Habar nu am de ce naiba mi-au normat 3 ore, banuiesc ca asta e standardul la Citroen la o revizie de 15mii...Totul a durat 40minute de fapt..Eu mai am un Kalos pe firma si acolo se normeaza 2.6 ore la revizia de 15mii...deci...
Adica pot sa fac rost de ulei la jumatate de pret? de unde?Uleiul pe care mi l-au pus a fost 5W40 full sintetic...Total Quartz...si ar trebui sa ma tina 20mii km, asa ca pretul nu mi s-a parut extraordinar de mare..Daca schimbam la 10mii cu ulei de 1 milion tot acolo ajungeam...
Exagerata mi s-a parut totusi manopera...Oricum n-am dat un leu spaga...ar fi fost si culmea..
Revizie Xsara
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Vei plati multe altele la jumatate de pret... dar nu de miine. Ideea e infiintarea clubului si astfel vom avea destule avantaje, a.i. treaba asta sa renteze dpv financiar. Nu vreau sa reiau acum discutiile. Citeste posturile anterioare si vei vedea cam despre ce e vorba. De unele avantaje deja beneficiem (unul dintre ele e chiar uleiul), dar doar prin relatiile personale ale unora dintre membrii. De aceste avantaje pot beneficia atit cei cu masini vechi cit si cei cu masini noi si/sau in garantie.
Acum ca au aparut o gramada de membrii, in special cu modele recente, ii rog sa arunce o privire la posturile referitor la acest subiect, sa se gindeasca bine si sa isi spuna parerea. Ceea ce incercam noi sa facem, altii au facut de multa vreme. Ginditi-va ca sint tari unde exista cluburi dedicate doar unui singur model Citroen.
Acum ca au aparut o gramada de membrii, in special cu modele recente, ii rog sa arunce o privire la posturile referitor la acest subiect, sa se gindeasca bine si sa isi spuna parerea. Ceea ce incercam noi sa facem, altii au facut de multa vreme. Ginditi-va ca sint tari unde exista cluburi dedicate doar unui singur model Citroen.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
heeelp!
mai am 200km si tre' sa ma duc la revizia de 20k si subiectul a devenit destul de incurcat.
pana la urma unde sa ma duc, la ats sau champions, piese cumpar eu sau nu si de unde?
raspunsul la aceste intrebari mi se pare important in masura in care am inteles ca pot cobori "investitia" cu pana la 50%. altfel, who cares?
mai am 200km si tre' sa ma duc la revizia de 20k si subiectul a devenit destul de incurcat.
pana la urma unde sa ma duc, la ats sau champions, piese cumpar eu sau nu si de unde?
raspunsul la aceste intrebari mi se pare important in masura in care am inteles ca pot cobori "investitia" cu pana la 50%. altfel, who cares?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In cazul tau poti face economii, dar doar la materiale (uleiuri, etc.) Masina fiind in garantie si presupunind ca mai vrei garantie, trebuie sa te duci la revizie. ATS sau Champions? Habar n-am... Intreaba la Champions, daca te lasa sa stai linga masina. Daca te lasa, du-te la ei. La ATS aveau acest obicei, dar de cind s-au mutat in locul lui Porsche...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Fereste-te sa umbli la masina cit timp e in garantie. Toti vinzatorii de masini sint foarte circotasi la asa ceva. Aia de la Renault spun ca pierzi garantia daca iti pui alta alarma decit ce ape care o vind ei (lucru deadevarat, se pare, dar generator de conflicte).
Acum, referitor la intrebarea ta, din cite stiu eu filtrele K&N sint filtre sport, adica permit un flux mai mare de aer, ceea ce inseamna ca filtreaza mai prost, lucru totalmente neindicat la mizeria din Romania si din Bucuresti mai ales. Daca vrei sa iti maresti puterea motorului nu asta e cea mai buna metoda. Nu cred ca vei simti sporul de putere.
Si ca sa fi complet edificat, arunca o intrebare la ATS. Parerea mea e ca nu merita.
Acum, referitor la intrebarea ta, din cite stiu eu filtrele K&N sint filtre sport, adica permit un flux mai mare de aer, ceea ce inseamna ca filtreaza mai prost, lucru totalmente neindicat la mizeria din Romania si din Bucuresti mai ales. Daca vrei sa iti maresti puterea motorului nu asta e cea mai buna metoda. Nu cred ca vei simti sporul de putere.
Si ca sa fi complet edificat, arunca o intrebare la ATS. Parerea mea e ca nu merita.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
mai prost filtreaza alea chinezesti care le copiaza pe K&N, astea sint ok din punctul de vedere al prafului pentru ca sint impreagnate cu un ulei special. cistigul (ala care e) vine din faptul ca suprafata de filtrare e mai mare decit la cele originale. nu stiu daca iese sau nu din garantie masina daca pui un alt filtru dar stiu ca daca nu faci decit sa schimbi filtrul si nimik altceva cistigul de putere e insesizabil, ar trebui combinata cu ceva chestia asta ca sa se simta ceva (chip, esapament...)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
mai prost filtreaza alea chinezesti care le copiaza pe K&N, astea sint ok din punctul de vedere al prafului pentru ca sint impreagnate cu un ulei special. cistigul (ala care e) vine din faptul ca suprafata de filtrare e mai mare decit la cele originale. nu stiu daca iese sau nu din garantie masina daca pui un alt filtru dar stiu ca daca nu faci decit sa schimbi filtrul si nimik altceva cistigul de putere e insesizabil, ar trebui combinata cu ceva chestia asta ca sa se simta ceva (chip, esapament...)
merci pentru sfat. as incepe cu niste modificari minore, care sa nu afecteze garantia. o sa ii intreb pe baieti acum la revizie. oricum, stiu sigur ca chipingul iti anuleaza garantia.
vezi ca chiptuningul e reversibil, adica poti sa scoti cutia cind te duci la garantie (in fct de chip), mai greu e cu tobele, cu filtru... sau mai bine astepti sa iasa din garantie si iti vind eu niste ponturi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
de la boite din franceza, asa spun ei la chipurile care se interpun pe traseul dintre senzori si computerul de injectie si de asta ziceam ca nu se pierde garantia pentru ca se poate scoate fara nici un efort inainte de a merge la revizie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu stiu ca lucrurile stau cam asa in privinta tuningului motor:
-box tunning: e o cutiuta care se pune inaintea computerului de injectie si care transmite acestuia informatii eronate, a.i. puterea motorului creste. Avantaj: este total reversibil, de obicei din telecomanda. Dezavantaj: puterea este ceva mai mica fata de:
- chip tunning: este ireversibil (computerul de injectie e inlocuit cu totul), dar sporul de putere e mai mare.
-box tunning: e o cutiuta care se pune inaintea computerului de injectie si care transmite acestuia informatii eronate, a.i. puterea motorului creste. Avantaj: este total reversibil, de obicei din telecomanda. Dezavantaj: puterea este ceva mai mica fata de:
- chip tunning: este ireversibil (computerul de injectie e inlocuit cu totul), dar sporul de putere e mai mare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Si mai este "box chip tuning", daca pot sa-i zic asa, unde se pune un soclu (daca nu exista cumva) si chipul se pune in acel soclu, putand oricand fi schimbat cu originalul. Oricum, daca te bate gandul la asa ceva, cauta o firma care sa nu-ti reprogrameze originalul. E bine sa-l pastrezi cum vine de la "mama lui". Just in case!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Dupa ce am scris mi-am dat seama ca te referi la boxtuningul care se face pe senzori.
Am impresia ca in toate situatiile se poate descoperii ca s-a umblat sau modificat parametri.Se raporteaza prin soft.
Cred ca un tuning mai ieftin ar fi modificarea unor parametri din soft(a nu se incerca acasa)sau chiar rescrierea acestuia.
Toate ECU(la modele noi) au un procesor pe care este scris softul deci ori rescrii softul ori il schimbi cu unul care are deja softul rescris.
Am impresia ca in toate situatiile se poate descoperii ca s-a umblat sau modificat parametri.Se raporteaza prin soft.
Cred ca un tuning mai ieftin ar fi modificarea unor parametri din soft(a nu se incerca acasa)sau chiar rescrierea acestuia.
Toate ECU(la modele noi) au un procesor pe care este scris softul deci ori rescrii softul ori il schimbi cu unul care are deja softul rescris.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187674
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern