Xsara WRC
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Dupa prima zi pe Acropole stam destul de prost: 1.Gronholm (efectiv zburda) 2.Solberg (intr-o zi foarte buna, a avut doar o pana de cauciuc
si niste anvelope modificate) 3.Loeb, care la sfarsitul zilei si-a recunoscut neputinta in fata lui Marcus, ecart-ul dintre ei fiind marit de faptul ca Loeb a deschis primele speciale.
In schimb in prima (super)speciala, pe stadion, deci pe tarmac Loeb a fost tatic, cu 2 s in fata lui Gronholm, cu un spectacol total si o evolutie perfecta.
Restul echipei Citroen graviteaza in apropierea locului 10, cu Gardemeister pe 8, urmat de Sordo si Pons, utimul foarte defensiv si celalalt prea tanar pentru cel mai dur raliu din wrc.Oare Carlos ce-o mai face
Ca era tatic pe macadam parca.De notat ca Gardemeister are umarul dislocat dupa ce a trecut peste un bolovan (si xsara a rezistat cu brio, nu a pleznit ca un focus sau imprezza) dar s-a lovit in volan, iar Duval cu o skoda (privata) este pe locul 5.Skoda-Red Bull nici nu se zaresc in primii 10, fac un pluton in jurul locului 15.
Leutii stau parca mai bine ca echipa, cu Stohl si Solberg in locuri caldute.
Una peste alta ne mai poate salva doar "divine intervention", ca nu-i mare eveniment sa-l vedem pe margine pe Marcus, plangandu-se de suspensie sau transmisie (are niste cauciucuri noi si mai rezistente decat cele anterioare, deci excludem pana de cauciuc).
Hai LOEB!

In schimb in prima (super)speciala, pe stadion, deci pe tarmac Loeb a fost tatic, cu 2 s in fata lui Gronholm, cu un spectacol total si o evolutie perfecta.
Restul echipei Citroen graviteaza in apropierea locului 10, cu Gardemeister pe 8, urmat de Sordo si Pons, utimul foarte defensiv si celalalt prea tanar pentru cel mai dur raliu din wrc.Oare Carlos ce-o mai face

Leutii stau parca mai bine ca echipa, cu Stohl si Solberg in locuri caldute.
Una peste alta ne mai poate salva doar "divine intervention", ca nu-i mare eveniment sa-l vedem pe margine pe Marcus, plangandu-se de suspensie sau transmisie (are niste cauciucuri noi si mai rezistente decat cele anterioare, deci excludem pana de cauciuc).
Hai LOEB!
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Zi incredibila azi in Grecia.
1. Dupa ce a inecat de doua ori motorul, a iesit de doua ori in decor, a pierdut locul doi in favoarea lui Loeb, Solberg, pe regruparea dupa o speciala a intrat intr-un bolovan incercand sa evite o masina oarecare (un rover).A rupt directia si a abandonat, asta dupa ce mai devreme rupsese si clapeta de la schimbatorul de viteze.
2. Era prea frumos ca Duval sa se apropie de podium asa ca a rupt suspensia si a abandonat.
3. De la extaz la agonie si iar la extaz: Loeb a castigat doua speciale in fata lui Gronholm (cele mai lungi din traseu, 27 sau 37 de km, nu mai tin minte), iar celelate nu au mai fost castigate asa autoritar de finlandez.Inaintea ultimei speciale a zilei ecart-ul se redusese la vreo 25 de s dar a survenit dezastrul: pana de cauciuc (este vorba de noul bf goodrich g force 2 parca, cel care l-a ajutat si pe gronholm foarte mult), s-a schimbat roata, dar pe regruparea catre parcul tehnic alta pana, mers pe janta (zici ca avea CX nu altceva
aiurea, cadeau bucati din masina) iar cand sa intre in parcul tehnic mi se pare ca a cedat si cealalta roata din spate.Miracol:in doar 45 de minute (regulamentul) echipa Kronos Citroen i-a reparat masina lui Seby, care din fericire si-a pastrat pozitia secunda
si este inca in raliu.
4. Lui Stohl i-a luat foc masina (prin spatele bordului cumva si camera a surprins cum incerca sa stinga focul cu ... APA PLATA
5. Datorita abandonurilor si a problemelor tehnice, Citroen are piloti pe locul 2 (Seby), 4 (Danny) si 8 (Xavi).Din pacate Ford se lauda cu locurile 1 si 3, deci punctele se impart.
Mai este o zi.OARE ce se mai POATE intampla
Unul din cele mai palpitante raliuri, desi lider autoritar a fost tot timpul Marcus.
HAI Citroen!
Se poate un bolovan ceva pentru Gronholm? 
1. Dupa ce a inecat de doua ori motorul, a iesit de doua ori in decor, a pierdut locul doi in favoarea lui Loeb, Solberg, pe regruparea dupa o speciala a intrat intr-un bolovan incercand sa evite o masina oarecare (un rover).A rupt directia si a abandonat, asta dupa ce mai devreme rupsese si clapeta de la schimbatorul de viteze.
2. Era prea frumos ca Duval sa se apropie de podium asa ca a rupt suspensia si a abandonat.
3. De la extaz la agonie si iar la extaz: Loeb a castigat doua speciale in fata lui Gronholm (cele mai lungi din traseu, 27 sau 37 de km, nu mai tin minte), iar celelate nu au mai fost castigate asa autoritar de finlandez.Inaintea ultimei speciale a zilei ecart-ul se redusese la vreo 25 de s dar a survenit dezastrul: pana de cauciuc (este vorba de noul bf goodrich g force 2 parca, cel care l-a ajutat si pe gronholm foarte mult), s-a schimbat roata, dar pe regruparea catre parcul tehnic alta pana, mers pe janta (zici ca avea CX nu altceva


4. Lui Stohl i-a luat foc masina (prin spatele bordului cumva si camera a surprins cum incerca sa stinga focul cu ... APA PLATA

5. Datorita abandonurilor si a problemelor tehnice, Citroen are piloti pe locul 2 (Seby), 4 (Danny) si 8 (Xavi).Din pacate Ford se lauda cu locurile 1 si 3, deci punctele se impart.
Mai este o zi.OARE ce se mai POATE intampla

HAI Citroen!


Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Zi surprinzatoare azi:
1. Se pare ca Solberg nu a abandonat (sau s-a remediat situatia in vreun fel pentru ca a participat in continuare la rally), a castigat toate probele speciale de azi, aducandu-si aminte poate de vremurile bune apuse prin 2003
;a terminat totusi pe locul 7 (tineti cont, cu 4 speciale castigate
).
2. Gronholm in schimb s-a razbunat pe Seby castigand superspeciala de pe Olimpicul din Atena, asta doar ca sa strice simetria raliului; Marcus a terminat primul, cu un avans de aproape doua minute si jumatate; este prima data cand castiga Raliul Greciei si probabil este FOARTE fericit ; pe superspeciala al doilea a fost Sordo, iar Seby abia al treilea.
3. Seby s-a multumit cu locul doi, nu stiu daca a rulat mai prudent, tinand cont ca ieri a facut masina praf; in final, la general, nu a pierdut decat 2 puncte in fata finlandezului, dar diferenta este cel putin confortabila; s-a declarat multumit si cu locul doi, acuzand timpul pierdut in prima zi ( de nerecuperat in fata finlandezului in forma mare).
4. La masini stam foarte bine, cu Gardemeister pe 4, Sordo pe 6 si Pons pe 8.Mi se pare extraordinar sa ai 4 masini in primele 10 si nici un abandon notabil (ma refer la xsara).Fiabil, ce mai!
5. Din 84 de masini au terminat 63 (75%) un procentaj bun pentru un raliu asa de dur.Pe locul 46 (inaintea modelului Suzuki Ignis Sport rivalul din jwrc) :EKONOMOU Christos-HATZITHEODORIDIS Theodoros
CITROEN C2 R2 Kit Car; clasare mai buna ca peugeot 206 sau renault clio (he he filiera franceza) dar depasit de opel corsa sport, honda civic sau hyundai accent
Una peste alta e destul de bine.
1. Se pare ca Solberg nu a abandonat (sau s-a remediat situatia in vreun fel pentru ca a participat in continuare la rally), a castigat toate probele speciale de azi, aducandu-si aminte poate de vremurile bune apuse prin 2003


2. Gronholm in schimb s-a razbunat pe Seby castigand superspeciala de pe Olimpicul din Atena, asta doar ca sa strice simetria raliului; Marcus a terminat primul, cu un avans de aproape doua minute si jumatate; este prima data cand castiga Raliul Greciei si probabil este FOARTE fericit ; pe superspeciala al doilea a fost Sordo, iar Seby abia al treilea.
3. Seby s-a multumit cu locul doi, nu stiu daca a rulat mai prudent, tinand cont ca ieri a facut masina praf; in final, la general, nu a pierdut decat 2 puncte in fata finlandezului, dar diferenta este cel putin confortabila; s-a declarat multumit si cu locul doi, acuzand timpul pierdut in prima zi ( de nerecuperat in fata finlandezului in forma mare).
4. La masini stam foarte bine, cu Gardemeister pe 4, Sordo pe 6 si Pons pe 8.Mi se pare extraordinar sa ai 4 masini in primele 10 si nici un abandon notabil (ma refer la xsara).Fiabil, ce mai!
5. Din 84 de masini au terminat 63 (75%) un procentaj bun pentru un raliu asa de dur.Pe locul 46 (inaintea modelului Suzuki Ignis Sport rivalul din jwrc) :EKONOMOU Christos-HATZITHEODORIDIS Theodoros
CITROEN C2 R2 Kit Car; clasare mai buna ca peugeot 206 sau renault clio (he he filiera franceza) dar depasit de opel corsa sport, honda civic sau hyundai accent

Una peste alta e destul de bine.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst