Revizie Xsara

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Re: revizie

Mesajde adytzu » Mar 08-Mar-2005 11:05

kata scrie:draku, da mi-au raspuns ca mesajul a fost transferat la divizia care se ocupa de tara noastra. banuiesc la l-au trimis inapoi la ATS pentru ca nu dupa mult timp m-a contactat sefu' de service.
de rezolvat insa repet, nu au rezolvat nimic.


Stai linistit, ca si eu m-am calmat. Din surse sigure am aflat ca sunt "mancati" deja si frantujii care au venit sa supravegheze treburile in RO.
Mister Bortollini ia frecvent masa cu d-nul Tariceanu, as ca situatia e clara.
Cei de la OPC nu cred ca-si baga nasul la chestii de nivel inalt, asa incat singura noastra sansa e sa le DEVIEM TOTI CLIENTII spre alte Service-uri.
Eu mi-am dat deja jos sticker-ul cu ATS de pe luneta si, cu prima ocazie cand ma duc la Champion am sa-i cer d-nului Radu unul de-al lui (am uitat ultima oara).
Asta nu inseamna ca am abandonat lupta. Dar, ma voi gandi la alte solutii ca sa-i scot din piata.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

revizie

Mesajde kata » Mar 08-Mar-2005 13:47

:lol: nu e bine nici in america frate.
socra-mea sta linga washington si e destul de trist. la noi, iti spun eu, e asa cum trebuie sa fie. cam asa...:wink:

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Mar 08-Mar-2005 14:54

macar americanii isi permit sa-si cumpere ce masini vor! :D
eu daca vreau o xantia din 97 cu euro 2, nu pot sa o inmatriculez ca ar insemna ca, contribui la marirea parcului de masini "vechi" :evil: :evil:
Noi, romanii cu bani putini, suntem sortiti sa ramanem cu masinile "non poloante" si "foarte aspectabile" cum sunt logan si clio.... :cry: :cry: :cry:

Avatar utilizator
arp
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Mar 08-Mar-2005 00:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde arp » Mar 08-Mar-2005 15:28

Salut!
Sunt proaspat proprietar de Xsara diesel HDi (2000cmc/90cp), imi puteti spune cat costa prima revizie?
Daca mai e cineva pe aici cu diesel, motorul are un usor fluierat (sau suierat la acceleratie dar si la deceleratie) e normal sa faca asa? Am inteles ca ar fi de la aspiratie...dar cum nu am mai avut diesel nu stiu cum ar trebui sa sune

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 08-Mar-2005 16:29

Pentru preturile reviziilor ar trebui sa intrebi direct la service. Poti incerca la champions, ca de ats se pare ca lumea s-a cam saturat.
Probabil ca suieratul pe care il auzi tu e de la turbina si e normal. Oricum, nu cred ca e o problema, iar daca e, o putem diagnostica eventual la o viitoare intilnire, cind se va mai indreapta vremea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
arp
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Mar 08-Mar-2005 00:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde arp » Mar 08-Mar-2005 17:26

Care turbina? Hdi de 90 cp nu are turbina...sau?

scozmin
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Joi 21-Oct-2004 20:56
Localitate: bucuresti

Mesajde scozmin » Mar 08-Mar-2005 18:58

sau... sigur are turbina :wink:

Avatar utilizator
arp
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Mar 08-Mar-2005 00:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde arp » Mie 09-Mar-2005 09:21

Ok, atunci unde e plasata ca eu nu reusesc sa o gasesc... :shock:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 09-Mar-2005 11:10

O turbina clasica e actionata de gazele de evacuare, so, incearca sa urmaresti traseul evacuarii. Mai exista si varianta turbinei actionate electric. Mai poti incerca sa localizezi intercoolerul (asta e un radiator ingust si lunguiet in partea de jos, pe linga radiatorul motorului, care are rolul de a raci aerul care intra in admisie, ca sa intre mai mult aer). Desigur exista si varianta fara intercooler.
Asta e teoria, nu stiu exact cum e masina ta. Un sfat bun ar fi sa incercati sa faceti rost de manualul de service al masinii sau sa-l cumparati. E foarte util, mai ales ca unul din punctele slabe al tuturor Citroen-urilor e instalatia electrica. Un alt motiv ar fi acela ca avind manualul, mecanicii va pot prosti mult mai putin. Am intilnit un caz in care unui tip cu un CX i s-a spus ca trebuie schimbata puntea spate, numai ca CX-ul are suspensie independenta pe spate si nu osie ca la dacie. Eu am avut un minunat scurt pe la alternator, care se manifesta intermitent, si care a fost rezolvat in sub jumatate de ora cu schema electrica a masinii si un bec de control.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 09-Mar-2005 13:04

Incepand cam cu seria 2 de XM problemele electrice ale Citroen-ului au cam disparut.
Nicu, nu uita ca vorbim despre Xara nu despre "batranele" noastre.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 05-Apr-2005 09:27

Uite ca, dupa lupte seculare care au durat 3 ani, am ajuns si la revizia de 40.000Km. :D
Cam ce ar trebui schimbat si urmarit la aceasta revizie? :?:

Mentionez ca lichidul de frana si placutele le-am schimbat la 30k, lichidul de servo cred ca a fost schimbat de vreo 4 ori in urma problemei cu servopompa, lichidul de racire a fost schimbat in octombrie (cand mi-au schimbat radiatoarele).

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Mar 05-Apr-2005 12:31

Adytzu, ce probleme ai avut cu servopompa?
Se pare ca si pe mine incepe sa ma lase; cand tin piciorul pe frana scade turatia. La tine cum s-a manifestat?

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 05-Apr-2005 12:50

Se invartea greu volanul si facea ca o locomotiva cu aburi cand roteai de volan. Nu prea are legatura cu ce ai tu. Cati Km ai? Ai schimbat vreodata lichidul de frana?

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Mar 05-Apr-2005 20:37

Am crezut ca pompa de servofrana; lichidul l-am schimbat la 53000km aprox., acum am 58000km.

PS : Intrebare de necunoscator : pompa de servo este si pentru frana si pentru directie ?

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 05-Apr-2005 21:09

Nu. Este alta pompa. De aia am zis ca nu are legatura cu ce ai tu. Mai bine te duci la service. S-ar putea sa nu fie aerisita instalatia bine. Oricum, cu franele nu e bine sa te joci.


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats