Pagina 4 din 5

Scris: Joi 28-Apr-2005 17:30
de arp
Habar nu am de ce naiba mi-au normat 3 ore, banuiesc ca asta e standardul la Citroen la o revizie de 15mii...Totul a durat 40minute de fapt..Eu mai am un Kalos pe firma si acolo se normeaza 2.6 ore la revizia de 15mii...deci...

Adica pot sa fac rost de ulei la jumatate de pret? de unde?Uleiul pe care mi l-au pus a fost 5W40 full sintetic...Total Quartz...si ar trebui sa ma tina 20mii km, asa ca pretul nu mi s-a parut extraordinar de mare..Daca schimbam la 10mii cu ulei de 1 milion tot acolo ajungeam...
Exagerata mi s-a parut totusi manopera...Oricum n-am dat un leu spaga...ar fi fost si culmea..

Scris: Joi 28-Apr-2005 19:50
de nicum
Vei plati multe altele la jumatate de pret... dar nu de miine. Ideea e infiintarea clubului si astfel vom avea destule avantaje, a.i. treaba asta sa renteze dpv financiar. Nu vreau sa reiau acum discutiile. Citeste posturile anterioare si vei vedea cam despre ce e vorba. De unele avantaje deja beneficiem (unul dintre ele e chiar uleiul), dar doar prin relatiile personale ale unora dintre membrii. De aceste avantaje pot beneficia atit cei cu masini vechi cit si cei cu masini noi si/sau in garantie.
Acum ca au aparut o gramada de membrii, in special cu modele recente, ii rog sa arunce o privire la posturile referitor la acest subiect, sa se gindeasca bine si sa isi spuna parerea. Ceea ce incercam noi sa facem, altii au facut de multa vreme. Ginditi-va ca sint tari unde exista cluburi dedicate doar unui singur model Citroen. :!:

Scris: Mar 03-Mai-2005 13:44
de kata
heeelp!

mai am 200km si tre' sa ma duc la revizia de 20k si subiectul a devenit destul de incurcat.
pana la urma unde sa ma duc, la ats sau champions, piese cumpar eu sau nu si de unde?
raspunsul la aceste intrebari mi se pare important in masura in care am inteles ca pot cobori "investitia" cu pana la 50%. altfel, who cares? :(

Scris: Mar 03-Mai-2005 14:57
de nicum
In cazul tau poti face economii, dar doar la materiale (uleiuri, etc.) Masina fiind in garantie si presupunind ca mai vrei garantie, trebuie sa te duci la revizie. ATS sau Champions? Habar n-am... Intreaba la Champions, daca te lasa sa stai linga masina. Daca te lasa, du-te la ei. La ATS aveau acest obicei, dar de cind s-au mutat in locul lui Porsche...

Scris: Vin 06-Mai-2005 10:16
de kata
ref. la filtre, as vrea sa-mi pun un k&n. am vazut preturile si nu mi se par f. scumpe. acum nu stiu daca are vreo influenta asupra garantiei.

Scris: Vin 06-Mai-2005 13:55
de nicum
Fereste-te sa umbli la masina cit timp e in garantie. Toti vinzatorii de masini sint foarte circotasi la asa ceva. Aia de la Renault spun ca pierzi garantia daca iti pui alta alarma decit ce ape care o vind ei (lucru deadevarat, se pare, dar generator de conflicte).
Acum, referitor la intrebarea ta, din cite stiu eu filtrele K&N sint filtre sport, adica permit un flux mai mare de aer, ceea ce inseamna ca filtreaza mai prost, lucru totalmente neindicat la mizeria din Romania si din Bucuresti mai ales. Daca vrei sa iti maresti puterea motorului nu asta e cea mai buna metoda. Nu cred ca vei simti sporul de putere.
Si ca sa fi complet edificat, arunca o intrebare la ATS. Parerea mea e ca nu merita.

Scris: Vin 06-Mai-2005 17:47
de khan
mai prost filtreaza alea chinezesti care le copiaza pe K&N, astea sint ok din punctul de vedere al prafului pentru ca sint impreagnate cu un ulei special. cistigul (ala care e) vine din faptul ca suprafata de filtrare e mai mare decit la cele originale. nu stiu daca iese sau nu din garantie masina daca pui un alt filtru dar stiu ca daca nu faci decit sa schimbi filtrul si nimik altceva cistigul de putere e insesizabil, ar trebui combinata cu ceva chestia asta ca sa se simta ceva (chip, esapament...)

Scris: Vin 06-Mai-2005 21:58
de arp
La Champion te lasa sa stai pe langa, in, sub masina...Oriunde vrei...Dar cumpara-ti consumabilele tale ca pe mine m-au rupt de bani la faza asta... :(

Scris: Lun 09-Mai-2005 09:13
de kata
mai prost filtreaza alea chinezesti care le copiaza pe K&N, astea sint ok din punctul de vedere al prafului pentru ca sint impreagnate cu un ulei special. cistigul (ala care e) vine din faptul ca suprafata de filtrare e mai mare decit la cele originale. nu stiu daca iese sau nu din garantie masina daca pui un alt filtru dar stiu ca daca nu faci decit sa schimbi filtrul si nimik altceva cistigul de putere e insesizabil, ar trebui combinata cu ceva chestia asta ca sa se simta ceva (chip, esapament...)


merci pentru sfat. as incepe cu niste modificari minore, care sa nu afecteze garantia. o sa ii intreb pe baieti acum la revizie. oricum, stiu sigur ca chipingul iti anuleaza garantia.

Scris: Lun 09-Mai-2005 20:14
de khan
vezi ca chiptuningul e reversibil, adica poti sa scoti cutia cind te duci la garantie (in fct de chip), mai greu e cu tobele, cu filtru... sau mai bine astepti sa iasa din garantie si iti vind eu niste ponturi 8)

Scris: Lun 09-Mai-2005 20:57
de MARIAN
Cutia?Ce cutie?

Scris: Lun 09-Mai-2005 21:57
de khan
de la boite din franceza, asa spun ei la chipurile care se interpun pe traseul dintre senzori si computerul de injectie si de asta ziceam ca nu se pierde garantia pentru ca se poate scoate fara nici un efort inainte de a merge la revizie

Scris: Mar 10-Mai-2005 08:25
de nicum
Eu stiu ca lucrurile stau cam asa in privinta tuningului motor:
-box tunning: e o cutiuta care se pune inaintea computerului de injectie si care transmite acestuia informatii eronate, a.i. puterea motorului creste. Avantaj: este total reversibil, de obicei din telecomanda. Dezavantaj: puterea este ceva mai mica fata de:
- chip tunning: este ireversibil (computerul de injectie e inlocuit cu totul), dar sporul de putere e mai mare.

Scris: Mar 10-Mai-2005 08:41
de adytzu
Si mai este "box chip tuning", daca pot sa-i zic asa, unde se pune un soclu (daca nu exista cumva) si chipul se pune in acel soclu, putand oricand fi schimbat cu originalul. Oricum, daca te bate gandul la asa ceva, cauta o firma care sa nu-ti reprogrameze originalul. E bine sa-l pastrezi cum vine de la "mama lui". Just in case!

Scris: Mar 10-Mai-2005 15:11
de MARIAN
Dupa ce am scris mi-am dat seama ca te referi la boxtuningul care se face pe senzori.

Am impresia ca in toate situatiile se poate descoperii ca s-a umblat sau modificat parametri.Se raporteaza prin soft.
Cred ca un tuning mai ieftin ar fi modificarea unor parametri din soft(a nu se incerca acasa)sau chiar rescrierea acestuia.
Toate ECU(la modele noi) au un procesor pe care este scris softul deci ori rescrii softul ori il schimbi cu unul care are deja softul rescris.