-Dec-2004 10:14

Nu fi asa suparat. :cry: Uita-te la data cand au fost postate topicurile si ai sa vezi ca eram la inceputul forumului. Ai sa gasesti multe mesaje offtopic pentru ca nu a existat o persoana care sa urmareasca in permanenta corectitudinea topicurilor. In ultimul timp, ma ocup eu mai mult de asta si sper ca de acum inainte sa nu-mi scape astfel de probleme.
Cele care exista deja, ia-le asa cum sunt si extrage informatia utila din ele. :wink:

[BLC]Maravella
just curious
Mesaje: 18
Membru din: Mar 30-Noi-2004 03:04
Localitate: Bucurejti

Mesajde [BLC]Maravella » Joi 02-Dec-2004 20:40

Glumeam in privintza topicului.. shi apropos de mesaj, glumeam shi in privintza cutiei cu scule.. recitejte-mi aberatzia !! :lol: :lol:

Tengher Florin
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Vin 08-Iul-2005 19:58
Localitate: Bucuresti

Schimbarea vitezelor la Xara Picasso ?

Mesajde Tengher Florin » Vin 08-Iul-2005 21:11

Salutare la toata lumea . Sunt si eu nou pe aicea si sunt fericitul posesor al unei Xara Picasso 2.0 HDI :D - am 600 Km cu ea si am o problema : am condus 10 ani o masina automata si pe benzina iar acum am trecut pe una diesel cu cutie manuala si fara turometru (doar afisaj digital al vitezei) . Problema este ca nu prea stiu cand se schimba viteza .

Avatar utilizator
arp
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Mar 08-Mar-2005 00:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde arp » Sâm 09-Iul-2005 09:09

Salut! Bine ai venit pe forum si sa o stapanesti sanatos.

In privinta schimbarii vitezelor, poti sa incerci sa schimbi (la un condus normal spre linistit) cam asa:

I-II - 10-20 km/h
II-III - 30-40 Km/h
III-IV - 50-60 Km/h
IV- V - merge oricand dupa 70 km/h pt dieselul tau.

Asta pentru un condus relaxat. Pentru alte situatii va trebui sa incerci sa simti masina si momentul de cuplu maxim (~1900 rpm) si sa simti cat trage cand ai nevoie ...Dar asta va veni in timp...


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu